Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Eigenlijk vond ik Tom er nu wel leuk uitzien, zo half zat, niet geschoren en zonder een foute blouse. Dat hij niet wist welke voorwaarden Ivo aan zijn moeder heeft gesteld verbaasd mij niets. Hints en Tom zijn niet bepaald een gouden combinatie. In elk geval hoop ik dat Tom zich nu gaat beseffen dat hij zijn moeder moet behoeden voor een gigantische fout! Ik weet niet of hij dat gaat doen maar nu hij zijn eigen leven al heeft verkloot kan hij beter bij zijn moeder redden wat er te redden valt.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Lazylady
- x 435
Maar Marianne had zelf ook niets gezegd natuurlijk.Kwast schreef:Eigenlijk vond ik Tom er nu wel leuk uitzien, zo half zat, niet geschoren en zonder een foute blouse. Dat hij niet wist welke voorwaarden Ivo aan zijn moeder heeft gesteld verbaasd mij niets. Hints en Tom zijn niet bepaald een gouden combinatie. In elk geval hoop ik dat Tom zich nu gaat beseffen dat hij zijn moeder moet behoeden voor een gigantische fout! Ik weet niet of hij dat gaat doen maar nu hij zijn eigen leven al heeft verkloot kan hij beter bij zijn moeder redden wat er te redden valt.
0 x
-
exsencon
- x 435
Tom is zo een geniale klootzak dat hij dat ook wel gaat verkloten zeker? 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Als zijn mama trouwt met Ivo, dan wordt Lynn zijn stiefzus
En was het geen verkrachting maar een incestueuze verhouding 
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Of met verder werkende kracht als Lynn zwanger zou zijn. Ik ben er bijna zeker van dat Lynn of Femke binnenkort zwanger zal blijken te zijn.exsencon schreef:Met heu..."terugwerkende kracht" dan?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Dat kan uiteraard, Peter-Femke (2de maal) en Tom-Lynn. Ik zie griezelige adoptiespoken opdoemen 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Tom gelooft zeker nog in sprookjes? Marianne zegt dat ze niet op het voorstel van Ivo in zal gaan maar wie zegt dat ze dat ook daadwerkelijk niet zal doen?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
- Kwast
- Poster rang 5

Dat gaat heel moeilijk worden. Ivo is gewiekst genoeg om te voorkomen dat hij op zoiets gepakt kan worden.
0 x
-
exsencon
- x 435
Een deze keer wel goed geplaatst smartfoontje misschien? Of een "wired' samenkomst?
0 x
-
tvx1
- x 435
Daar zijn naderhand wel genoeg getuigen voor. Marianne, Ann, Mayra, Nancy, Geert ,...satine schreef:En hoe gaat Tom die chantage bewijzen?
Laatst gewijzigd door tvx1 op vr 26 apr 2013, 22:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
Getuigenissen van familieleden helpen niet altijd. Misschien kan iemand Lynn eens inlichten over het voorstel van papa aan Marianne. Zij zal zich wel lichtelijk bedrogen voelen. Een ja van Marianne en papa laat haar vallen als een baksteen. Hoe zal ze daar op reageren.
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat is wat papa Ivo zegt ja...maar is dat zo?jessie V. schreef:Een ja van Marianne en papa laat haar vallen als een baksteen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Geert en Nancy zijn toch geen familieleden.jessie V. schreef:Getuigenissen van familieleden helpen niet altijd. Misschien kan iemand Lynn eens inlichten over het voorstel van papa aan Marianne. Zij zal zich wel lichtelijk bedrogen voelen. Een ja van Marianne en papa laat haar vallen als een baksteen. Hoe zal ze daar op reageren.
0 x