ze zijn met vier, ze kunnen kaarten.exsencon schreef:Dan denk ik dat ze daar momenteel aan het verschrompelen zijn zoals de rest.
Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
tvx1
- x 435
Nog een laatste noot over Tom zijn dictafoontje. Zo dom was dat nog niet als je er over nadenkt. Had hij het ergens verstopt en zo het gesprek opgenomen, dan had hij dat nooit kunnen gebruiken. Door hem daar zo open en bloot te leggen kon hij, als Lynn zo dom was geweest van er in te lopen, het gesprek misschien wel gebruiken door te argumenteren dat Lynn er zich van bewust was dat het gesprek werd opgenomen, aangezien het overduidelijk was, en alsnog geantwoord had zonder bezwaar te hebben tegen het opnemen van het gesprek. Het was uiteindelijk zijn enige optie om het zo opvallend te doen.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 691
- x 532
-
tvx1
- x 435
Dat niet. Maar het was Tom's enige hoop om het zo te proberen.jessie V. schreef:En jij denkt dat Lynn daar ooit in toegestemd zou hebben?
0 x
-
exsencon
- x 435
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Ook niet, want dan was het zijn woord tegen dat van Lynn geweest als Lynn bijvoorbeeld achteraf in de rechtszaak had gezegd dat het dictafoontje verborgen lag en ze zich er dus niet van bewust was. Ze heeft inmiddels wel bewezen dat ze haar hand niet voor zoiets omdraait.tvx1 schreef:Dat niet. Maar het was Tom's enige hoop om het zo te proberen.jessie V. schreef:En jij denkt dat Lynn daar ooit in toegestemd zou hebben?
Hij had die opname hooguit kunnen gebruiken om Lynn buiten de rechtbank om onder druk te zetten, dat hij haar leugens gewoon via die opname wereldkundig zou maken (bijvoorbeeld tegenover afhakende cliënten, om ze zo toch als klant te kunnen houden). En hoe je het ook wendt of keert, dan had hij dat ding wel beter moeten verstoppen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Kwast
- Poster rang 5

Ik heb ook geen medelijden met Tom ik vind alleen de gang van zaken misselijk! Lynn is geen haar beter dan Tom en haar vader ook niet. Dit is in mijn ogen de wereldkampioenschappen De Pot Verwijt De Ketel Dat Hij Zwart Ziet. Echt, hebben die mensen geen leven of geen hobby's?
Lynn krijgt haar zin niet dus wil ze Tom kapot. Ivo krijgt zijn zin niet dus wil hij Marianne pakken via Tom. Is er überhaupt één iemand die zich in Thuis volwassen gedraagt? Ik vrees dat de enige die dat doet de regie is. Zucht.
Lynn krijgt haar zin niet dus wil ze Tom kapot. Ivo krijgt zijn zin niet dus wil hij Marianne pakken via Tom. Is er überhaupt één iemand die zich in Thuis volwassen gedraagt? Ik vrees dat de enige die dat doet de regie is. Zucht.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Ik denk dat deze verhaallijn vooral dient om aan te tonen dat er nog machtigere families zijn dan de familie Dedecker-Bastiaens. Marianne haar touwtjes verbleken tegenover die van Ivo.
0 x

-
Taliver67
- Poster rang 1

- Crackers
- Poster rang 5

Slimme zet van Tom toen hij zei: ik ga niet boeten voor iets waar je nog plezier aan hebt beleefd 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1663
- x 2568
Slim? Ik vond het eerder kinderachtig en zichzelfoverschattend.
En dat voor 'een man van standing' (wat hij volgens zijn moeder nog steeds is)...
Edit: misschien heeft ze er helemààl geen plezier aan beleefd en is ze daarom zo boos...

En dat voor 'een man van standing' (wat hij volgens zijn moeder nog steeds is)...
Edit: misschien heeft ze er helemààl geen plezier aan beleefd en is ze daarom zo boos...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

ik bedoelde die 'slimme zet' ironisch hoorsatine schreef:Slim? Ik vond het eerder kinderachtig en zichzelfoverschattend.![]()
Edit: misschien heeft ze er helemààl geen plezier aan beleefd en is ze daarom zo boos...![]()
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Tom, kerel, wees een vent en pak uw verlies. Leer van uw fouten en noem op uw leeftijd vrouwen, meisjes, oma's enz geen kutwijf. Je bent toch geen puber meer? Hoewel...
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
exsencon
- x 435
Toch wel, het is een 40-jarige puber. Triestig. Hij is echt het verdedigen niet waard.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Waarom moet ik nu denken aan een herhaling Peter-Rosse sprinkhaan ?
0 x