Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Re: Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Bericht door satine »

Lazylady schreef:(Als het nu echt etters van kinderen waren kon ik er nog inkomen, maar deze zijn toch nog goed te doen lijkt mij.)
Natuurlijk zijn het geen etters van kinderen ;) maar echt leuk vind ik hen ook niet.
Vooral de bazigheid van de dochter stoort mij soms - maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk!

En inderdaad, Judith krijgt wel een en ander op haar bord, zonder dat ze daar zelf om gevraagd heeft.
0 x
olly
x 435

Bericht door olly »

satine schreef:
Lazylady schreef:(Als het nu echt etters van kinderen waren kon ik er nog inkomen, maar deze zijn toch nog goed te doen lijkt mij.)
Natuurlijk zijn het geen etters van kinderen ;) maar echt leuk vind ik hen ook niet.
Vooral de bazigheid van de dochter stoort mij soms - maar dat kan ook aan mij liggen natuurlijk!

En inderdaad, Judith krijgt wel een en ander op haar bord, zonder dat ze daar zelf om gevraagd heeft.
dit zijn heel normale kinderen vind ik, maar natuurlijk worden alle clichés uitgespeeld :dance: :roll:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

satine schreef:Natuurlijk zijn het geen etters van kinderen ;) maar echt leuk vind ik hen ook niet.

Ja, die dochter durft wel keuren hebben, maar dat zoontje is toch best te doen. Meer dan een kastaar zie ik er toch niet in. ;)
0 x
Amiche
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Amiche »

Hier kom je toch niet uit. We komen zelf allemaal van verschillende achtergronden, met verschillende leeftijden enz. dus hebben diverse ervaringen en opvattingen over opvoeding. De waarheid ligt zoals altijd wel ergens in het midden.

Mijn persoonlijke beleving van Judith en haar kinderen is lichtelijke irritatie als de kinderen aan het woord zijn - vind ze gemaakt en overdreven overkomen - en ik houd niet van hoe Judith altijd zo 'militair' is. Heb al eerder ergens geschreven dat ik haar nooit echt lief zie of hoor. Het dichtste bij komt ze met flauwe grapjes over haar eigen kookkunst, dat ze geen kast in elkaar kan zetten e.d. Zelfspot is mooi, maar geen opvoedingsmiddel - je praat algauw over de hoofden heen van het kind en het kan vertrouwen ondermijnen.
De acteurs kunnen daar ook niks aan doen natuurlijk, zoals altijd worden de woorden in hun mond gelegd. En als ik alle kids bij elkaar neem vermoed ik dat de scenaristen niet zo heel veel weten van opvoeding, dan wel willen laten zien hoe fout het kan zijn, want dat geeft weer kans op nieuwe verwikkelingen. Dus opvoeden is in het belang van de verhaallijn en niet van het kind :lol:
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Hoe dan ook, verkrachting of niet, blijft het feit dat Tommeke fel aan het presteren was toen Judith hem braaf belde dat ze toch met hem wou meegaan. Hoe gaat hij dat nu uitleggen? En nieuwe versie van de Tom-Peggy-Bianca situatie misschien? Ik mag er niet aan denken. Judith, schop die klootzak buiten aub.
0 x
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

exsencon schreef:Hoe dan ook, verkrachting of niet, blijft het feit dat Tommeke fel aan het presteren was toen Judith hem braaf belde dat ze toch met hem wou meegaan. Hoe gaat hij dat nu uitleggen?
Inderdaad, het zal voor Judith geen compliment zijn te weten dat toen Tom haar belde hij net zijn gulp had
dichtgetrokken... :-?
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Toch echt 1 van thuis beste actrices.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Allez, ze pakt ze toch eens vast.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Haha,eindelijk eens iemand die Tom vierkant de waarheid zegt,bravo Judith! Ik heb er van genoten. :thumbup:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Ik vermoed dat Judith nog moeilijk tijden tegemoet gaat : ze zit geprangd tussen twee mannen die haar "willen" en die alletwee haar beliegen en iets op hun kerfstok hebben.

Toch had ze gisterenavond toch in de gaten dat haar Kurt plots zo vreemd deed in de Zus en Zo. Ik vraag me af of Kurt al losse handjes had toen ze nog samen gehuwd waren. :denk:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Alle twee buiten "sjotten" en dan toch Geert? :whistle:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2598

Bericht door satine »

exsencon schreef:Alle twee buiten "sjotten" en dan toch Geert? :whistle:
't Is niet omdat haar kinderen blijkbaar behoefte hebben aan een grootvader, dat ze een relatie moeten beginnen he. :razz:

Trouwens, waarom MOET altijd iedereen per se een relatie hebben? :whistle:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:
exsencon schreef:Alle twee buiten "sjotten" en dan toch Geert? :whistle:
't Is niet omdat haar kinderen blijkbaar behoefte hebben aan een grootvader, dat ze een relatie moeten beginnen he. :razz:

Trouwens, waarom MOET altijd iedereen per se een relatie hebben? :whistle:
dat is een goede vraag :lol: !

Misschien heeft Judith (nog) niet echt behoefte aan een relatie :denk:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Goed, Judith heeft dan toch de waarheid uit Kurt zijn mond kunnen trekken. Met Tom en Kurt gone,blijft dus Geert.
0 x
Peter Jansens
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Peter Jansens »

Ik vond dit ook wel erg kort door de bocht.
Waldek: ik ken je man van ergens...
Judith: hij is de dader!
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
Plaats reactie