Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V. schreef:Ik hoopte dat Judith binnen zou komen (om te zeggen dat ze toch mee ging). Zou gelijk aan alles een eind maken.
Ik ook - maar helaas de paashaas belde ze alleen maar....
En Tom die is écht niet te doen als het op vrouwen aan komt
Mocht hij écht zot zijn van Judith dan had hij even uitgezocht hoe dat zat tussen haar en haar ex maar nee rap op Lynn...
Dit is heel erg smerig. Wat een ongelofelijke player! Judith terugbellen waar Lynn bij is die hij net van dichterbij heeft bekeken. Wat een ontzettend lompe botte oversekste boer!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
Ik zal eerlijk bekennen dat van mijn 2 vaste onnozelaars in Thuis (Tom-Peter) onze Tom goed op weg is om het uiteindelijk op de streep te winnen (met een banddikte als ik het zo mag zeggen). Wat ne vreselijke in eigenwaan verdronken klootzak!
"Wat ne vreselijke in eigenwaan verdronken klootzak!"
"Wat een ontzettend lompe botte oversekste boer!"
En is men daar verbaasd over? Vanaf dat ie terug is uit Canada heeft ie altijd zijn eigen ego gestreeld en liep achter zijn andere "ego" aan. Tom doet nooit iets voor een ander en heeft ook geen enkele scrupules. Elk gesprek met Judith ging ook altijd eerst van hem uit (veel zinnen starten met 'ik') en geen enkele keer heeft hij haar gevraagd hoe zij zaken ziet en wat zij zou willen. Hij vraagt nooit naar haar dag, haar leven, haar kinderen. Heel sociopatisch ventje.
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
Je hebt overschot van gelijk, Amiche, maar nou had ik toch even hoop dat hij het deze keer, met Judith, een keertje wat beter aan zou pakken. Dat er vooruitgang in zijn karakter zou zitten en dat hij wat geleerd had van heel die historie met Peggy, Bianca en zijn kinderen. Niet dus...
Tom is wat mij betreft met grote voorsprong het meest botte, irritante en vooral domme personage allertijden. Zijn laatste actie breekt alle menselijke trekjes die hij de afgelopen tijd heeft laten zien totaal af. Zo jammer dit...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Ik heb Tom vanmiddag in de middagafleveringen nog eens gezien en hij was net tegen Bianca keihard aan het liegen over zijn heimelijke affaire met Peggy. Hij is nog geen haar veranderd.