Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Lowie is natuurlijk het stereotypetje dat na het werk naar café gaat, dan dronken naar huis komt, vrouw en kinderen slaat en dan als een peuter staat te bleiren wanneer ze hem eindelijk, na jaren, verlaat.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Papoush
- Nog geen rang
Diene Lowie had toch een glazen oog toen hij nog klein was ? Nu wordt daar met geen woord over gerept.
0 x
-
tvx1
- x 435
Daar hebben we hier al een tijd geleden een discussie over gehad...Papoush schreef:Diene Lowie had toch een glazen oog toen hij nog klein was ? Nu wordt daar met geen woord over gerept.
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
Papoush
- Nog geen rang
Die Lowie had toch een glazen oog toen hij klein was. Was toen gevallen in speeltuin. Nu wordt daar met geen woord over gesproken.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Die discussie is hier al tot in den treure gevoerd, ga maar een paar pagina's terug in dit topic of kijk in het topic "Wat niet klopt in Thuis."Papoush schreef:Die Lowie had toch een glazen oog toen hij klein was. Was toen gevallen in speeltuin. Nu wordt daar met geen woord over gesproken.
0 x

-
Wallanderjunior
- x 435
ik vind dat onbelangrijk, denk eventueel dat hij een "high tech glazen oog" gekregen heeft en het "probleem" is opgelostPapoush schreef:Diene Lowie had toch een glazen oog toen hij nog klein was ? Nu wordt daar met geen woord over gerept.
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Het zou nochtans het probleem oplossen wat hij in hemelsnaam in Jana heeft gezien.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
Wallanderjunior
- x 435
oei, heeft Jana twee glazen ogenPeter Jansens schreef:Het zou nochtans het probleem oplossen wat hij in hemelsnaam in Jana heeft gezien.
ik begrijp ook niet wat ze in hem gezien heeft
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
Mja dat snap ik ook niet. Net zoals dat niet snap bij Bram.Peter Jansens schreef:Het zou nochtans het probleem oplossen wat hij in hemelsnaam in Jana heeft gezien.
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
tvx1
- x 435
Zou dat dan een dramaking zijn in zijn geval ?Lazylady schreef:Dramaqueen (Lowie)... Jana, laat die loser nu toch met rust.
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Dat denk ik ook, zij kan wel goed met hem overweg. Alleen zal vader Luc wel denken dat hij dat voor elkaar heeft gekregen.
0 x
-
Taliver67
- Poster rang 1

Mag ik Lowie een klein beetje sympathiek beginnen te vinden of is dat voorbarig ?

0 x