Lynn Courtois (Abigail Abraham)
-
- Poster rang 1
- annekeHU
- Poster rang 4
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
En Peggy dan? Terug naar Tom of een nieuw personage gezocht?
0 x
-
- Poster rang 1
Peggy kan iets beginnen met een nieuwe chauffaur?annekeHU schreef:En Peggy dan? Terug naar Tom of een nieuw personage gezocht?
0 x
-
- x 435
Het zou mij niet verwonderen eerlijk gezegd.exsencon schreef:Wat zou je zeggen van Lynn-Peter? Hij heeft het eigelijk altijd voor veel jongere vrouwen gehad. En als wraak zou het ook kunnen tellen, lekker Tom een beetje opjutten. Eigelijk een mooi Thuis-scenario!
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Lynn past goed bij Lowie - zij de heilige bitch hij de puber agressor - schoon koppelke
En dat ze dan maar samen in honolulu of zo gaan wonen - zijn we daar ook weer vanaf 

0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Eerlijk gezegd : ik had gisterenavond ook een idee dat Lynn (al was het maar op wraak te te nemen op Tom) haar klauwen in Peter gaat zetten. En als het te voorspelbaar, te overdreven overkomt. Toen vorig seizoen Tim Femke een waarschuwing gaf omdat zij op het voetpad geparkeerd stond met de taxi, verklaarde men mij ook zot (bij wijze van spreken) toen ik zei dat dat nog een koppel ging worden.
0 x
-
- Poster rang 3
Peter is op dit moment te verliefd op Peggy, anders doet hij zoveel moeite niet om hun dates in elkaar te steken. Als die dates allemaal mislukken, dan zie ik het heel misschien gebeuren.Lazylady schreef:Het zou mij niet verwonderen eerlijk gezegd.exsencon schreef:Wat zou je zeggen van Lynn-Peter? Hij heeft het eigelijk altijd voor veel jongere vrouwen gehad. En als wraak zou het ook kunnen tellen, lekker Tom een beetje opjutten. Eigelijk een mooi Thuis-scenario!
0 x

-
- x 435
Het is natuurlijk wel normaal dat Lynn wraak wil omdat Tom haar niet gewoon de waarheid zei. Alleen lijkt ze nu wel te overdrijven en wordt het gewoon kinderachtig.
0 x
-
- Poster rang 5
Nochtans, door die ene scene van toen wist je gewoon dat het een koppel ging worden.martha schreef:Eerlijk gezegd : ik had gisterenavond ook een idee dat Lynn (al was het maar op wraak te te nemen op Tom) haar klauwen in Peter gaat zetten. En als het te voorspelbaar, te overdreven overkomt. Toen vorig seizoen Tim Femke een waarschuwing gaf omdat zij op het voetpad geparkeerd stond met de taxi, verklaarde men mij ook zot (bij wijze van spreken) toen ik zei dat dat nog een koppel ging worden.

Bij Peter en Lynn zie ik het toch niet gebeuren.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Thuis nooit onderschatten hé!lord F. schreef:Bij Peter en Lynn zie ik het toch niet gebeuren.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Wat een verschrikkelijke takketrut is dat mens zeg. Ongelofelijk! Kind neem je verlies maar dit gaat toch nergens over. Wat wil ze er mee bereiken? Ze krijgt Tom er echt niet mee terug. Wil ze heel haar leven achter alle tutjes aan die Tom aan de haak slaat? Lijkt mij een zinloze missie. Kom op meisje, ga verder met je leven en zoek een man die jouw liefde waard is. Tom is nog niet de energie waard om hem te dwarsbomen!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
-
- x 435
Ik had nochtans niet het idee dat het haar te doen was om Tom terug krijgen.Kwast schreef:Wat een verschrikkelijke takketrut is dat mens zeg. Ongelofelijk! Kind neem je verlies maar dit gaat toch nergens over. Wat wil ze er mee bereiken? Ze krijgt Tom er echt niet mee terug. Wil ze heel haar leven achter alle tutjes aan die Tom aan de haak slaat? Lijkt mij een zinloze missie. Kom op meisje, ga verder met je leven en zoek een man die jouw liefde waard is. Tom is nog niet de energie waard om hem te dwarsbomen!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Neen, maar waar slaat het dan op? Wraak lost toch niks op en ze heeft toch al een wraakactie ondernomen, voor zover je hier kon spreken over een achte wraakactie.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
-
- Poster rang 5
Dat ze daar nog wil blijven werken snap ik eigenlijk ook wel niet. Kan toch ook niet echt leuk zijn voor haar?
Enfin ja, ze is nog jong natuurlijk.
Enfin ja, ze is nog jong natuurlijk.

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- x 435
Wraak is zoet hé. Ik kan Lynn wel begrijpen en tenandere kan het Judith alleen maar ten goede komen als ze weet wat voor vlees ze in de kuip heeft. Een achtergebleven puber van 40 jaar. 

0 x