Tom De Decker (Wim Stevens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Tom De Decker (Wim Stevens)
Nochtans kwam Marianne vrij goed overeen met Lynn. Ik denk dat Marianne Judith buiten wil,niet met Geert, niet met Tom,gewoon BUITEN! 
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Maar ze vond Lynn wel een beetje jong voor Tom. En Marianne's huidige antipathie voor Judith is toch gelinkt aan Judith's vermeende relatie met Geert? Als Marianne weet dat er tussen die twee niets speelt...
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

goh, als ze maar een beetje het vermoeden heeft dat het iets kan worden tss haar zoontje en Judith zal ze wel een handje toesteken zeker?exsencon schreef:Nochtans kwam Marianne vrij goed overeen met Lynn. Ik denk dat Marianne Judith buiten wil,niet met Geert, niet met Tom,gewoon BUITEN!
ze gaat Geert niet zo snel terugwinnen door Judith buiten te werken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
tvx1
- x 435
Volgende week word ik 40? Binnen drie weken zal hij bedoelen, zeker!
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

-
exsencon
- x 435
-
tvx1
- x 435
Ja oké, maar het is nog niet zo lang geleden dat ze zijn diploma heel duidelijk in beeld brachten, waarop te lezen was dat hij op 17 maart verjaart. Ik dacht nu toch niet dat ze de dingen ZO snel zouden vergeten!
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Maar is het sowieso niet de eerste keer dat Tom zijn verjaardag viert in Thuis? Beginnersfoutje van de Thuismakers?... 
0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2

-
Wallanderjunior
- x 435
"Thuis" heeft een jaartelling die afwijkt van onze jaartelling en zelfs niet overeenstemt met de chinese kalender
t is een jaartelling "op maat"
vandaar de flexibele verjaardagen bvb
Tom zal wel niet meer piepjong zijn maar zeker niet te oud om aan zijn gezondheid te werken en te sporten
t is een jaartelling "op maat"
vandaar de flexibele verjaardagen bvb
Tom zal wel niet meer piepjong zijn maar zeker niet te oud om aan zijn gezondheid te werken en te sporten
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Ik zie Tom nog niet stiefvader spelen van 2 puber kinderen in spé.
0 x
-
OFWGKTA
- x 435
Dat hij gisteren niet meer kon met dat lopen was overduidelijk een uitvlucht. Het viel me onmiddelijk op dat hij gewoon nekeer wou lonken naar Judith haar achterste 
0 x
-
exsencon
- x 435
Ik heb nog even zowel de joodse als de Azteken kalender gecheckt, maar dat schijnt Thuis ook niet te volgen.Wallanderjunior schreef:Thuis" heeft een jaartelling die afwijkt van onze jaartelling en zelfs niet overeenstemt met de chinese kalender
t is een jaartelling "op maat"![]()
0 x
-
tvx1
- x 435
Gelukkig hebben ze de Maya kalender niet gevolgd. Dan was het programma afgelopen!exsencon schreef:Ik heb nog even zowel de joodse als de Azteken kalender gecheckt, maar dat schijnt Thuis ook niet te volgen.Wallanderjunior schreef:Thuis" heeft een jaartelling die afwijkt van onze jaartelling en zelfs niet overeenstemt met de chinese kalender
t is een jaartelling "op maat"![]()
Wanneer gaat Tom nu eens eindelijk open kaart spelen en Lynn duidelijk maken dat het niets gaat worden tussen hen?
Of gaat het weer zijn zoals met Bianca en Peggy en gaat hij weer niet durven kiezen ?
0 x