Dat viel mij ook op.tvx1 schreef:Stond Tibo daar nu achter de toog in de Frens ?
Waarschijnlijk de enige manier om "gezellig" Valentijn te vielen met zijn "poepie"

Dat viel mij ook op.tvx1 schreef:Stond Tibo daar nu achter de toog in de Frens ?
Zou ook al eens kunnen.Duimelijntje schreef:Dat viel mij ook op.
Waarschijnlijk de enige manier om "gezellig" Valentijn te vielen met zijn "poepie"
Kwast schreef:Tibo is gewoon vreselijk hysterisch, pas maar op dat hij niet terugslaat met zijn chacoche
natuurlijk bestaan er hysterische vrouwen ... maar er zijn evenveel hysterische mannenolly schreef:Tibo is niet hysterisch, die heeft het gewoon moeilijk met Bram. Sorry, dan heb je nog geen hysterische vrouw gezien.![]()
Als ik me niet vergis doet hij dat eigenlijk wel. Tibo is voetbalsupporter en gaat regelmatig kijken. herinner je de voetbalscene waarin ze in elkaar geklopt worden;Wallanderjunior schreef:maar dat even terzijde, ik neem aan dat Tibo geen tijd heeft om zijn geestdrift bot te vieren als toeschouwer van voetbalwedstrijden
wat bedoel je?Lazylady schreef:Die reactie was weer te verwachten.
Ja, dat.Poolaapje schreef:Alles wat er fout gaat, is de schuld van Bram.
Zoals het feit dat Lowie Bram's auto beklad heeft, dat zal Bram wel uitgelokt hebben. (ofzoiets)