Nickos schreef:The Wire bijvoorbeeld is een geniale serie, maar de enige zender in Vlaanderen die het uitzend is
Acht, een digitale zender die je enkel kan ontvangen als je digitale tv bij Telenet hebt. Dus ja, ik ben een torrent fan. Omdat ik nu eenmaal niet het geld heb om alles dat ik wil zien op dvd te kopen. Maar als ik iets goed vind en weet dat ik het zal willen herbekijken koop ik het wel op dvd, dan weet ik zeker dat ik niets koop dat ik slecht ga vinden

.
'k moet mij hier toch eventjes off topic mee moeien: Acht is een digitale zender die je kan ontvangen bij gelijk welke aanbieder van digitale tv en je moet daar niet eens extra voor betalen
enkel bij Belgacom: Anne (alleen maar Vlaamse muziek - hoezee!)
enkel bij Telenet: Foxlife, TNT, Ment, Njam, Studio 100-tv enz...
ikzelf zit bij Belgacom, je ziet dus wat ik allemaal moet missen

(en nee, ik ga niet overstappen, Telenet is nog altijd een pak duurder voor mij en ze moeten mijn kot niet overhoop gaan halen met hun bedradingen en bakskes aan de muur...)
en dan nog ff on-topic: net de aflevering van deze week op 2Be gezien en 'k vond het eerlijk gezegd jammer dat het hondje niet aan zijn einde kwam in de microgolf... daar zit ik nu al van de eerste aflevering op te wachten