Aie, Rieka, het begin van de 1° aflevering gemist : man man man, daar werd je nogal in meegezogen. Er was zelfs geen tijd om de begingeneriek te starten.Rieka schreef:Oeie, de rest blijft toch ook goed, mag ik hopen? Dit was de eerste aflevering die ik zag...martha schreef:In de "Zondag" staat vandaag een intervieuw met Filip Peeters en die zegt dat het vanavond de spannenste aflevering wordt.
Salamander
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Re: Salamander
0 x
-
Rieka
- x 435
Superacteurs, ja, maar super serie, daarvan ben ik nog niet overtuigd, zulle!exsencon schreef:Super Serie!!!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

het is een goeie serie, maar een super serie is mss wat teveel eer. 
maar ze hebben goed gekeken naar 24.
maar ze hebben goed gekeken naar 24.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Trouwe kijker
- Nog geen rang
- x 117
- x 29
Ik ben er verleden week mee gestopt om er naar te kijken.
De belangstelling was over
Ik vind Wolven veel beter.
De belangstelling was over
Ik vind Wolven veel beter.
0 x
-
exsencon
- x 435
Lonely,so lonely living on my own!Trouwe kijker schreef:Ik vind Wolven veel beter.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Heb ik weer iets gemist?
Geert Van Rampelberg & Charlotte Vandermeersch zijn ma & pa van Gil Wolfs, de opdrachtgever van de roof uit de kluizen en degene die het plan heeft gemaakt om het land in rep en roer te zetten.
Matthijs Scheepers: vader Jonkheere
Jenne Decleir: Wie is dit?
Ik ga gokken dat deze drie mannen, plus de vierde die op de foto staat de oprichters zijn van Salamander, maar wat ik niet meteen snap is waarom de foto's van het gezinnetje deed in de kluis van Rasenberg.
Personage van De Bouw is toch een slechterik hoor, hoeveel heeft hij er nu al van kant moeten maken?
Geert Van Rampelberg & Charlotte Vandermeersch zijn ma & pa van Gil Wolfs, de opdrachtgever van de roof uit de kluizen en degene die het plan heeft gemaakt om het land in rep en roer te zetten.
Matthijs Scheepers: vader Jonkheere
Jenne Decleir: Wie is dit?
Ik ga gokken dat deze drie mannen, plus de vierde die op de foto staat de oprichters zijn van Salamander, maar wat ik niet meteen snap is waarom de foto's van het gezinnetje deed in de kluis van Rasenberg.
Personage van De Bouw is toch een slechterik hoor, hoeveel heeft hij er nu al van kant moeten maken?
0 x

- annekeHU
- Poster rang 4

Ik kan ook niet meer zo goed volgen, begon gisteren te twijfelen, of ik volgende week ga verder kijken. Op Wikipedia kan je wel spoilers vinden, maar die zijn dus enkel voor de 10de februari.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

eerste idee was dat Geert Van Rampelberg = jongere Vic De Wachter (naam personage vergeten) en dat Jenne Decleir zijn broer is.
Maar gezien dat we 69 jaar terug gaan in de tijd zal het idd wel eerder de vader zijn van Vic De Wachter.
Denk dat het nog wat duidelijker zal worden de komende weken.
Maar gezien dat we 69 jaar terug gaan in de tijd zal het idd wel eerder de vader zijn van Vic De Wachter.
Denk dat het nog wat duidelijker zal worden de komende weken.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Dat kleine jongetje, het zoontje, in die flashback, is nu toch die Wolfs (Vic Dewachter) of ben ik verkeerd?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Dat heb je correct denk ik. Het is duidelijk dat er een hele oude wraakhistorie in de maak is. Verraad tijdens de oorlog etc.Crackers schreef:Dat kleine jongetje, het zoontje, in die flashback, is nu toch die Wolfs (Vic Dewachter) of ben ik verkeerd?
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1003
- x 585
Ik dacht gisterenavond nog wat een "kalme" aflevering vandaag, tot de laatste minuten. De "dienstauto" die ontploft
Die hadden we niet zien aankomen.
En Ann Ceurvels
: waar is de slanke deerne uit de reeks "Diamant" naartoe ? Duidelijk een vrouw die zich, na haar zwangerschap, heeft laten gaan 
En Ann Ceurvels
0 x
-
exsencon
- x 435
Tja, ik ga me hier op drijvend ijs begeven, maar een vrouw zelfs als ze zich een beetje heeft laten gaan kan nog altijd zeer aantrekkelijk zijn, en het hoeft niet uitsluitend fysiek te zijn.
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Hier thuis hadden we het door zodra Sara instapte. Zo van er is nog niets spectaculairs gebeurd vandaag, dus waarschijnlijk zal die auto wel ontploffen.martha schreef:Ik dacht gisterenavond nog wat een "kalme" aflevering vandaag, tot de laatste minuten. De "dienstauto" die ontploftDie hadden we niet zien aankomen.
Nu moet Gerardi enkel zorgen dat zijn dochter (die het hopelijk wel heeft overleefd) ergens veilig ondergedoken zit en dan kan hij zonder remmen achter Salamander aan gaan. En er zich waarschijnlijk nog harder in vastbijten dan hij al deed. De Rasenbergs gaan er nog spijt van krijgen, denk ik.
0 x

-
exsencon
- x 435