Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Gesloten
exsencon
x 435

Re: Jana Blomaert (Joy Anna Thielemans)

Bericht door exsencon »

Lazylady schreef:Ik zou het zelf ook niet leuk vinden als één van mijn ouders zomaar in mijn school zou gaan verkondigen dat ik zwanger ben. Al die aandacht; al dat bekijks!
idd, en uiteraard is het goed bedoeld, maar het resultaat gaat hoe dan ook desastreus zijn. Kinderen en adolescenten zijn nu eenmaal wrede wezens zelfs als ze het zelf niet weten.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

exsencon schreef:idd, en uiteraard is het goed bedoeld, maar het resultaat gaat hoe dan ook desastreus zijn. Kinderen en adolescenten zijn nu eenmaal wrede wezens zelfs als ze het zelf niet weten.
Zeker als je al niet populair bent. Als je erbij hoort is het allemaal geen probleem; heb ik zelf ook al gemerkt (er zaten ook zwangere bij ons). :roll: :problem:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Huil maar niet :sick:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Kan dat kind echt niets anders dan wenen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Kan er over iets anders dan over wenen/tranen gebabbeld worden, dit wordt/is heel erg eentonig! :thumbdown:
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Rieka schreef:Kan er over iets anders dan over wenen/tranen gebabbeld worden, dit wordt/is heel erg eentonig! :thumbdown:
Vind ik nu ook.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, idd. Het is toch zeer evident dat Jana het vreselijk moeilijk heeft en dat ze dan af en toe weent is toch normaal. Ik kan me als man natuurlijk moeilijk haar situatie inbeelden maar ikvind dat haar reacties helemaal niet overdreven zijn. En dan nog die stomme Franky die de Bram laat terugkomen om de zaken nog wat ingewikkelder de maken dan ze al zijn.
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

exsencon schreef:Ja, idd. Het is toch zeer evident dat Jana het vreselijk moeilijk heeft en dat ze dan af en toe weent is toch normaal. Ik kan me als man natuurlijk moeilijk haar situatie inbeelden maar ikvind dat haar reacties helemaal niet overdreven zijn. En dan nog die stomme Franky die de Bram laat terugkomen om de zaken nog wat ingewikkelder de maken dan ze al zijn.
Franky heeft Bram niet laten terugkomen, hij heeft Bram op de hoogte gesteld. En ja, dat Bram terugkeerde is daar het gevolg van.
Verder ga ik er hier niet over uitwijden. 't Is 't topic van Jana... :whistle:
Jana maakte dat kindje niet alleen. :mrgreen:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Het is het leven van Jana hé, zij heeft beslist dat ze Bram niet meer wil zien. Dat is haar zaak. En dat Bram daar wat mee te maken heeft,OK maar zeker niet de Franky. Die moet alleen Tibobo rustig houden, al een hele opgave. :mrgreen:
0 x
olly
x 435

Bericht door olly »

Jana blijt toch wel net iets te vaak eigenlijk. Dat snikkerige ademstotende toontje is vreselijk als je thuis kijkt. Hopelijk kan ze ook es gewoon vrede nemen met haar situatie. Grow up meid. Leven is te kort om alleen maar te janka.
0 x
Hannelore123
x 435

Bericht door Hannelore123 »

Het is hier Jana haar topic maar wil toch nog eens reageren. Het is jana haar leven. Als Jana met iemand in bed duikt terwijl ze zelf voor de anti-conceptie zorgt en zwanger wordt van iemand heeft die andere ook met haar leven te maken. Ik hoop dat mijn zoon nooit het vriendje van één van jullie dochters wordt.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 691
x 532

Bericht door jessie V. »

Wie zijn "jullie"?
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

... tot Jana zou beslissen om het kindje WEL te houden. En zou eisen van Bram dat hij bijdraagt in de opvoeding maar vooral in de kosten. Dan zou het ineens Bram zijn plicht zijn, en niet alleen "Jana's leven" en keuze zoals nu.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2568

Bericht door satine »

Er wordt hier blijkbaar soms vergeten dat Jana nog steeds minderjarig is, dat zij eigenlijk niet veel te 'willen' heeft.
En inderdaad, dat Bram niet zou mogen weten dat hij vader wordt, vind ik te gek voor woorden.
Jana is al lang vergeten hoe ze Bram heeft afgeblaft vlak voor hij vertrok, iets wat ze blijkbaar altijd doet als ze haar zinnetje niet krijgt.
Het zijn niet alleen haar huilerige maniertjes die bij mij heel weinig sympathie opwekken voor haar gedrag - ze is gewoon een verwend nest.
0 x
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Ik vraag me af hoeveel Boe-geroep we te lezen zouden krijgen hier moest Bram zich bewust van Jana en haar kind distantieren en er niks mee te maken willen hebben. Het is toch zijn leven, nietwaar? :whistle:
En nee, hij is lang niet mijn chouchouke zoals bij de meerderheid van het publiek, maar ik kan er van doodvallen als er met twee maten en gewichten gewerkt wordt!
Verder sluit ik me aan bij satine: Jana is een verwend nest, zwanger of niet. Ze past bij Lowie.
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
Gesloten