Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Gesloten
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Re: Julia Van Capelle (Myriam Bronzwaar)

Bericht door Christel »

Rieka schreef:
Jolanda_tje schreef:Julia heeft al vanaf het begin nogal sceptisch tegenover lowie gestaan dachtek? Omdat Lowie niet zoals haar dochters waren
Of omdat ze meteen doorhad dat 't een moeilijk manneke was?
Dat laatste denk ik ook. Ze heeft in het begin best wel moeite gedaan om goed met Lowie overeen te komen, maar die jongen beziet haar en Luc gewoon als een soort huishoudster en geldschieter, en zo behandelt hij ze ook. Ook ik ben benieuwd hoe Luc hier op gaat reageren, want het begint inderdaad hoe langer hoe meer op een relatietest te lijken. Dat hij hem maar eens goed op z'n plaats zet, want "Lowieke" kan het gebruiken!
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Luc die Lowie op zijn plaats gaat zetten? Dat zou ik wel eens willen zien.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Awel, Julia had overschot van gelijk gisteren toen zij Lowie de mantel uitveegde :thumbup: Lowie woont onder haar dak en in mijn ogen betekent dat nog altijd dat hij de regels van het huis dwz die van Julia respecteert. Maar ik ben ook benieuwd hoe de reactie van Luc zal zijn :denk: En lowieke, gisterenavond zoals hij driftig tekeer ging tegen Julia :boo:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Bericht door martha »

Moest ik in Julia's schoenen staan dan was er het gat van de deur voor zowel Luc als voor Lowie. Het is toch nog altijd de flat van Julia.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef:Moest ik in Julia's schoenen staan dan was er het gat van de deur voor zowel Luc als voor Lowie. Het is toch nog altijd de flat van Julia.
Inderdaad... Dat hij Lowie ook nog eens zijn zin gaf met die GSM, ging echt helemaal nergens over :doh:
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja, maar Luc is Luc hé. En daar zal Julia toch rekening mee moeten houden. Luc zal Lowie zeker niet buiten smijten.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Bij mij lag Luc nu zeker buiten ! Zelfs al vind ik dat er begrip is voor Louis; 't is ten slotte nog een puberke die pas zijn moeder heeft verloren en qua karakter zal hij wel erfelijk belast zijn via vader en moeder want Leontine was nu ook niet altijd "soeur sourire" hé ?
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Dominique,nike,nike! :violin: :violin: :violin:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

In feite heb ik ook meer begrip voor Lowie dan voor wat Luc nu doet... Van Lowie kun je dit soort gedrag nog ergens verwachten, maar Luc zou echt wel beter moeten weten. Hij hoeft Lowie niet buiten te gooien, maar hij mag hem wel eens manieren beginnen leren. Eigenlijk snap ik niet dat hij niet gewoon eerlijk zegt wat Leontien in haar brief heeft gezet. Op die manier gaat Lowie hem misschien meer vertrouwen, want ik heb het idee dat een groot deel van zijn dwars gedrag toch uit wantrouwen is.
Hoe dan ook, heeft Lowie zich niet zo te misdragen tegenover Julia, en dat had Luc hem wel duidelijk mogen maken. Als ik Julia was zou ik toch ook serieus overwegen om de heren Bomans buiten te zetten. Dat ze hun problemen dan maar onderling oplossen.
0 x
Hannelore123
x 435

Bericht door Hannelore123 »

Ik snap Luc ook. Hij leert zijn zoon na zoveel jaar weer kennen als deze 16 jaar is. Tuurlijk heeft hij schrik zijn zoon weer te verliezen, dat is normaal.
0 x
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Christel schreef:In feite heb ik ook meer begrip voor Lowie dan voor wat Luc nu doet... Van Lowie kun je dit soort gedrag nog ergens verwachten, maar Luc zou echt wel beter moeten weten. Hij hoeft Lowie niet buiten te gooien, maar hij mag hem wel eens manieren beginnen leren. Eigenlijk snap ik niet dat hij niet gewoon eerlijk zegt wat Leontien in haar brief heeft gezet. Op die manier gaat Lowie hem misschien meer vertrouwen, want ik heb het idee dat een groot deel van zijn dwars gedrag toch uit wantrouwen is.
In die brief staat de verhaallijn van enkele jaren terug toen Marie samen met Luc Leontine hebben proberen gek te maken. Lijkt me niet iets waar je veel vertrouwen mee wint.
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Als die brief uit de kluis van de Frank gaat komen... lucske toch!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Omega schreef:
Christel schreef:In feite heb ik ook meer begrip voor Lowie dan voor wat Luc nu doet... Van Lowie kun je dit soort gedrag nog ergens verwachten, maar Luc zou echt wel beter moeten weten. Hij hoeft Lowie niet buiten te gooien, maar hij mag hem wel eens manieren beginnen leren. Eigenlijk snap ik niet dat hij niet gewoon eerlijk zegt wat Leontien in haar brief heeft gezet. Op die manier gaat Lowie hem misschien meer vertrouwen, want ik heb het idee dat een groot deel van zijn dwars gedrag toch uit wantrouwen is.
In die brief staat de verhaallijn van enkele jaren terug toen Marie samen met Luc Leontine hebben proberen gek te maken. Lijkt me niet iets waar je veel vertrouwen mee wint.
Dat weet ik wel, en de inhoud is niet bepaald positief inderdaad. Maar door hem die brief niet te laten lezen, vertrouwt Lowie het hele zaakje sowieso al niet. Hij snapt ook wel dat Leontien hem niet heeft wijsgemaakt dat Luc dood is omdat ze het zo'n geweldig fijne kerel vond. Het feit dat Luc nu zo krampachtig zijn best doet en bovendien persé wil wachten met het lezen van die brief tot hij 18 is, zal bij Lowie wel de nodige argwaan wekken lijkt me... Niet echt een basis om een band op te gaan bouwen.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Het was te denken dat ze niks zou zeggen... :problem:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vraag me af wat Leontien in Sanitechniek kwam doen. Ze wou wschl de waarheid over Brams auto vertellen, maar dierf het dan toch niet. Een gemiste kans !
0 x
Gesloten