Trouwens wel typisch, ik was gisteren niet Thuis en ik vraag manlief om voor mij goed te kijken en me dan te zeggen wat er gebeurd was... vraag ik naar Jana en Lowie, zegt hij 'Die zijn niet in beeld geweest vandaag'
Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Re: Lowie Bomans (Mathias Vergels)
Als minderjarigen een kind krijgen, wordt die baby denk ik toch zowiezo onder toezicht van een volwassen (familielid ?) geplaatst, nee?
Trouwens wel typisch, ik was gisteren niet Thuis en ik vraag manlief om voor mij goed te kijken en me dan te zeggen wat er gebeurd was... vraag ik naar Jana en Lowie, zegt hij 'Die zijn niet in beeld geweest vandaag'
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Hoeveel maanden is Jana nu zwanger? Ik verstond dat Lowie 4 of 5 maanden zei
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
5 maanden...Kimmeke schreef:Hoeveel maanden is Jana nu zwanger? Ik verstond dat Lowie 4 of 5 maanden zei
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Crackers
- Poster rang 5

haha en er is bijna niemand anders in beeld geweest dan Lowie en Jana gisterenLacrimosa schreef:Als minderjarigen een kind krijgen, wordt die baby denk ik toch zowiezo onder toezicht van een volwassen (familielid ?) geplaatst, nee?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
exsencon
- x 435
Lowie heeft ditmaal wel laten zien dat hij niet zomaar een losbollige 17-jarige half-mexicaan,half-Bomans is. Dat siert hem,hoever het gaat dragen weet ik niet. Maar dat hij bezorgd is om Jana is wel duidelijk en dat is alleen maar omdat hij ze in feite graag ziet.

0 x
-
exsencon
- x 435
Bravo Lowie,bravo! Dat is wel echt mooi dat hij het meiske zo verdedigt. Er zit misschien wel wat meer mexicaans in dan we dachten. Goed gedaan jongen. Ik denk dat hij Jana nog altijd graag ziet.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Dat was wel een mooie rechtse op de neus van die eikel...en een half dichtgeknepen luchtpijp als toetje...ik ben niet voor geweld maar dit vond ik wel fijn... 
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 582
-
exsencon
- x 435
Waarschijnlijk een mexicaans trekje, Ik vond dat hij het goed gedaan heeft en eens een goed lesje gegeven heeft aan die eikel!
0 x
-
Poolaapje
- Poster rang 3

Geweld is nooit de oplossing.
Het gaat de situatie enkel maar verergeren want die pestkop weet nu dat Lowie snel op zijn paard zit. Zo'n reactie uitlokken vinden die net leuk.
Het gaat de situatie enkel maar verergeren want die pestkop weet nu dat Lowie snel op zijn paard zit. Zo'n reactie uitlokken vinden die net leuk.
0 x

- Kimmeke
- Poster rang 4

- x 1
Totaal overbodig maar uit ervaring weet ik dat iedereen (zelfs zachte,rustige personen) die in het nauw gedreven worden of getreiterd worden in staat zijn om zo een wurggreep te doenmartha schreef:Die wurggreep vond ik toch maar
0 x
-
exsencon
- x 435
Hij zal toch eerst een beetje naar adem moeten happen.Poolaapje schreef:Geweld is nooit de oplossing.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3

Begrijpelijk dat Lowie die pesters aanpakte maar amai wat een hoeveelheid agressie heeft die in zich
't was alsof alles wat hij ooit meemaakte naar boven kwam... wel goed gespeeld van de acteur die scéne dus.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Ik heb toch nooit iemand een ander zien wurgen op de speelplaats.Kimmeke schreef:Totaal overbodig maar uit ervaring weet ik dat iedereen (zelfs zachte,rustige personen) die in het nauw gedreven worden of getreiterd worden in staat zijn om zo een wurggreep te doenmartha schreef:Die wurggreep vond ik toch maar
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Helemaal mee eens... Kwaad worden is één ding, maar Lowie tilde dat naar een heel nieuw niveau...Ganja schreef:Begrijpelijk dat Lowie die pesters aanpakte maar amai wat een hoeveelheid agressie heeft die in zich't was alsof alles wat hij ooit meemaakte naar boven kwam...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..