Sandrine De Decker
-
- Nog geen rang
Re: Sandrine De Decker
ik begin het een beetje zielig te vinden voor het meisje in kwestie,het is zo.overduidelijk dat het voor haar echt niet moet dat hele thuisgebeuren.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Ook ik vond het onvoorstelbaar dat ze zeiden: 'kijk eens hoe gelukkig Sandrientje is' terwijl dat kind een erg zuur kopje trok en eerder op huilen stond dan lachen
Ze zouden mss eens een clown of zo in moeten huren of zo een fotograaf van kindjes en baby's die krijgen toch altijd kinderen aan het glimlachen of zelfs hard lachen!!

0 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik vond het wel komisch. Ze zullen bij die opnames toch wel lichtelijk wanhopig geworden zijn, toen dat meiske maar niet wou lachen.
0 x
- pnele
- Poster rang 1
- x 8
- x 7
jessie V. schreef:Ik vond het wel komisch. Ze zullen bij die opnames toch wel lichtelijk wanhopig geworden zijn, toen dat meiske maar niet wou lachen.

0 x
- Kwast
- Poster rang 5
Dan geef je zo een blaag toch gewoon een overkil aan rode smarties of laat je het luisteren naar een lachband? Als dat niet werkt huur je clown bassie in of Octaaf de bolle of Kabouter Klus en als het dan NOG niet lukt bel dan de kinderpsychologe maar!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Seraph
- Poster rang 1
Plan Z: Laat Sandrine een leeftijdsprong doen
0 x
In a time of war it isn't about who's right, it's about who's left.
- Ganja
- Poster rang 3
Dat is een super de luxe ideeSpoed schreef:Plan Z: Laat Sandrine een leeftijdsprong doen

0 x
-
- x 435
- annekeHU
- Poster rang 4
Een leeftijdssprong van 10 jaar is ook al genoeg... ik zou Ann en Mayra eens willen zien omgaan met een verschrikkelijke moeilijke puber van 13 ( en dat Sandrine geen gemakkelijke puber zal zijn, staat als het ware in de sterren geschreven!)
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Ach, ze hebben een goede leerschool met Rosa en Peggy - als je die twee pubertjes aan kan, kan je allemààl aan!annekeHU schreef:Een leeftijdssprong van 10 jaar is ook al genoeg... ik zou Ann en Mayra eens willen zien omgaan met een verschrikkelijke moeilijke puber van 13 ( en dat Sandrine geen gemakkelijke puber zal zijn, staat als het ware in de sterren geschreven!)

0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Waar is Sandrine altijd? Je ziet altijd Marianne en Ann en Mayra en Nancy en zo in dat huis maar nooit Sandrine, slaapt die altijd of zit ze op internaat misschien?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Ik geloof dat ze af en toe in een donkere kast wordt opgesloten, waar ze eerst van eenzaamheid tegen een spinnetje in een hoek brabbelt, en dan maar in slaap valt... af en toe knabbelt ze van een koude pannenkoek van oma...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- Crackers
- Poster rang 5
Peter Jansens schreef:Ik geloof dat ze af en toe in een donkere kast wordt opgesloten, waar ze eerst van eenzaamheid tegen een spinnetje in een hoek brabbelt, en dan maar in slaap valt... af en toe knabbelt ze van een koude pannenkoek van oma...

en Sandrientjes kat?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- Poster rang 1
Sandrientje was opvallend vrolijk gisteren. Ze hadden haar jasje en muts aan gedaan en ze dacht "joepie ik mag hier weg"
Die uitbundige "JA" deed mij even naar lucht happen... er komt waarempel geluid uit ! Doe zo voor Sandrine 

0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2
Sandrientje is inderdaad een vrolijk wicht geworden, binnenkort moet ik met mijn kat naar de dierenarts!
Andere zaak: zou Marianne niet de politie bellen nu Sandrientje is 'ontvoerd' door de andere bomma?
Andere zaak: zou Marianne niet de politie bellen nu Sandrientje is 'ontvoerd' door de andere bomma?
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.