Frank Bomans (Pol Goossen)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Plaats reactie
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Re: Frank Bomans (Pol Goossen)

Bericht door jessie V. »

Zoals Luc vanavond al zei "Je schiet in je eigen voet". Daar had Frank nog niet aan gedacht.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Kwast schreef:Och dat vind ik nog niet het ergste, het ergste vind ik dat hij moedwillig de zaak van Luc een loer wil draaien en schijnt te vergeten dat hij mede aandeelhouder is :problem:
Dat bedoelde ik dus ook met misbruik maken van de situatie op het werk. ;)
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ooh noh ich bin ein Holländer kel! :doh:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

De vraag is uiteraard wat het belangrijkste is voor Frank. Luc een loer draaien en zijn zaken daarmee de dieperik in helpen of redelijk zijn. Maar Frank en redelijk dat zijn er twee hé!
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Als Frank zijn spelletje een beetje slim zou spelen kan hij Luc nog lange tijd onder druk zetten of hem chanteren. Maar nu legt hij het er zo vingerdik op en gaat hij Luc twee maal daags uitdagen, zo zal Luc vlug ontploffen en zal Franks spelletje vlug uit zijn. De bom zal in zijn eigen handjes ontploffen.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

Crackers schreef:Als Frank zijn spelletje een beetje slim zou spelen kan hij Luc nog lange tijd onder druk zetten of hem chanteren. Maar nu legt hij het er zo vingerdik op en gaat hij Luc twee maal daags uitdagen, zo zal Luc vlug ontploffen en zal Franks spelletje vlug uit zijn. De bom zal in zijn eigen handjes ontploffen.
Frank kan nog veel leren van Luc als het erop aankomt om "efficient te bedriegen", hij is te impulsief
0 x
exsencon
x 435

Bericht door exsencon »

Ja dat is het hem juist. Luc is veel slimmer of sluwer dan Frank. Frank geeft eigelijk zijn eigen weg en de Luc gaat daar dankbaar gebruik van maken.
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

man man man, wat een hatelijke vent is dit zeg

Speelt wel zijn rolletje goed maar ik hoop dat Luc wraak neemt !!
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

dirk schreef:man man man, wat een hatelijke vent is dit zeg

Luc heeft ook al een indrukwekkend palmares als het erop aankomt om zijn broer de duvel aan te doen :twisted:
ik heb weinig medelijden met hem
Frank is wel geen heilige maar slechter dan Luc zeker ook niet :whistle:
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Wallanderjunior schreef:
dirk schreef:man man man, wat een hatelijke vent is dit zeg

Luc heeft ook al een indrukwekkend palmares als het erop aankomt om zijn broer de duvel aan te doen :twisted:
ik heb weinig medelijden met hem
Frank is wel geen heilige maar slechter dan Luc zeker ook niet :whistle:
Ik kijk nog niet zo heel lang thuis dus de tijden dat Luc gemeen deed heb ik gemist, vandaar dat we een andere kijk op de zaak hebben wellicht
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Frank heeft een grote mond maar een klein hartje. Ale een groot hart eigenlijk. Frank is super en 1000x sympathieker dan Luc :razz:
0 x
dirk
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dirk »

Crackers schreef:Frank heeft een grote mond maar een klein hartje. Ale een groot hart eigenlijk. Frank is super en 1000x sympathieker dan Luc :razz:
Frank een groot hart? Dan gaat ge uw kleine broer toch niet terroriseren. In mijn ogen is Frank een eikel
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

dirk schreef:
Crackers schreef:Frank heeft een grote mond maar een klein hartje. Ale een groot hart eigenlijk. Frank is super en 1000x sympathieker dan Luc :razz:
Frank een groot hart? Dan gaat ge uw kleine broer toch niet terroriseren. In mijn ogen is Frank een eikel
Luc heeft Frank heel zijn leven gepest al van jongs af. Luc was altijd beter, slimmer, hij was ook de oogappel van Florke. Frank kon nooit iets goed doen. Luc heeft hem altijd al gekleineerd en baas over hem gespeeld of zelfs de echte baas van Frank geweest.
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Crackers schreef:
dirk schreef:
Luc heeft Frank heel zijn leven gepest al van jongs af. Luc was altijd beter, slimmer, hij was ook de oogappel van Florke. Frank kon nooit iets goed doen. Luc heeft hem altijd al gekleineerd en baas over hem gespeeld of zelfs de echte baas van Frank geweest.
Laat ons vooral niet vergeten dat Luc de vrouw van Frank van hem wou afnemen en toen dat niet is gelukt hij Simonne maar heeft verkracht. Frank is geen heilige, maar vergelijk het is met Luc....

Luc heeft samen met Isabelle Leontien proberen te vermoorden (ja ok toen hij ontdekte dat Leontien zwanger was is hij op het laatste moment van gedachten veranderd). Om nog maar te zwijgen over de historie die in die brief beschreven staat. Je vrouw krankzinnig proberen te krijgen door je eigen dood te faken zodanig dat Leontien voorgoed in een inrichting zou verdwijnen...

En dit terwijl Frank een familieman is en hij alles voor zijn vrouw en kinderen doen. Hij heeft fouten gemaakt, de geaardheid van zijn zoon die hij niet meteen accepteerde, de keren dat hij Simonne bedroog etc. Maar kan je je al voorstellen dat Frank zijn vrouw zou proberen te vermoorden of in een inrichting zou proberen krijgen? Ik dacht het niet.

Frank heeft een grote mond maar een hart van goud. Luc daarentegen... Hij is nu misschien 'veranderd' maar hij is en blijft een sluwe vos. En dat terwijl hij in de eerste 2 seizoenen totaal niet zo was ^^.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Nou ja...dat Frank een hart van goud heeft wil ik niet zeggen, want hoe hij met zijn familie omgaat is behoorlijk egoistisch. Maar zijn streken zijn wel heel anders dan die van Luc, die inderdaad veel sluwer en gemener te werk gaat. Bij Luc zit er vaak een heel doordacht "masterplan" achter, terwijl Frank vaak kwetst uit egoisme of zelfs dommigheid.

Ook dit keer zal hij het uiteindelijk wel weer afleggen tegenover Luc (alleen al die opmerking gisteren, dat Frank ook in zijn eigen voet schiet: een waarheid als een koe! :lol: ), en tot die tijd blijft het genieten van het gekibbel over en weer... :mrgreen:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie