Frank Bomans (Pol Goossen)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
exsencon
- x 435
Re: Frank Bomans (Pol Goossen)
De Frank zal nooit veranderen, gelukkig maar dat hij in die divisie niet meer kan meespelen.
0 x
- Lacrimosa
- Poster rang 2

Nu val je me toch tegen, Frank... De laatste seizoenen had ik hem nochtans graag. Ook met zijn scherpe kanten. Maar te is te...
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
-
Lazylady
- x 435
Vind ik ook. Hij overdrijft!Lacrimosa schreef:Nu val je me toch tegen, Frank... De laatste seizoenen had ik hem nochtans graag. Ook met zijn scherpe kanten. Maar te is te...
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

Zo is Frank ,alles draait in zijn voordeel hij heeft macht over zen broer en nu gaat die wat mibruiken tov de klanten van sanitechniek.want Grote klep Luc bepaalt nu wat hij niet en wel wil doen van werk
Misselijke kwast

Misselijke kwast
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Hoewel Luc geprofileerd wordt als de 'slechterik' moet Frank niet onderdoen voor kleine broer, ze komen uit hetzelfde nest en hebben allebei een verleden met misdaad, moord(-poging), enz...
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
-
exsencon
- x 435
Het verschil met Luc en Frank is dat Frank een grote mond heeft en een klein hartje en bij luc is het net omgekeerd. Geef mij maar Frank.
0 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
-
Lazylady
- x 435
Jij bent duidelijk geen fan van Frank.fresia schreef:Zo is Frank ,alles draait in zijn voordeel hij heeft macht over zen broer en nu gaat die wat mibruiken tov de klanten van sanitechniek.want Grote klep Luc bepaalt nu wat hij niet en wel wil doen van werk
Misselijke kwast![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
0 x
-
fresia
- Poster rang 1

- Ganja
- Poster rang 3

Helemaal mee eensexsencon schreef:Het verschil met Luc en Frank is dat Frank een grote mond heeft en een klein hartje en bij luc is het net omgekeerd. Geef mij maar Frank.
0 x
-
dirk
- Poster rang 1

Frank is een eikel! Wanneer gaat Simonneke dit eens beseffen? Ze moet weg van die vent
0 x
-
exsencon
- x 435
Dat gaat ze nooit doen want dan stort Thuis in mekaar!dirk schreef:Frank is een eikel! Wanneer gaat Simonneke dit eens beseffen? Ze moet weg van die vent
0 x
-
Lazylady
- x 435
Dat dacht ik ook.exsencon schreef: Dat gaat ze nooit doen want dan stort Thuis in mekaar!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ik snap Frank wel, maar hij overdrijft. Hij mag geen misbruik maken op zijn werk! 
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Och dat vind ik nog niet het ergste, het ergste vind ik dat hij moedwillig de zaak van Luc een loer wil draaien en schijnt te vergeten dat hij mede aandeelhouder is 
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt