Thuis-acteurs in het echt

Geef hier je mening over de Thuis-Acteurs/Actrices.
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Plaats reactie
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Re: Thuis-acteurs in het echt

Bericht door Nickos »

Thuisforum schreef:Op dit forum mag elk vogeltje zingen zoals het gebekt is. 8)
Er komen wel meer postings voorbij die grammaticaal/spellingsgewijs echte miskleunen zijn, maar dat is geen reden om elkaar te gaan bekritiseren.
:hand:

(ontopic)
Het was niet bekritiserend bedoeld maar als grap. Maar bon, om bij het topic te blijven, Jelle Cleymans is dus wel degelijk echt, moesten mensen hieraan twijfelen ^^. Of het moest een dubbelganger geweest zijn.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Het ging niet om de spelling lieve schat maar om het feit dat er steeds geroepen moet worden dat Jelle haar zo goed kent. De spelling is niet iets dat mij tiggert om zo'n antwoord te schrijven. Wel het constante gestoef over het feit dat Jelle haar zo goed kent. Maar... je hebt gelijk... echt lief was het niet. Sorry de snorrie!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Bj deze ook mijn officiële excuses aan Nora en anderen die zich eraan irriteerde. Het was geenszins mijn bedoeling om iemand te kwetsen. Als dat wel gebeurd is nogmaals dus bij deze excuus.

Het zal aan mijn Nederlands DNA liggen dat mijn gevoel voor humor misschien wat groffer overkomt. Maar goed een slechte en een goede grap worden op dezelfde plaats geboren.

En nu dan maar terug naar topic!
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

osssver schreef:Bj deze ook mijn officiële excuses aan Nora en anderen die zich eraan irriteerde. Het was geenszins mijn bedoeling om iemand te kwetsen. Als dat wel gebeurd is nogmaals dus bij deze excuus.

Het zal aan mijn Nederlands DNA liggen dat mijn gevoel voor humor misschien wat groffer overkomt. Maar goed een slechte en een goede grap worden op dezelfde plaats geboren.

En nu dan maar terug naar topic!
Iets zegt mij dat jij (misschien)toch een toffe gast bent! Bij deze: excuses aanvaard. ;)
Waarover ging dit topic ook alweer? :whistle:
0 x
osssver
Nog geen rang

Bericht door osssver »

Oh nee vergis je niet Rieka, ik ben en blijf een verschrikkelijk individu, :sick:

Thuis acteurs in het echt dus!!
0 x
norake
Nog geen rang

Bericht door norake »

ik kan tegen
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Het was ook niet mijn bedoeling om iemand te kwetsen echter vind ik wel dat men wel iets moet kunnen zeggen. Het wordt anders zo een gedwongen liefzijn sfeer en daar heb je ook niets aan. Als je niet in staat bent tot het schrijven van een fatsoenlijk bericht.... okay maar ook mensen met dyslectie weten dat woorden in zinnen overslaan nergens over gaat. Het ging hier, naar mijn inziens, niet zozeer om erbarmelijk Nederlands dan wel om het gepoch met het feit dat er een BV-er is die een forumlid erg goed kent. Dit wordt overal verteld en ook nog eens tig keer. Daar ging het over. Nouja, ik zeg niet dat mijn Nederlandse taal perfect is, in tegen deel maar er zijn wel grenzen. Grenzen tussen luiheid en tussen onvermogen. Woorden weg laten in een zin heeft niets te maken met dyslectie mijn gedacht!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
pnele
Poster rang 1
Poster rang 1
x 8
x 7

Bericht door pnele »

Een vriendin van mij vertelde me onlangs dat ze nog les heeft gehad van Maxime De Winne. :D
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

pnele schreef:Een vriendin van mij vertelde me onlangs dat ze nog les heeft gehad van Maxime De Winne. :D
Geeft hij eigenlijk nog altijd les of is dat volledig gedaan nu met Thuis?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Lazylady schreef:
pnele schreef:Een vriendin van mij vertelde me onlangs dat ze nog les heeft gehad van Maxime De Winne. :D
ik denk van wel: hij spelt Franky de les, hij spelt Bram de les, hij spelt Jana de les, ... :whistle:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Lacrimosa
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door Lacrimosa »

Crackers schreef:
Lazylady schreef:
ik denk van wel: hij spelt Franky de les, hij spelt Bram de les, hij spelt Jana de les, ... :whistle:
:lol:
0 x
Ik ben fan van Blokje! http://blog.tvblokje.be/
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ik denk van wel: hij spelt Franky de les, hij spelt Bram de les, hij spelt Jana de les, ... :whistle:[/quote]
:lol:[/quote]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
0 x
KennethC
Nog geen rang

Bericht door KennethC »

Een vriendin van mij heeft gezegd dat ze Bianca in de MacDonald's in Ronse gezien heeft.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Proficiat :-)

Ik heb 'Katrien' eens samen met Eva (die witharige presentatrice) in de AB gezien, bij Florence geloof ik.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

In LIbelle van verleden week ( de laatste dus) staat een intervieuw met Lea Thijs( schrijf ik haar naam correct ?) .

Wat een charmante dame met enorm gevoel voor familie en traditie en zo'n warme persoonlijkheid ! wat een verschil met het personnage dat ze ongelooflijk goed vertolkt
0 x
Plaats reactie