Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Showbizzsite is over het algemeen de meest betrouwbare bron (buiten dan de VRT zelf). Dus we kunnen met bijna 100% zekerheid zeggen dat Madeleine dan van het scherm verdwijnt. Dit kan een tijdelijk afscheid zijn, maar ik denk dat het waarschijnlijker is dat ze sterft.
Over Bram is er, tot nu toe, geen bevestiging dat hij terug komt maar er is zeker geen bevestiging dat hij thuis voorgoed verlaat. Ik geloof moest dit wel het geval zijn, dan zou er al een aankondiging zijn geweest. Dus ik zet mijn geld op zijn terugkeer. Hij had gewoon een pauze nodig om Ben X te repeteren en spelen.
Het zou kunnen dat Yvette gewoon naar huis gaat, maar als ik Madeleine's laatste week zo eens bekijk, dan zou het mij toch ook niet echt verbazen als ze zou sterven...
- Madeleine zorgt voor paniek in Winterlicht.
- Femke krijgt een slag in haar gezicht van Madeleine.
- Madeleine schrijft haar testament.
- Het gesnurk van Madeleine werkt Yvette danig op de zenuwen.
- Yvette krijgt slecht nieuws te horen en voelt zich schuldig.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
showbizzsite geeft 3 nieuwe namen... Katrien De Ruysscher( Judith) Elise Roels (Emma) en Jannes Coessens (Stan) komen meedoen vanaf aflevering 3266 ... Vormen zij samen een nieuw gezin binnen de soap? Ze hebben in de soap alledrie dezelfde familie-naam , nl . Van Santen
bij Elise en Jannes staat er wel (ov) achter hun naam.... wellicht afkorting van "onder voorbehoud"