Quiz me quick
- doken18
- Poster rang 2

Quiz me quick
Vanavond start op Eén het nieuwe programma "Quiz me quick".
Joy Anna Thielemans (Jana) speelt hier ook in mee.
Met de nieuwe fictiereeks Quiz me quick heeft Bart De Pauw een pareltje afgeleverd. De reeks vertelt het verhaal van vijf heel verschillende mensen die elkaar toevallig tijdens een caféquiz leren kennen.
Tot hun verbazing doen ze het uitstekend en dat zet hen aan het dromen. Gedreven door hun verlangen naar erkenning proberen de vijf zich een weg naar de top te quizzen. Ze hebben één doel voor ogen: de selectie halen voor de belangrijkste quiz in Vlaanderen, de Superprestige.
Quiz me quick volgt de successen van de vijf, maar ook hun tegenslagen, hun hoogmoed en de lessen in nederigheid die ze onderweg onvermijdelijk gepresenteerd krijgen. De hoofdrollen worden vertolkt door Wietse Tanghe, Dirk Van Dijck, Tom Audenaert, Jos Verbist, Pieter Piron, Liesa Naert en Tine Embrechts. Ze geven op een authentieke en waarachtige manier gestalte aan hun personage.
Quiz me quick is een verhaal van vijf mensen die boven alles iets willen beteken in deze wereld en hopen een kleine afdruk na te laten in hun bescheiden leven.
In de aflevering van vandaag is het volgende te zien:
Nick is een sympathieke kerel van twaalf stielen en dertien ongelukken. Hij vindt zijn draai niet in het leven, tot grote wanhoop van zijn vriendin Cynthia, die als hondenkapster voor het inkomen zorgt.
Wanneer Nick op een avond als delivery boy voor een Japans restaurant in een donker café belandt, ontmoet hij vier vreemdelingen die daar schijnbaar ook allemaal toevallig zijn terechtgekomen. Maar plots gebeurt er iets vreemds. Iets wat de vijf voor altijd aan elkaar zal binden...
Via Prime film en series à la carte kon je deze reeks al bekijken via telenet.
Ik heb de eerste aflevering al gezien en vind het een erg leuke zondagavondfictie.
Wie gaat er nog naar kijken?
Joy Anna Thielemans (Jana) speelt hier ook in mee.
Met de nieuwe fictiereeks Quiz me quick heeft Bart De Pauw een pareltje afgeleverd. De reeks vertelt het verhaal van vijf heel verschillende mensen die elkaar toevallig tijdens een caféquiz leren kennen.
Tot hun verbazing doen ze het uitstekend en dat zet hen aan het dromen. Gedreven door hun verlangen naar erkenning proberen de vijf zich een weg naar de top te quizzen. Ze hebben één doel voor ogen: de selectie halen voor de belangrijkste quiz in Vlaanderen, de Superprestige.
Quiz me quick volgt de successen van de vijf, maar ook hun tegenslagen, hun hoogmoed en de lessen in nederigheid die ze onderweg onvermijdelijk gepresenteerd krijgen. De hoofdrollen worden vertolkt door Wietse Tanghe, Dirk Van Dijck, Tom Audenaert, Jos Verbist, Pieter Piron, Liesa Naert en Tine Embrechts. Ze geven op een authentieke en waarachtige manier gestalte aan hun personage.
Quiz me quick is een verhaal van vijf mensen die boven alles iets willen beteken in deze wereld en hopen een kleine afdruk na te laten in hun bescheiden leven.
In de aflevering van vandaag is het volgende te zien:
Nick is een sympathieke kerel van twaalf stielen en dertien ongelukken. Hij vindt zijn draai niet in het leven, tot grote wanhoop van zijn vriendin Cynthia, die als hondenkapster voor het inkomen zorgt.
Wanneer Nick op een avond als delivery boy voor een Japans restaurant in een donker café belandt, ontmoet hij vier vreemdelingen die daar schijnbaar ook allemaal toevallig zijn terechtgekomen. Maar plots gebeurt er iets vreemds. Iets wat de vijf voor altijd aan elkaar zal binden...
Via Prime film en series à la carte kon je deze reeks al bekijken via telenet.
Ik heb de eerste aflevering al gezien en vind het een erg leuke zondagavondfictie.
Wie gaat er nog naar kijken?
0 x
Fanpagina Myriam Bronzwaar: https://www.facebook.com/MyriamBronzwaarFansite
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
Fanpagina Joy Anna Thielemans: https://www.facebook.com/pages/De-Joyer ... ef=tn_tnmn
- eddy en nancy
- Poster rang 3

- Contacteer:
Re: Quiz me quick
Ik wil wel, maar zal zoals altijd moeten wachten tot het van ergens komt "aanwaaien".
Eddy
Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Viva Hércules !
http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
-
lord F.
- Poster rang 5

ik ben wel benieuwd. zal wel heel herkenbaar zijn gezien ik zelf ook een kwisser ben (wellicht iets minder fanatiek dan die in de serie). 
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Crackers
- Poster rang 5

Eindelijk gedaan met prestigeprojecten als Het Goddellijke Monster of The Spiral op zondagavond maar iets luchtigs sympathiek melodisch en grappigs om de week op een fijne manier mee af te sluiten.
En euh Japans is mijn ding niet, maar als dat mijn Japanse delivery boy zou zijn, ik bestelde het tweemaals daags, azeu 'n scheun ventje die Nick
En euh Japans is mijn ding niet, maar als dat mijn Japanse delivery boy zou zijn, ik bestelde het tweemaals daags, azeu 'n scheun ventje die Nick
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Rieka
- x 435
Ja, dat mag ook wel eens!Crackers schreef:Eindelijk gedaan met prestigeprojecten als Het Goddellijke Monster of The Spiral op zondagavond maar iets luchtigs sympathiek melodisch en grappigs om de week op een fijne manier mee af te sluiten.![]()
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Crackers is blijkbaar niet echt een fan van Hans Herbots. 
Leuke eerste aflevering van Quiz me Quick! Je zou mss wel een paar opmerkingen kunnen maken (sommige personages liggen wel in de lijn van die in Van Vlees en Bloed) maar het is zo'n sympathiek verhaal dat je die gauw vergeten bent.
Enfin, voorlopig mss wel de beste Vlaamse reeks van het moment.
Leuke eerste aflevering van Quiz me Quick! Je zou mss wel een paar opmerkingen kunnen maken (sommige personages liggen wel in de lijn van die in Van Vlees en Bloed) maar het is zo'n sympathiek verhaal dat je die gauw vergeten bent.
Enfin, voorlopig mss wel de beste Vlaamse reeks van het moment.
0 x
-
Lazylady
- x 435
Leuk begin, maar ik vind het wat overdreven dat die mannen ruzie maken om een quiz... Het is maar een spelletje, hé.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

zo denkt een vrouw mssLazylady schreef:Leuk begin, maar ik vind het wat overdreven dat die mannen ruzie maken om een quiz... Het is maar een spelletje, hé.
0 x
-
Lazylady
- x 435
-
Rieka
- x 435
lord F. schreef:zo denkt een vrouw mssLazylady schreef:Leuk begin, maar ik vind het wat overdreven dat die mannen ruzie maken om een quiz... Het is maar een spelletje, hé.
0 x
- Flannery
- Nog geen rang
Eerste afleevring vond ik erg sterk, heel origineel ook en vaak behoorlijk grappig. Iets om naar uit te kijken

0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
't Is de zoon van Koningin Angina, dan wordt Prinses Prieeltje uw schoonzus!Crackers schreef:azeu 'n scheun ventje die Nick
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

mannen zijn veel competitiever. dacht dat dat een huizenhoog cliché was.Rieka schreef:lord F. schreef:zo denkt een vrouw mssLazylady schreef:Leuk begin, maar ik vind het wat overdreven dat die mannen ruzie maken om een quiz... Het is maar een spelletje, hé.![]()
![]()
![]()
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Ook gekeken maar ik was een beetje te veel versleten om heel actief te volgen
Ik vond Joy "Jana" beter acteren ttz babbelen dan in Thuis en ook Alice Toen (Madeleine uit Thuis) was heel kwiek als de coiffeuse (en had zeker geen last van dementie).
De quiz voor de "quiz me quick" en gepresenteerd door Bart De Pauw vond ik teleurstellend. Het miste toch de snedigheid, de vaart en de humor van "de pappenheimers" en "de slimste mens ter wereld". Nu ja, alles heeft zijn kinderziekten natuurlijk.
De quiz voor de "quiz me quick" en gepresenteerd door Bart De Pauw vond ik teleurstellend. Het miste toch de snedigheid, de vaart en de humor van "de pappenheimers" en "de slimste mens ter wereld". Nu ja, alles heeft zijn kinderziekten natuurlijk.
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Als ze nou dat overdreven verplichte geschaterlach eens achterwege lieten zou het misschien nog wat kunnen worden met die quiz.
0 x