Wat er niet klopt in Thuis
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
FlowerPower89
- Nog geen rang
Re: Wat er niet klopt in Thuis
Ik keek ook al raar toen Tim dat zei! Ze moet mss ook nog haar lening afbetalen voor die loft.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

die loft heeft ze gekocht met de erfenis van Mike hé.FlowerPower89 schreef:Ik keek ook al raar toen Tim dat zei! Ze moet mss ook nog haar lening afbetalen voor die loft.
Een mogelijke oplossing voor de toekomst >> de loft verkopen en bij Tim intrekken.
En niet zo ondenkbaar omdat dat in combinatie met Jens die daar ook woont wel interessante situaties met zich meebrengt.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Heb ik het goed begrepen dat er reeds een schadevergoeding aan Simonneke dient te worden betaald? Ze is nog in revalidatie, m.a.w. er is nog geen diagnose gesteld hoe haar uiteindelijke toestand zal zijn en er kan dus ook nog niet een 'prijs' ter compensatie worden vastgesteld.
0 x
Niet pikken, wel nitpicken.
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- fan_van_marianne
- Poster rang 2

Amai tis ook genoeg...
0 x
Intelligentie krijgt men mee, wijsheid moet men leren...
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Oeps, niet meegekregen gisteren. Dan kan het kloppen natuurlijk en kunnen er nog duizenden tot tienduizenden Euros bijkomen afhankelijk van de rapporten van de verscheidene dokters: Simonneke, tegenpartij (Femke) en van de Belgische staat of Vlaanderen, na een nieuwe rechtzaak natuurlijk.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Geert zegt dat tegenwoordig iedereen automatisch orgaandonor is tenzij je bezwaar aantekent.
Ik dacht dat het tegenwoordig net omgekeerd was (dat je je moest opgeven als donor).
Wie weet meer ?
Ik dacht dat het tegenwoordig net omgekeerd was (dat je je moest opgeven als donor).
Wie weet meer ?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1665
- x 2570
Nee, Geert heeft gelijk: je bent donor, tenzij je verzet aantekent.
http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gezond ... atie.dhtml
http://www.demorgen.be/dm/nl/993/Gezond ... atie.dhtml
0 x
- Peter Jansens
- Poster rang 2

Het lag er wel weer zeer dik op, de duiding van de BRT (lol)... binnenkort tijdens het middageten in de Noorderzon: Julia die uitlegt dat spinazie goed is voor calcium...
0 x
-
Leigh
- Nog geen rang
Geert heeft wel degelijk gelijk.johan1969 schreef:Geert zegt dat tegenwoordig iedereen automatisch orgaandonor is tenzij je bezwaar aantekent.
Wie weet meer ?
In theorie is elke Belg orgaan donor tenzij officieel verzet is aangetekend door de persoon in kwestie.
Als verpleegkundige Intensieve Zorgen weet ik echter dat in de praktijk altijd de toestemming van de familie wordt gevraagd. Indien de familie weigert gaat de orgaandonatie (jammer genoeg) niet door.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

Dat laatste is ook de reden waarom je jezelf beter officieel kan registreren, in dat geval kan de familie geen verzet aan tekenen.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Ha ook, nu ben ik mee ! Ik zag folders ervan in t gemeentehuis en daarom was ik in de war.
Ik vind het wel tof dat Eén (niet Brt
) dit aankaart.
t Is ms wel betuttelend, maar voor de goeie zaak !
Ik vind het wel tof dat Eén (niet Brt
0 x
-
Rieka
- x 435
En wat klopt er hier nu weer niet????johan1969 schreef:Ha ook, nu ben ik mee ! Ik zag folders ervan in t gemeentehuis en daarom was ik in de war.
Ik vind het wel tof dat Eén (niet Brt) dit aankaart.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Een koerier brengt een pakketje ten huize Bomans en je kon de doos gewoon open doen, het was niet eens dichtgekleefd of zo, die koerier zal ook dikwijls zijn pakketjes bij elkaar mogen zoeken in de camionette 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- martha
- Poster rang 5

- x 976
- x 580
Crackers : helemaal juistCrackers schreef:Een koerier brengt een pakketje ten huize Bomans en je kon de doos gewoon open doen, het was niet eens dichtgekleefd of zo, die koerier zal ook dikwijls zijn pakketjes bij elkaar mogen zoeken in de camionette
0 x