Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
-
- Nog geen rang
Re: Tibo Timmermans (Maxime De Winne)
En ik zou willen dat hij stopt met zijn 'poepie'...
Indeed!!! Het is schattig noch grappig.
Indeed!!! Het is schattig noch grappig.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat "poepie" komt ook bij mij m'n neus uit. En zijn bezorgdheid stoort mij niet, maar het is vooral de manier waarop (inderdaad als "de grote baas"). Dat hij Bram gewoon zei dat hij het nu met een gerust geweten uit kan maken, was er wat mij betreft weer ontzettend over. Bram en Jana zijn geen kleuters meer hè, maar mensen met een eigen mening en met gevoel. Daarbij zou je toch verwachten dat Tibo zelf ook beseft dat zijn manier van doen eerder averechts werkt? 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat Jana wel gelijk had : Tibo heeft zich 15 jaar niks van haar aangetrokken en nu wil hij de perfect vader spelen. Wat is de mening van de moeder trouwens ? Die hebben we enkel op de achtergrond gezien op de trouwreceptie.
De tijden veranderen en meisjes zijn rapper volwassen dan jongens, maar ik zou het toch ook niet tof vinden moest ik n 15-jarige dochter hebben die n vriendje heeft.
De tijden veranderen en meisjes zijn rapper volwassen dan jongens, maar ik zou het toch ook niet tof vinden moest ik n 15-jarige dochter hebben die n vriendje heeft.
0 x
-
- Poster rang 1
Jammer, ik had op mijn 15 ook een vriendje en heb heel veel geleerd uit die relatie 

0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Tibo en zijn "afwachten". Ik ben dat echt beu gehoord. Hij zegt niets anders meer tegen Frank en Franky.
Hebben Ann of Geert dat ooit zo vaak gezegd tegen een patiënt??
Hebben Ann of Geert dat ooit zo vaak gezegd tegen een patiënt??
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Ik vind het vooral vreemd dat er nooit een dokter te zien is, de verpleger van de Eerste Hulp doet daar blijkbaar ALLES.
En dan vooral koffie drinken
En dan vooral koffie drinken

0 x
- Mona'ke
- Poster rang 2
Koffie? Waarschijnlijk gewoon gekleurd water zoals in bijna alle koffieautomaten... 

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2568
Of iets dat lijkt op ontstopper, zoals op mijn vorige job... 

0 x
- Tomboy
- Poster rang 1
Tibo heeft nog een hoop te leren: kom niet aan het vriendje van je 15 jarige puberdochter èn...Bram laat zich niet zomaar de oren wassen. Die is kampioen bloed onder je nagels halen.... 

0 x
- Luc
- Poster rang 4
- martha
- Poster rang 5
- x 974
- x 578
Wel goed dat betweter en zedenprediker Tibo gisteren twee keer het deksel op zijn neus kreeg eerst door Jana en dan door Bram. 

0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tibo bracht het weer eens op verschrikkelijk irritante wijze! En dan dat lachje...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Thuisforum
- Administrator
- x 9
- x 63
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik snap Tibo wel. Bram was niet echt n koorknaapje vroeger en hij heeft ook al met veel meisjes hun gevoelens gespeeld.
Anderzijds zijn meisjes van 15 niet meer zo naief als meisjes van 15 in zijn jonge tijd (20 jaar terug).
Maar hij schijnt haar wel weg te jagen met zijn aanpak.
En idd heeft hij 15 jaar niet naar haar omgezien en nu wil hij de vaderfiguur uithangen.
Anderzijds zijn meisjes van 15 niet meer zo naief als meisjes van 15 in zijn jonge tijd (20 jaar terug).
En idd heeft hij 15 jaar niet naar haar omgezien en nu wil hij de vaderfiguur uithangen.
0 x
-
- Nog geen rang
De mens wist nog niet eens dat hij vader was. Hoe kan hij dan naar haar omzien. Dat kunnen jullie hem toch niet verwijten. Hoe kan hij nu omzien naar een dochter waarvan hij het bestaan niet eens weet ?johan1969 schreef:Ik snap Tibo wel. Bram was niet echt n koorknaapje vroeger en hij heeft ook al met veel meisjes hun gevoelens gespeeld.
0 x