Eddy, wat een held
Snapshots
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
- Mona'ke
- Poster rang 2

-
KennethC
- Nog geen rang
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer:
-
Briseis
- Poster rang 1

Re: Snapshots
Ik vond dat Bram nog mooi geprobeerd heeft de vijandige opmerking van Tibo te negeren door de "pasta à la Franky", jammer dat Tibo dat weer eens verpest heeft, ondanks de vraag van Franky om het niet te laten ontploffen die avond...
0 x
-
Lazylady
- x 435
Ja, heel kinderachtig van Tibo.Briseis schreef:Ik vond dat Bram nog mooi geprobeerd heeft de vijandige opmerking van Tibo te negeren door de "pasta à la Franky", jammer dat Tibo dat weer eens verpest heeft, ondanks de vraag van Franky om het niet te laten ontploffen die avond...
Wel grappig die gezichten van Rosa en Jenny.
0 x
- annekeHU
- Poster rang 4

'k ben benieuwd wat ze vanavond gaan antwoorden.... zou er een kamer vrij zijn voor Guy in de Zus en Zo?Lazylady schreef:....
0 x
-
Lazylady
- x 435
Volgens mij willen ze hem niet binnen omdat hun "goede naam" misschien anders een deuk krijgt, maar dat durven ze vast zo niet te zeggen.annekeHU schreef:'k ben benieuwd wat ze vanavond gaan antwoorden.... zou er een kamer vrij zijn voor Guy in de Zus en Zo?Lazylady schreef:....
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik denk juist dat ze het hem WEL vlakaf gaan zeggen dat ze hem niet onder hun dak willen.Lazylady schreef:Volgens mij willen ze hem niet binnen omdat hun "goede naam" misschien anders een deuk krijgt, maar dat durven ze vast zo niet te zeggen.annekeHU schreef:'k ben benieuwd wat ze vanavond gaan antwoorden.... zou er een kamer vrij zijn voor Guy in de Zus en Zo?Lazylady schreef:....
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Heel knappe foto's !

0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- ThomSten
- Poster rang 2

- Contacteer: