Middag afleveringen

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Plaats reactie
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Middag afleveringen

Bericht door Crackers »

lord F. schreef:
Crackers schreef:Erik heeft Mike vermoord denk ik.
denk je? :)
ja maar ik ben het niet meer zeker :razz:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Thuis123
x 435

Bericht door Thuis123 »

Erik heeft Mike inderdaad vermoord...
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Maar eerst zijn we nog een tijdje zoet met ondervragingen met Femke, Nancy, Peter, Luc, Martine om tenslotte bij Erik uit te komen. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

De intrede trouwens ook van inspecteur Boons in Thuis. :)
0 x
eva verbist
Nog geen rang

Bericht door eva verbist »

zijn de middag afleveringen nu al gedaan ?
dat kan toch niet ???
misschien begint seizoen 17 opnieuw maar dat kan ook niet want 2 maanden is tekort om een heel seizoen
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

eva verbist schreef:zijn de middag afleveringen nu al gedaan ?
dat kan toch niet ???
misschien begint seizoen 17 opnieuw maar dat kan ook niet want 2 maanden is tekort om een heel seizoen
neen ze moeten alleen wat beetje plaats maken voor de tour. Op de rustdagen van de tour is er uitzending.
0 x
eva verbist
Nog geen rang

en weet je wanneer dat is ?
ps van welk seizoen ?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Maandag is het rustdag. Dan is de volgende middagaflevering van Thuis. Welk seizoen dat weet ik niet. Ze hebben net Mike vermoord en nu is het onderzoek naar de moordenaar bezig.
0 x
eva verbist
Nog geen rang

oke dank je
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

De rustdag is dinsdag 10 juli. Dinsdag 17 juli is er nog een rustdag.

De volgende middagaflevering van Thuis is dus dinsdag en niet maandag. De dinsdag erna nog een aflevering en vanaf de maandag erna weer elke dag een middagaflevering.
0 x
Het huis
x 435

Bericht door Het huis »

En ze zullen Seizoen 14 gewoon blijven uitzenden. Over een aantal weken weten we hoe het onderzoek afloopt. Let ook op Thuis zal deze komende dinsdag en de week er op op dinsdag niet om half 3 beginnen maar volgens mij om 13:50 wat ik heb kunnen vinden in de tv-gids.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Die Luc is toch een leperd. Leo gaat Taxi ter Smissen verkopen en Frank en Simonne zijn kandidaat kopers. Om zijn broer te pesten wil Luc nu zelf Taxi ter Smissen kopen :roll:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Crackers schreef:Die Luc is toch een leperd. Leo gaat Taxi ter Smissen verkopen en Frank en Simonne zijn kandidaat kopers. Om zijn broer te pesten wil Luc nu zelf Taxi ter Smissen kopen :roll:
Inderdaad, en bovendien wil hij Taxi Ter Smissen van Leo overkopen met Leo's eigen geld: veel leper dan dat maken ze ze niet volgens mij.. :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Christel schreef:
Crackers schreef:Die Luc is toch een leperd. Leo gaat Taxi ter Smissen verkopen en Frank en Simonne zijn kandidaat kopers. Om zijn broer te pesten wil Luc nu zelf Taxi ter Smissen kopen :roll:
Inderdaad, en bovendien wil hij Taxi Ter Smissen van Leo overkopen met Leo's eigen geld: veel leper dan dat maken ze ze niet volgens mij.. :lol:
Maar wel een beetje dom. :) Met die actie trekt hij wel alle aandacht naar hem wat betreft dat verdwenen geld. In zijn plaats zou ik me toch een tijdje koest houden met dat geld en pas na een jaar ofzo er iets spectaculairs mee doen (maar dat zou natuurlijk maar saai zijn voor een soap). :)

Wel grappig dat mijn bureau hier dezelfde poten heeft als die waar Luc z'n geld in verstopt. :) Als ik hier eens iets moet verstoppen is dat wel een grote kanshebber. :)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
Christel schreef:
Maar wel een beetje dom. :) Met die actie trekt hij wel alle aandacht naar hem wat betreft dat verdwenen geld. In zijn plaats zou ik me toch een tijdje koest houden met dat geld en pas na een jaar ofzo er iets spectaculairs mee doen (maar dat zou natuurlijk maar saai zijn voor een soap). :)

Wel grappig dat mijn bureau hier dezelfde poten heeft als die waar Luc z'n geld in verstopt. :) Als ik hier eens iets moet verstoppen is dat wel een grote kanshebber. :)
:lol: Da's inderdaad een prima verstopplek! :razz:

En het was zeker niet zo slim van Luc om meteen met dat geld te gaan gooien. Ik meen me te herinneren dat zijn bod op Taxi Ter Smissen er bij Femke meteen voor zorgde dat de alarmbellen gingen rinkelen, en ze dus direct wist wie dat geld van Mike's kamer gestolen had.. :doh:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie