Iemand enig idee?
Begingeneriek
-
Briseis
- Poster rang 1

Begingeneriek
Weet iemand wanneer de filmpjes in de begingeneriek ongeveer zijn opgenomen? Dat lijkt mij nu toch al een tijdje geleden (te zien aan de kapsels van o.a. Katrien en Paulien). Mijn vriend wil het graag weten, want in de generiek van Femke komt een student voor met een trui van Industria, zijn oude studentenclub. En hij zou willen weten rond welke periode dat geweest is 
Iemand enig idee?
Iemand enig idee?
0 x
-
Ann+
- x 435
Re: Begingeneriek
Ik dacht dat Katrien en Paulien begin van dit seizoen ( dus in september) nog het kapsel hadden dat ze ook in de begingeneriek hadden, dus de filmpjes zijn van daarvoor. Als de filmpjes nieuw waren in september (dat weet ik dus niet, want kijk nog maar van dit seizoen) zijn ze wellicht opgenomen in het voorjaar van 2011.. Of kan dat niet?
Misschien iemand anders die betere en meer volledige antwoorden heeft?
Misschien iemand anders die betere en meer volledige antwoorden heeft?
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
Volgens mij zijn de meeste van die filmpjes van vorig seizoen, maar zijn er begin dit jaar wel een paar personages bijgekomen (dus nieuwe filmpjes), maar zijn voor de andere personages dezelfde beelden behouden (denk ik).
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
De meest recente generiek is in gebruik sinds het 15de seizoen.
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thuis_(televisieserie)
bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thuis_(televisieserie)
0 x
-
Briseis
- Poster rang 1

- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Meestal verandert de generiek om de 3 jaar ... dus hopelijk volgend jaar een nieuwe ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Luc
- Poster rang 4

Gaat deze al niet langer mee ? Wordt wel eens tijd voor een nieuwe begingeneriek, het geschreeuw van Peter Evrard stak me al tegen vanaf dag 1.
0 x
- Nickos
- Poster rang 2

- x 1
- x 7
Dat geschreeuw moeten we al bijna vijf jaar aanhoren. (start seizoen 13, september 2007)Luc schreef:Gaat deze al niet langer mee ? Wordt wel eens tijd voor een nieuwe begingeneriek, het geschreeuw van Peter Evrard stak me al tegen vanaf dag 1.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

De generiek is vaak anders. Sommige personages gaan een tijdje uit de generiek ten voordele van andere personages. Eddy bijvoorbeeld is er een tijdje uitgeweest. De generiek verschilt soms van dag tot dag.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Briseis
- Poster rang 1

- Yes Man
- Nog geen rang
En ik hoop ook op een nieuwe generiek, zou wel eens een verfrissing zijn na 3 jaar.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Maar in ingekorte versie nog maar 2 seizoenen, dacht ik.Luc schreef:Gaat deze al niet langer mee ? Wordt wel eens tijd voor een nieuwe begingeneriek, het geschreeuw van Peter Evrard stak me al tegen vanaf dag 1.
Vroeger duurde hij veel langer.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Da's waar...lord F. schreef:Maar in ingekorte versie nog maar 2 seizoenen, dacht ik.Luc schreef:Gaat deze al niet langer mee ? Wordt wel eens tijd voor een nieuwe begingeneriek, het geschreeuw van Peter Evrard stak me al tegen vanaf dag 1.
Vroeger duurde hij veel langer.
Maar toch helpt dat niet om de kwaliteit te verbeteren als je het mij vraagt. Ik wil ook al zo'n 5 jaar graag een nieuwe
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
lord F.
- Poster rang 5

goh, de huidige vind ik wel de beste die er al geweest is. 
als je de vorige bekijkt duren die ofwel veel te lang of is de muziek te zagerig of trekt de vormgeving op niet veel of is die té gedateerd.
De huidige is wel de "modernste" en de muziek is ook wel beter dan de vorige.
als je de vorige bekijkt duren die ofwel veel te lang of is de muziek te zagerig of trekt de vormgeving op niet veel of is die té gedateerd.
De huidige is wel de "modernste" en de muziek is ook wel beter dan de vorige.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!