Welkom bij “De Zomer Van THUIS”.
De ruzie tussen Femke, Peggy & peter escaleert naar een hoger niveau. David en Marianne hebben ten huize Marianne een romantische avond maar plots komt Ann binnen… Luc krijgt een romantisch weekend cadeau van Julia, Guy zint nu meer dan ooit op wraak. Frank kan het niet meer aan tijdens de trouw en vliegt in de drank. Kasper blijft last hebben van zijn schuldeisers… Maar wat doen Youri, Swerts en Isabelle in die bende. Zij zinnen op wraak, maar op wie??? Tim zoekt machteloos naar Youri, Isabelle en Swerts maar tevergeefs zonder resultaat. Wat is er aan de hand tussen Femke en Tim? Bram en Jana beleven een romantische nacht maar ze verdwijnen met de noorderzon…
Wordt vervolgd… DOOR JULLIE een hele zomer lang (tot 31 augustus).
Veel succes,
De poll-crew,
Zomerpoll
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Re: Zomerpoll
Geen fan eerlijk gezegd. Een fangeschreven verhaallijk eindigt al snel in het belachelijke; Misschien ben ik een azijnpisser. Mij niet gelaten dat dit gebeurd, maar het hoeft echt niet voor mij.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Crew ? Met hoeveel manHerbie schreef: De poll-crew,
Enneuh, er bestaat toch al zoiets op het forum ?
http://thuisforum.be/viewtopic.php?f=12&t=4866
0 x
-
Ann+
- x 435
Nog een thuisvervolgverhaal moet voor mij ook niet...
ik zou veel liever een verwerking van de statistische gegevens die je uit de polls kan halen.. ik denk dat dit grappig kan zijn..
ik zou veel liever een verwerking van de statistische gegevens die je uit de polls kan halen.. ik denk dat dit grappig kan zijn..
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

Met vier denk ik. Zomerpoll, Lentepoll, Herfstpoll en WinterpollLuc schreef:Crew ? Met hoeveel manHerbie schreef: De poll-crew,?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Herbie
- Nog geen rang
Het verhaal is gebasseerd op de polls.
Er staan dingen in die beetje overeen komen maar dat komt door de vragen van de afgelopen maanden.
- Dat Youri, Swerts & Isabelle erin staan komt door de eerste polls die waren er in oktober.
Ik kan een andere verhaallijn plaatsen maar dan kom je opnieuw hetzelfde tegen hoor.
De eerste polls gingen over 17 jaar thuis.
Na een maand zijn we polls gaan zetten naar de uitzendingen toe.
Wie een andere verhaallijn wil, laat het mij weten dan plaats ik er ene en dan wordt deze verwijderd weliswaar.
Er staan dingen in die beetje overeen komen maar dat komt door de vragen van de afgelopen maanden.
- Dat Youri, Swerts & Isabelle erin staan komt door de eerste polls die waren er in oktober.
Ik kan een andere verhaallijn plaatsen maar dan kom je opnieuw hetzelfde tegen hoor.
De eerste polls gingen over 17 jaar thuis.
Na een maand zijn we polls gaan zetten naar de uitzendingen toe.
Wie een andere verhaallijn wil, laat het mij weten dan plaats ik er ene en dan wordt deze verwijderd weliswaar.
0 x
-
Sandertje
- Poster rang 1

- x 15
Voor mij hoeft er helemaal geen verhaallijn te komen tijdens de zomer. Er is een hoekje genaamd creatief waar je je eigen fancreaties en dus eventueel ook verhaallijnen kan plaatsen. Maar ik snap echt niet wat hier van de bedoeling is en of er wel vraag naar is. Bon dat is gewoon mijn mening.
0 x