Dan hadden ze beter Ann het jawoord laten geven. Niet dat het mijn favo koppel is maar toch liever dan Franky en Tibo. Maar over het algemeen vind ik dat Thuis niet zo goed is in het in beeld brengen van homo en lesbokoppels.lord F. schreef:Het zal zijn zeker omdat het het eerste homo-huwelijk in de geschiedenis van Thuis is zeker?![]()
Kaat Bomans (Leen Dendievel)
- Luc
- Poster rang 4
Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)
0 x
-
- Nog geen rang
- smurfin
- Poster rang 2
ik vind hem veel te jong om te trouwen. En na al dat geruzie vind ik het zeker veel te snel. Hun relatie heeft nog niet veel stabiliteit gekend.
0 x
-
- Nog geen rang
Weet Francky eigenlijk dat zijn 'nonkel Luc' zijn moeder ooit verkracht heeft?
0 x
-
- Nog geen rang
Inderdaad, zo denk ik er ook over. De relaties in "Thuis" vliegen er tegenwoordig door. Het kan niet snel genoeg gaan. Behalve dan die toestand tussen Femke en Rafaël. Dat werd tot den treure uitgemolken.smurfin schreef:ik vind hem veel te jong om te trouwen. En na al dat geruzie vind ik het zeker veel te snel. Hun relatie heeft nog niet veel stabiliteit gekend.
0 x
- Crackers
- Poster rang 5
Er zit weer een scheiding aan te komen in Thuis 

0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
- x 435
voor een scheiding moet er wel eerst getrouwd worden? Ik begrijp dus dat jij verwacht dat het huwelijk van Franky en Tibo niet lang stand zal houden?
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
- Crackers
- Poster rang 5
Klopt, dat denk ikAnn+ schreef:voor een scheiding moet er wel eerst getrouwd worden? Ik begrijp dus dat jij verwacht dat het huwelijk van Franky en Tibo niet lang stand zal houden?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Ganja
- Poster rang 3
Crackers schreef:Klopt, dat denk ikAnn+ schreef:voor een scheiding moet er wel eerst getrouwd worden? Ik begrijp dus dat jij verwacht dat het huwelijk van Franky en Tibo niet lang stand zal houden?
Als Thuis bij deze de realiteit en de cijfers willen en/of gaan volgen dan blijven ze samen.
Cijfers (binnen- en buitenland) zeggen: man + man trouwen meer en sneller en vrouw + vrouw scheiden meer en sneller.
Maar misschien gaan die van Thuis nu eens niet de realiteit volgen... we zullen het later wel zien zekers...
En tot slot: het is wel rap dat ze gaan trouwen maar naar mijn gevoel niet rapper dan sommige hetero's die ik ken - die soms al binnen de zes maand waren gehuwd kindje hadden en een huis gebouwd. Tegenwoordig gaat het allemaal op speed tempo

0 x
-
- x 435
Het valt nu al op dat dat daar helemaal verkeerd gaat lopen...
0 x
-
- Poster rang 5
Hoe kom je daarbij? Het zal een geanimeerd trouwfeest worden.Lazylady schreef:Het valt nu al op dat dat daar helemaal verkeerd gaat lopen...

0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
- Poster rang 1
Ik moet ze nog eerst zien trouwen
Kan nog van alles gebeuren voor 1Juni
Kan nog van alles gebeuren voor 1Juni
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad... De blik van Franky stond vanavond al zodanig in "paniekstand", dat ik me afvraag of hij niet al ver van tevoren het hazenpad kiest. En heel eerlijk; ik zou het begrijpen... 

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Het valt toch op dat het Franky niet echt aanstaat... maar uiteraard kan hij nog bijdraaien.lord F. schreef:Hoe kom je daarbij? Het zal een geanimeerd trouwfeest worden.
Ik had wel meer het omgekeerde verwacht; nu lijkt het wel alsof Tibo Franky ten huwelijk heeft gevraagd aangezien hij meteen zo enthousiast is.
0 x