Aïsha Fawzi (Maya Albert)

Gesloten
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

idd ik kan aisha ni uitstaan, die kijkt altijd zo onnozel met haar pruillip en die puppyogen om sam bij haar te houden :roll:

En dan "ik vertrouw arno" en eerst wou ze alleen met arno naar boven as veronique meeging.... ja da getuigt echt van 100% vertrouwen hebben in iemand ze :roll:
0 x
Elvis isn't dead cause I heard him on the radio...
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

sam heeft femke hoop gegeven door trug heel lief tegen haar te doen en de avond van de verkrachting te zeggen da zijn relatie met aisha zo goed as gedaan is!!
en nu doet ie weer zo gewoon uit medelijden voor aisha.... amaai ferme relatie gebaseerd op medelijden en schuldgevoel :?
0 x
gentle butch
Nog geen rang

Bericht door gentle butch »

ja ok, maar het gedrag van femke is ook niet 100% perfect hoor. Zou jij je belachelijk maken door zo achter iemand te lopen terwijl die al iemand heeft? Wel ik niet. En ja gevoelens kun je niet controlen maar ik zou om duidelijkheid vragen in de plaats van Femke. En ik zou sam vooral niet dichterbij laten komen... Hoe vaak gebeurt het dan niet dat het maar een slippertje is en dat die persoon terug bij harr/zijn partner terug gaat? :roll:
0 x
Afbeelding
Knap knap knap *kwijl kwijl kwijl* :oops: :oops: :oops:
:P:P:P
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

@gb: ja daarom vind ik het juist zo erg voor femke, omda hij haar hoop gegeven heeft en nu is ze trug helemaal verliefd.
Dan wil je die toch zo vaak mogelijk zien en ze dacht da het toch ni meer goed ging tussen S&A en as ze dan moet horen da ze samen op skireis gaan zal toch wel pijn doen denk ik ze :(

goh as sam nog zo verder doet verdient femke iemand anders en beters ze (zoals luc bijvoorbeeld da zou nog eens een mooi koppel zijn 8) )
en da sam dan maar trouwt met zijn aisha en onder de sloef ligt van mo :lol: :lol: :lol:
0 x
gentle butch
Nog geen rang

Ja ok, het moet pijn doen. Maar dat is de schuld van Aisha toch niet. Onze grote boosdoener is eigenlijk Sam! :wink:
0 x
Afbeelding
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

gentle butch schreef:Ja ok, het moet pijn doen. Maar dat is de schuld van Aisha toch niet. Onze grote boosdoener is eigenlijk Sam! :wink:
ja, die moet maar eens duidelijk weten wat hij echt wil
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
gentle butch
Nog geen rang

opgepast frank we zijn het met elkaar eens :lol: Zijn we ziek aan het worden?

Aisha is misschien niet de perfecte persoon maar zij weet tenminste wat ze wil. En ze heeft het ook niet gemakkelijk gehad toen ze jonger was. Je moeder verliezen dat is ook niet nix. Misschien daarvoor dat ze een "seut" is. Hoe zouden jullie zijn in haar geval? :roll:
0 x
Afbeelding
Mieke
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Mieke »

euhm ik heb ook mijn moeder verloren toen ik jong was en ik ben toch geen seut???
da vind ik geen redenering hoor :?

maar ze zal zo seutig zijn door de opvoeding van haar vader hè. Hij was dan alleenstaande vader met maar 1 kind, hij wil da kind dan overbeschermen eigenlijk omda hij niemand anders meer heeft.
Zo was mijne pa gelukkig ni 8)
0 x
frank
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door frank »

gentle butch schreef:opgepast frank we zijn het met elkaar eens :lol: Zijn we ziek aan het worden?

Aisha is misschien niet de perfecte persoon maar zij weet tenminste wat ze wil. En ze heeft het ook niet gemakkelijk gehad toen ze jonger was. Je moeder verliezen dat is ook niet nix. Misschien daarvoor dat ze een "seut" is. Hoe zouden jullie zijn in haar geval? :roll:
hehe ja, t heeft er wel iets van weg :)

Enfin, Femke loopt/liep nu achter Sam aan omdat die ook iedere keer dat hij problemen had met Aisha (of daar buitengesmeten werd door Mo of Véronique) recht naar haar liep. Z'n relatie met Aisha is dus momenteel alleen maar wat geforceerd en hij weet niet of hij de juiste keuze gemaakt heeft. En tegelijk heeft hij meer gevoelens voor Femke, maar thuis moeten ze daar niks van weten ...

Schoon weer hé 8)
0 x
On the mental count of ten, you will be in Europa.
Be there at ten.
zara
Nog geen rang

Bericht door zara »

Aicha is gewoonweg niet zeker. Als ze liegt, staat ze misschien later zelf terecht voor laster. Geens is altijd direct zeker van zijn nieuwe verdachte. Ik blijf erbij de echte verkracher kennen we pas op het einde van het seizoen. Er zullen nu nog wel eerst een paar andere verdacht worden, bv. Luc door inspecteur Wildiers die terugkomt.
0 x
Devilex
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Devilex »

Aishia is gewoon iemand die niks te zeggen heeft, echt een seut. Haar rol werkt mij wel erg op de zenuwen
0 x
Pearl
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Pearl »

Eindelijk eens een Aïsha die haar mond opendoet!!
0 x
i feel almost everything
sisken
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door sisken »

Pearl schreef:Eindelijk eens een Aïsha die haar mond opendoet!!
ja ok, ze heeft haar mondje eens geroerd tegen papa, maar 't was wel redelijk kinderachtig ;)

Mo zelf doet ook niet erg volwassen, hij zou beter eens naar zijn dochter luisteren ipv overhaaste conclusies te trekken ("voelt ge u te groot misschien om met mij te praten?")
0 x
Come and play with us, Danny.
Forever... and ever... and ever.
Kiri
Nog geen rang

Bericht door Kiri »

amai, wat kregen we nu aisha die tegen haar vader durfde ingaan. twas wel een beetje kinderachtig maar kom. tleek dan nog precie of mo geloofden het :?
0 x
live and let live
just me
Nog geen rang

Bericht door just me »

joepie oom Lofti komt.........

djezes, get a life!!!! :shock: :? :shock: :?
0 x
'je me changerai en or pour que tu m'aimes encore'
Gesloten