Vervolgverhaal
					Forumregels
Hier worden allerlei spelletjes gespeeld die niet met Thuis te maken hebben.
	Hier worden allerlei spelletjes gespeeld die niet met Thuis te maken hebben.
- Luc
 - Poster rang 4

Re: Vervolgverhaal
ik en Willem kennen elkaar al langer. We doen mee aan een nieuw VTM-programma, maar gezien we met 5 vrienden moesten zijn en we anders geen vrienden hebben, hebben we jullie dus ontvoerd... Rieka vond dit allesbehalve en antwoordde...

0 x

- 
				Rieka
 - x 435

Ik zou mij moeten vereerd voelen, zeker?Luc schreef:ik en Willem kennen elkaar al langer. We doen mee aan een nieuw VTM-programma, maar gezien we met 5 vrienden moesten zijn en we anders geen vrienden hebben, hebben we jullie dus ontvoerd... Rieka vond dit allesbehalve en antwoordde...
Maar dat ben ik dus niet, integendeel, ik...
	0 x

- 
				Ann+
 - x 435

ben de zus  van  Gerdy, en dus wil ik helemaal geen vrienden zijn, met jou en met Willem... dat kan toch niet."
Je zal het dus zonder mij moeten doen, maar ik weet niet wat Daffy, Ann en Luc willen doen?
Tja... daar zaten ze dus met een loyaliteitsconflict ... Wat nu gezongen?
Iemand op het forum die een oplossing heeft?

Je zal het dus zonder mij moeten doen, maar ik weet niet wat Daffy, Ann en Luc willen doen?
Tja... daar zaten ze dus met een loyaliteitsconflict ... Wat nu gezongen?
Iemand op het forum die een oplossing heeft?
	0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

misschien Rieka die het altijd waagt om het simpelweg op de man af te vragen. Ja, daar moet je Rieka voor heten om op zo'n simpel gedacht te komen.
Ze zei: jullie moeten zeker tegen iemand spelen. Moesten we nu eens ruilen en Willem en Maxime gaan bij de andere partij.
wij van het forum blijven tezamen met nog 2 kandidaten en dan spelen we gewoon tegen elkaar.
We zijn toch niet van de domste zeker dus het forum gaat ervoor.
Iedereen scheen zich te kunnen verzoenen met die gedachte en ze stapten resoluut de draaideur van vtm binnen.

Ze zei: jullie moeten zeker tegen iemand spelen. Moesten we nu eens ruilen en Willem en Maxime gaan bij de andere partij.
wij van het forum blijven tezamen met nog 2 kandidaten en dan spelen we gewoon tegen elkaar.
We zijn toch niet van de domste zeker dus het forum gaat ervoor.
Iedereen scheen zich te kunnen verzoenen met die gedachte en ze stapten resoluut de draaideur van vtm binnen.
	0 x

Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes

- 
				Ann+
 - x 435

Maar toen ze met zijn allen  via de draaideur  de vtm waren binnengestapt,  en nog aan het rondkijken , waar ze precies moesten zijn, voor die quiz, stond daar opeens, Sandra De Preter met achter haar zowat de volledige Thuis-cast en niemand minder dan onze Matthi! 
Met luide stem zei ze: Nee, nee... dat feestje gaat hier niet door, jullie gaan niet op de VTM spelen... dat is de concurrentie!
Als jullie beslist willen kwissen , dan organiseer ik wel een kwis voor jullie op de volgende Thuisdag: het Thuisforum tegen de Thuiscast!
De thuisforumploeg zweeg verrast: dit was wel een wending die ze niet verwacht hadden... Moesten ze nu op dit idee ingaan , of het maar allemaal voorbij laten gaan?
Waren ze wel sterk en slim genoeg om het tegen de Thuisacteurs op te nemen.. en wie van het forum moesten ze nog vragen?
Luc hakte de knoop door, en zei: daar moeten we nog eerst nog eens een forumvergadering over houden, hoor.... dat kunnen we zomaar niet beslissen! En zogezegd, zo gedaan...
De forumleden werden met een mooi vrt-busje naar huis gebracht en...

Met luide stem zei ze: Nee, nee... dat feestje gaat hier niet door, jullie gaan niet op de VTM spelen... dat is de concurrentie!
Als jullie beslist willen kwissen , dan organiseer ik wel een kwis voor jullie op de volgende Thuisdag: het Thuisforum tegen de Thuiscast!
De thuisforumploeg zweeg verrast: dit was wel een wending die ze niet verwacht hadden... Moesten ze nu op dit idee ingaan , of het maar allemaal voorbij laten gaan?
Waren ze wel sterk en slim genoeg om het tegen de Thuisacteurs op te nemen.. en wie van het forum moesten ze nog vragen?
Luc hakte de knoop door, en zei: daar moeten we nog eerst nog eens een forumvergadering over houden, hoor.... dat kunnen we zomaar niet beslissen! En zogezegd, zo gedaan...
De forumleden werden met een mooi vrt-busje naar huis gebracht en...
	0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

plots riep Matthi, die zich intussen ook bij het gezelschap aangesloten had: halt! We doen het! Maar op een andere manier. 
zet ons af bij het vrt gebouw en we zullen die acteurs van thuis eens een lesje leren! Niet in een quiz, maar op sportief vlak. We organiseren een marathon. De rest van het gezelschap: Ann met inlegkruisje
 , Daffy, Rieka, Luc,.....

zet ons af bij het vrt gebouw en we zullen die acteurs van thuis eens een lesje leren! Niet in een quiz, maar op sportief vlak. We organiseren een marathon. De rest van het gezelschap: Ann met inlegkruisje
	0 x

- 
				Ann+
 - x 435

waren echt verbaasd van dat voorstel en 3 van de 4 protesteerden direct luid.... tenslotte was Matthi jong en sportief, en zij waren dat al wat minder, omdat ze  al  heel wat ouder en strammer  waren.Zelfs Daffy, die er dus heel jong uitzag en nog best voor een rijpe studente kon doorgaan, zag zo'n marathon echt niet zitten. 
Rieka kwam met een ander voorstel, en zei:

Rieka kwam met een ander voorstel, en zei:
	0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

het is niet dat we het niet aankunnen, maar wij zouden toch liever onze route naar ons oorspronkelijk doel, namelijk Bokrijk voortzetten. Daar horen we meer thuis. Bij de antiquiteiten en retro modelletjes. 
Nu op hun hoede voor elke auto die hen wilde meenemen, zetten ze hun weg voort.
eindelijk....

Nu op hun hoede voor elke auto die hen wilde meenemen, zetten ze hun weg voort.
eindelijk....
	0 x

- Luc
 - Poster rang 4

waren ze verlost van die Maxime en die Willem, wat een rare gasten zeg !!! Onderweg stopte Rieka aan een klein kapelletje, de anderen waren stomverbaasd, "is Rieka gelovig???" vroegen ze zich al af. Dat kon toch niet...

0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

of was het om een kaarsje aan te steken dat ze wilde halthouden. En zo ja, voor wie en waarom zou ze dat kaarsje dan wel branden....

0 x

- 
				Ann+
 - x 435

Rieka zag de verbazing  en het ongeloof op de gezichten van haar medereizigers, en haastte zich om te zeggen: "Ik ga gewoon een kaarsje branden, omdat nu eindelijk onze reis richting Bokrijk  na al dat geharrewar en oponthoud eens wat rustiger en sneller gaat verlopen en liefst zonder omwegen langs Brussel of waar dan ook"
Maar zou dat kaarsje branden wel helpen?
Dat is de grote vraag en ik weet het antwoord helaas niet... jij wel?

Maar zou dat kaarsje branden wel helpen?
Dat is de grote vraag en ik weet het antwoord helaas niet... jij wel?
	0 x

- daffy duck
 - Poster rang 5

- x 1369
 - x 1726
 - Contacteer:

Neen, en op 1 april is alles mogelijk. Zoals het gevaar dat loerde nu ze de kapel verlaten hadden. 
Luc werd opeens een beetje appelblauwzeegroen
 rond z'n neus want....

Luc werd opeens een beetje appelblauwzeegroen
	0 x

- 
				Rieka
 - x 435

die vis die een grapjas aan z'n rug had gehangen stonk zo erg dat ie er mottig van werd.daffy duck schreef:Neen, en op 1 april is alles mogelijk. Zoals het gevaar dat loerde nu ze de kapel verlaten hadden.
Luc werd opeens een beetje appelblauwzeegroenrond z'n neus want....
Wie had die stinkende vis zonder dat ie het gevoeld noch geroken had aan zijn rug gehangen? Terwijl hij, liggend in het grasveld bij de kapel, aan 't bekomen was, bekeek hij zijn gezelschap heel aandachtig.
Rieka was zich van geen kwaad bewust, ze was lucifers aan het zoeken ...
	0 x

- 
				Ann+
 - x 435

om het kaarsje opnieuw aan te steken, want door de oerkreet van Luc, toen die een beetje veel misselijk werd, was het uitgewaaid...
Nadat ze al haar zakken had nagekeken, maar nergens een luciferdoosje of aansteker vond (tja.. tegenwoordig roken er steeds minder mensen, en dus zijn die dingen minder voor de hand liggend)wendde zich in haar wanhoop tot Sinte Antonius met volgend versje:
Sint Antonius, goede vriend, zorg eens dat ik mijn lucifers vind!
Ann, nochtans ook een niet roker, hoorde Rieka's smeekbede en haalde prompt een doosje met lucifers uit haar rugzak ( eens een scout, altijd een scout!)
Het kaarsje werd aangestoken, op hoop van een goede rustige reis, Luc die nog steeds niet 100% was werd overeind gehesen, terwijl Daffy de stinkende vis van zijn rug haalde en met een stevige zwier in een vuilbak voor groenafval liet belanden..
Het mysterie van de vis op rug van Luc zou wellicht altijd een mysterie blijven , maar toen

Nadat ze al haar zakken had nagekeken, maar nergens een luciferdoosje of aansteker vond (tja.. tegenwoordig roken er steeds minder mensen, en dus zijn die dingen minder voor de hand liggend)wendde zich in haar wanhoop tot Sinte Antonius met volgend versje:
Ann, nochtans ook een niet roker, hoorde Rieka's smeekbede en haalde prompt een doosje met lucifers uit haar rugzak ( eens een scout, altijd een scout!)
Het kaarsje werd aangestoken, op hoop van een goede rustige reis, Luc die nog steeds niet 100% was werd overeind gehesen, terwijl Daffy de stinkende vis van zijn rug haalde en met een stevige zwier in een vuilbak voor groenafval liet belanden..
Het mysterie van de vis op rug van Luc zou wellicht altijd een mysterie blijven , maar toen
	0 x

- 
				Rieka
 - x 435

Deed die vis opeens zijn bek open en zei...Ann+ schreef:om het kaarsje opnieuw aan te steken, want door de oerkreet van Luc, toen die een beetje veel misselijk werd, was het uitgewaaid...
	0 x