Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)

Bericht door satine »

Lazylady schreef:Misschien omdat het zijn nonkel is en hij er verder ook goed mee overweg kan.
Is dat zo?
Vaak moet hij door toedoen van Luc tegen zijn eigen principes in gaan - nu ook weer.
Luc zou graag hebben dat Franky dezelfde gewetenloze 'zakenman' wordt als hijzelf, maar dat karakter heeft Franky helemaal niet.

Ik twijfel of ze echt wel zo goed overeen komen en of Franky hetzelfde zou doen als hij de moed had om van zich af te bijten.
Want Luc vraagt ook elke keer opnieuw dat Franky zich tegen zijn eigen vader keert....

Dus zo erg goed schieten ze niet met elkaar op, het is niet alsof het twee handen op 1 buik zijn - Franky beseft af en toe maar al te goed hoe koud en berekenend zijn oom is - alleen heeft hij (nog) niet het lef om er tegenin te gaan.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Hij zit ook een beetje tussen twee vuren hé...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

welke twee vuren?
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Luc en dan Frank die er nu bij is, met Waldek (Gevoelig: Rosa)... 't Zijn niet de beste vrienden. Frank is z'n pa, Luc is z'n nonkel... Familie hé...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ja, maar in zaken mag dat geen rol spelen.
Zowel Luc als Franky moeten beslissingen nemen die goed zijn voor de zaak, en dat is NIET Guy terug aannemen.

Ik vind het jammer dat Franky zich (weeral) laat overdonderen door zijn oom - want het was wel heel duidelijk dat Franky er zelf niet gelukkig mee was.
0 x
Lazylady
x 435

Bericht door Lazylady »

Voila. Franky heeft het gedaan omdat meneer Luc zo overheersend was... Hij heeft zelf gezegd tegen Guy dat "als het aan hem lag, hij er geen voet meer had binnen gezet".
0 x
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

Ik kan er niet aan doen maar naar mijn mening reageerde Franky erg kortzichtig op de onthullingen van Tibo :crazy: Ten eerste is het 18 jaar geleden. Ten tweede is Tibo niet vreemd gegaan. Ten derde doet hij alsof het onmogelijk is dat een gast die denkt homo te zijn het eens met een meisje/vrouw doet. Oké dat was misschien niet het geval bij Tibo maar dan nog. Er zullen misschien wél niet veel gasten zijn die weten dat ze homo zijn die dat dan kunnen of willen. Maar Franky doet alsof het abnormaal is, en dat is het mijns inziens niet. En Tibo hoeft écht niet bi te zijn om dat toen te hebben gedaan, er zullen best wel mannen (en vast ook vrouwen) zijn die hun verstand op nul kunnen zetten. Nee Franky reageerde écht overdreven verkeerd, zeker gezien het feit het 18 jaar geleden is gebeurd. Maja da's mijn gedacht, ge moet em niet delen ;)
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Denk dat hij het er vooral moeilijk mee heeft dat hij het voor geld gedaan heeft zoals de eerste de beste gigolo. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

lord F. schreef:Denk dat hij het er vooral moeilijk mee heeft dat hij het voor geld gedaan heeft zoals de eerste de beste gigolo. :)
Denk dat dit er gewoon bij komt. Want nog voor hij het wist van dat geld reageerde hij al zo bekrompen!!
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Vind ik ook Ganja. Hij kan het hoogstens afkeuren of zeggen dat hij dat niet begrijpt, maar hij doet net of hem het grootste onrecht van de wereld is aangedaan. Pffff.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Maar waarom heeft Tibo niet vanaf het begin de hele waarheid verteld?
Ik denk dat dàt hetgene is wat Franky dwars zit: hij moet het hele verhaal er echt wel uit sleuren he...
Ik vond zijn reactie er ook wel een beetje over, aan de andere kant kan ik mij heel goed voorstellen dat Franky zich afvraagt hoeveel en welke lijken er nog uit de kast gaan vallen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Maar waarom heeft Tibo niet vanaf het begin de hele waarheid verteld?
Ik denk dat dàt hetgene is wat Franky dwars zit: hij moet het hele verhaal er echt wel uit sleuren he...
Ik vond zijn reactie er ook wel een beetje over, aan de andere kant kan ik mij heel goed voorstellen dat Franky zich afvraagt hoeveel en welke lijken er nog uit de kast gaan vallen.
ja idd, nu weet hij dat Tibo tegen betaling Jana op de wereld gebracht heeft. Wat zal hij een volgende keer nog allemaal horen dat hij nog niet weet?
Kan ook niet echt goed zijn voor het vertrouwen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ann+
x 435

Bericht door Ann+ »

Ik denk dat Franky nu stilaan begint te beseffen, dat door het enorme leeftijdsverschil (hij was nog maar een peuter, toen Tibo al volwassen was)er heel wat dingen zijn geweest in het leven van Tibo waar hij niks van af weet!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Daar ben ik niet helemaal mee akkoord, ik heb ook een relatie gehad met iemand die heel wat ouder was, maar daar vielen geen lijken uit de kast.
Ik denk dat dit weinig met leeftijd te maken heeft, maar met openheid en eerlijk-zijn.
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

satine schreef:Daar ben ik niet helemaal mee akkoord, ik heb ook een relatie gehad met iemand die heel wat ouder was, maar daar vielen geen lijken uit de kast.
Ik denk dat dit weinig met leeftijd te maken heeft, maar met openheid en eerlijk-zijn.
Franky is tegenwoordig nogal onredelijk en dat heeft inderdaad niets met leeftijdsverschillen te maken
0 x
Gesloten