Maar ze mag er wel zijn, hoor!Wallanderjunior schreef:hengelen is inderdaad zacht uitgedruktRieka schreef:Ze zal in mijn ogen nooit een dame zijn, daarvoor begon ze fout in "Thuis".satine schreef:Alleen heeft ze nog niet door dat een sjieke jurk en een corsage van haar nog geen dame maken.
Ze stoort mij niet, maar mijn favoriet is ze zeker niet.
Zo hengelen naar een minnaar!...(ik doe mijn best om mij proper uit te drukken)
Lynn Courtois (Abigail Abraham)
-
Rieka
- x 435
Re: Lynn Courtois (Abigail Abraham)
0 x
-
Wallanderjunior
- x 435
misschien kunnen we ook andere aspecten van dat personage bespreken, haar liefdesperikelen zijn misschien voldoende aan bod gekomen? Overdaad wordt vervelend 
0 x
-
Rieka
- x 435
Haar studieprestaties, dan maar?Wallanderjunior schreef:misschien kunnen we ook andere aspecten van dat personage bespreken, haar liefdesperikelen zijn misschien voldoende aan bod gekomen? Overdaad wordt vervelend
0 x
- Luc
- Poster rang 4

Meisje hoeft niet meer te studeren hoor, na die rechtszaak van Guy geven al haar professoren haar grootste onderscheiding
.
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik heb ze nog niet zien studeren, jij wel?Luc schreef:Meisje hoeft niet meer te studeren hoor, na die rechtszaak van Guy geven al haar professoren haar grootste onderscheiding.
Ik ga een hartig woordje klappen met die professoren als zij haar echt een diploma geven!
0 x
-
Lazylady
- x 435
Het slijm-knechtje van de boze tovenaar... Man man man...
Ze kon potverdorie zelf het slachtoffer zijn geweest van Guy... Dat die niet meer gevoelens heeft dan dat snap ik toch niet... Fien had hoogst waarschijnlijk haar leeftijd!
Ze kon potverdorie zelf het slachtoffer zijn geweest van Guy... Dat die niet meer gevoelens heeft dan dat snap ik toch niet... Fien had hoogst waarschijnlijk haar leeftijd!
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik dacht niet dat ze water dronken?Ann+ schreef:Dat glas water was precies goed koud.....
0 x
-
Ann+
- x 435
Drinken niet... ze kreeg het in haar gezicht, Jens had goed gemikt.(Of mag ik dat nog niet vertellen, hebben jullie nog niet gekeken?)
0 x
-
Rieka
- x 435
Ik heb het gezien, en ik had de indruk dat 't piekte(prikkelde)Ann+ schreef:Drinken niet... ze kreeg het in haar gezicht, Jens had goed gemikt.(Of mag ik dat nog niet vertellen, hebben jullie nog niet gekeken?)
0 x
-
Rieka
- x 435
niet vergeten dat 't een soap is, hé?!Lazylady schreef:Haar verdiende loon verdorie!
't Was niet haar idee om naar "De Noorderzon" te gaan eten, hé?!
Laatst gewijzigd door Rieka op ma 19 mar 2012, 20:50, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
Ann+
- x 435
Jens had gewoon "plat" water gevraagd, dat is dus water zonder koolzuur( zonder belletjes of bruis dus) maar als ze het goed doen in de Noorderzon , wordt zo'n glas water vrij koud gegeven. En als je dat in je gezicht krijgt, prikt dat wel... misschien ook wel van het schrikken!Rieka schreef:Ik heb het gezien, en ik had de indruk dat 't piekte(prikkelde)Ann+ schreef:Drinken niet... ze kreeg het in haar gezicht, Jens had goed gemikt.(Of mag ik dat nog niet vertellen, hebben jullie nog niet gekeken?)
0 x
-
Rieka
- x 435
Ach ja, dat kan 't zijn. Maar ze tierde precies of ze een zuur in haar gezicht had gekregen.Ann+ schreef:Jens had gewoon "plat" water gevraagd, dat is dus water zonder koolzuur( zonder belletjes of bruis dus) maar als ze het goed doen in de Noorderzon , wordt zo'n glas water vrij koud gegeven. En als je dat in je gezicht krijgt, prikt dat wel... misschien ook wel van het schrikken!Rieka schreef:Ik heb het gezien, en ik had de indruk dat 't piekte(prikkelde)Ann+ schreef:Drinken niet... ze kreeg het in haar gezicht, Jens had goed gemikt.(Of mag ik dat nog niet vertellen, hebben jullie nog niet gekeken?)
0 x
-
Lazylady
- x 435
Nee, maar het was toch gemeen om Jens te gaan uithoren net voor het proces. Zeker omdat hij niet wist dat zij ook bij Tom was.Rieka schreef:'t Was niet haar idee om naar "De Noorderzon" te gaan eten, hé?!
Inderdaad, en best dat het maar een soap is.
0 x