Witse
- Kwast
- Poster rang 5

Re: Witse
Ik weet niet precies of Wim volgende week meespeelt of deze week. Moet weten hoe de aflevering heet van a.s. zondag.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- Kwast
- Poster rang 5

Klap klap klap!
hij doet mee in Witse dit weekend.
0 x
-
Ann+
- x 435
dankjewel, Tomboy voor de info.Tomboy schreef:Zaterdag de week erop is de herhaling om 11.00 uur....dus alsnog Wim tijdens de brunchAnn+ schreef:Pech, volgende week kan ik niet kijken, dus ik kan Wim niet zien spelen...
Bert Cosemans heb ik nooit in Thuis zien spelen, ik keek toen nog niet. Ik ken hem alleen van de jeugdserie Amika, waar hij de vader is van Merel.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ja als er onder je duiven wordt geschoten... misschien iets voor Tom om duivenmelker te worden ter ontspanning van zijn drukke leven als advocaat?
Dit doet mij wel aan iets denken. Er was al eerder iets met een duivenmelker maar ik weet niet meer in welke serie dat was. Het kan zijn dat het in Vermist was?
Het scheelt dat Wim vaker medische instrumenten in zijn handen heeft gehad als doker Welvis en als dokter Nuyts. Wel typisch dat hij in zo een net jasje slachtwerk verricht of wel sectie.
Wat een vondst ook, een duivenmelker die wordt vermoord.
Dit doet mij wel aan iets denken. Er was al eerder iets met een duivenmelker maar ik weet niet meer in welke serie dat was. Het kan zijn dat het in Vermist was?
Wat een vondst ook, een duivenmelker die wordt vermoord.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Noph zeg! Wat een zielig stukje :'( Arme Alex. Wat is eigenlijk een maatschappelijk assistent?
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Was dat niet in Baantjer? Met een fenomenale bijrol van René Froger als lijk?Kwast schreef:Dit doet mij wel aan iets denken. Er was al eerder iets met een duivenmelker maar ik weet niet meer in welke serie dat was. Het kan zijn dat het in Vermist was?Wat een vondst ook, een duivenmelker die wordt vermoord.
Ik vond de bijdrage van Wim Stevens wel erg minimalistisch kwa tijdsduur
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Dat brilletje was het niet helemaal nee. Ik bespeurde nog wel een paar typische Tom trekjes. Nouja het zou wel meer typische Wim acteertrekjes zijn geweest maar soit.
Het was inderdaad Baantjer haha!
Het was inderdaad Baantjer haha!
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik zie Tom liever in het paars dan is zo een oudbollig geval. Of ja Wim dan. Maar voor we teveel offtopic gaan.... het was wel een bizarre aflevering.
0 x
- Tomboy
- Poster rang 1

Op zich een interessante invalshoek, de erfelijke aandoening. Ik word alleen zo afgeleid door die assistente van Witse, wat een nietszeggend maar toch irritant karakter. Ik mis Wouter Hendrickx wel eens in de serie, de seizoenen met hem erbij waren de enige dat ik regelmatig keek.
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Ik sla dat schaapje gewoon over. Ben het wel met je eens maar ik stoor mij daar niet aan. Ik vind Witse een tof karakter. Jammer dat Sam niet meer zijn partner is. Het was ook best wel een leuke invalshoek alleen wel een beetje wonderlijk. Je kan toch onmogelijk het bloed van je eigen kind prikken zonder te zeggen waar je dat voor nodig hebt? En dan de boel vervalsen??? Vond dat een beetje ver gezocht.
Het was toch zogezegd niet aan te tonen op de leeftijd van Alex? Als het wel aan te tonen was, dan was dat onderzoek toch allang gebeurd? Eerlijk gezegd vind ik dat de mensen die Witse schrijven hun huiswerk heel slecht gedaan hebben. Iemand die in het lab werkt en de boel vervalst terwijl ze weet dat haar zoon nog te jong was om aan te tonen of hij de erfelijke factor heeft????
Ineens kwam ze er achter dat zijn DNA 100% afweek van dat van zijn vermoorde "vader" jaja. Zijn moeder wist gewoon dat de man die zij aanhield voor de vader van Alex niet zijn biologische vader was.
Het was toch zogezegd niet aan te tonen op de leeftijd van Alex? Als het wel aan te tonen was, dan was dat onderzoek toch allang gebeurd? Eerlijk gezegd vind ik dat de mensen die Witse schrijven hun huiswerk heel slecht gedaan hebben. Iemand die in het lab werkt en de boel vervalst terwijl ze weet dat haar zoon nog te jong was om aan te tonen of hij de erfelijke factor heeft????
Ineens kwam ze er achter dat zijn DNA 100% afweek van dat van zijn vermoorde "vader" jaja. Zijn moeder wist gewoon dat de man die zij aanhield voor de vader van Alex niet zijn biologische vader was.
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
In de aflevering van afgelopen zondag (11 maart) speelde Vanya Wellens (Femke) mee.
Ik ben ze net mijn opname aan het bekijken en ik zag net Femke met een ietwat ontploft kapsel en een neuspiercing. Ook al in het ziekenhuis trouwens, want hier ligt haar zoontje in het ziekenhuis.
Ik ben ze net mijn opname aan het bekijken en ik zag net Femke met een ietwat ontploft kapsel en een neuspiercing. Ook al in het ziekenhuis trouwens, want hier ligt haar zoontje in het ziekenhuis.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Vanya had nochtans in haar beginjaren bij Thuis een krullend kapsel. Ik vond haar veel mooier zo dan met het huidige sluike haar. Misschien omdat ik zelf van dat sluike haar heb en altijd krullen heb willen hebben. En die neuspiercing had ze ook toen (en ik denk nu nog altijd). Dus ik denk dat het krullend kapsel gewoon Vanya is zoals de natuur haar geschapen heeft en die neus piercing gewoon haar privé is.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Lol Martha, zullen we eens een paar weken ruilen?
Jij mijn krullen en ik jouw leuke sluike haar.
Want het is makkelijker om sluik haar te doen krullen, dan andersom.
Zou moeten mogelijk zijn, vind ik.
het gras is altijd zoveel groener aan de andere kant.
Jij mijn krullen en ik jouw leuke sluike haar.
Want het is makkelijker om sluik haar te doen krullen, dan andersom.
Zou moeten mogelijk zijn, vind ik.
het gras is altijd zoveel groener aan de andere kant.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
LOL Satine, dat is wat ik ook altijd hoor van mensen met krulhaar als ik hen zeg dat ik zo jaloers ben. Dan zeggen ze : a ja maar jij moet geen uur vroeger opstaan om je haar te ontwarren
Maar we zijn hier ferm
aan het gaan. Terug naar Werenfried Witse 
0 x