Kaat Bomans (Leen Dendievel)

Gesloten
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Re: Franky Bomans (Jef Hoogmartens)

Bericht door Sasha »

Pff er moet mij toch iets van mijn lever in verband met Franky zijn gedrag vrijdag. So here we go :

Ik vond Franky gisteren echt onbeleefd !

Ik kan heel goed begrijpen dat hij nog kwaad zou zijn op Tibo omdat die had gelogen tegen hem , maar hij zelf had gezegd dat dat niet meer het geval was.
Ik kan ook heel goed begrijpen dat een gast van 19 of 20 jaar er helemaal niet om staat te springen om zo een 15 jarig meisje in uw leven te hebben en dat uw lief ineens vader blijkt te zijn. Maar ten eerste , Jana vraagt niks van Franky zelf. En het is ook niet dat ze vraagt om bij hun te komen wonen ofzo. Het enige wat die wilt is om een soort van relatie te kunnen opbouwen met haar vader , af en toe eens iets gaan drinken , of eens naar de cinema. Meer niet.

Ik zie echt niet in hoe dit Franky zijn leven fel zou beïnvloeden. Voor hem zou er in principe niet veel veranderen. En ik snap ook niet dat hij dat precies niet begrijpt dat Jana haar vader wilt leren kennen en dat Tibo ook nieuwsgierig is naar zijn 'dochter'. Dat is toch niet meer dan normaal. :crazy:

Maar ook al zit ik al dit aan de kant , en ik zou er vanuit gaan dat Franky wel degelijk een rede had om zo kwaad te zijn op zowel Tibo als Jana en het feit dat ze een relatie willen bouwen was het zeer onbeschoft hoe hij zich gedroeg tijdens dat etentje. Dat meisje kan er tenslotte ook niks aan doen , maar nee Franky moet absoluut zo onbeleefd en onaangenaam gaan doen. Zeer teleurstellend. :naughty:

Ok , tirade is over ! :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Kwast schreef:Ooh niets, ik vind zo een ééndagsbaardje bij een man heel sexy maar het moet wel bij de persoon passen. Bij Franky vind ik het er onverzorgd uitzien en dat vind ik gewoon aftands net zoals bij Tibo. Ik vind Tom en Peter met hun dagje niet geschoren hoofd wel sjiek sjiek! Verder hou ik nog wel van je hoor Lord F alias hulpsinterklaas! 8)
zo mogen we het horen. :mrgreen:
Bij PEter zal het wel meer dan 1 dag niet geschoren zijn. ;)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Tomboy
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Tomboy »

Kwast schreef:Ooh niets, ik vind zo een ééndagsbaardje bij een man heel sexy maar het moet wel bij de persoon passen. Bij Franky vind ik het er onverzorgd uitzien en dat vind ik gewoon aftands net zoals bij Tibo. Ik vind Tom en Peter met hun dagje niet geschoren hoofd wel sjiek sjiek! Verder hou ik nog wel van je hoor Lord F alias hulpsinterklaas! 8)
Grappig, ik vind het bij Franky juist wel goed passen en bij Tom absoluut niet. Tom vond ik er, toen hij net in de serie was, met zijn gladgeschoren kop een stuk beter uitzien... :razz:
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Haha echt waar? Ik vind dat juist wel leuk! Bij Franky vind ik het geen gezicht.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Briseis
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Briseis »

Ik vind dat het eigenlijk in Thuis alleen staat bij Peter :)
0 x
Thuisforum
Administrator
Administrator
x 9
x 63

Bericht door Thuisforum »

(ontopic)
0 x
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ik vond Franky ook echt onbeleefd tegenover Jana. 'k Begreep ergens wel dat hij lastig was, maar dan moet hij dat nog niet op Jana uitwerken, hè.
0 x
willem criel
Nog geen rang

Bericht door willem criel »

vind franky gelijk hebben. Hij kiest niet voor een kind erbij. Wat heeft hij in godsnaam met een 15 jarige jana te maken. Ze is bijna zo oud als hij zelf
0 x
La vie est dûre sans confiture!
smurfin
Poster rang 2
Poster rang 2

Bericht door smurfin »

Ja, maar zoals Tibo zei: een keuze voor Jana betekent daarom nog geen keuze tegen Franky. En Jana gaat echt niet bij hen in komen wonen ofzo, hè.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die "liefde" tussen Tibo en Franky zal niet lang duren. Franky zal altijd aan de kant van Bram staan. Als je ziet hoe hij met Tibo omgaat en hoe zijn gedrag tegenover Bram is, dan denk ik dat Franky zijn gevoelens voor Bram nog geen haar veranderd zijn.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

jessie V. schreef:Die "liefde" tussen Tibo en Franky zal niet lang duren. Franky zal altijd aan de kant van Bram staan. Als je ziet hoe hij met Tibo omgaat en hoe zijn gedrag tegenover Bram is, dan denk ik dat Franky zijn gevoelens voor Bram nog geen haar veranderd zijn.
goh, het zal een relatie met ups en downs zijn zoals vele in soaps, maar denk toch wel dat het nog even zal duren. :)
voor de relatie is het wel best dat Bram een eigen stek vindt, want zoals het nu gaat is het verre van ideaal. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vind dat Tibo nu wel heel egoistisch is. En vroeger was hij de 'ideale schoonzoon', lief, bezorgd, behulpzaam ...
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Ik denk dat de band van Franky met Bram altijd sterker zal blijven dan die met Tibo.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Dat denk ik ook wel. Of toch in elk geval nog een hele tijd. Bram en Franky hebben ook meer geschiedenis met elkaar, dus ik begrijp dat wel. En al helemaal als je ziet hoe Franky en Tibo op dit moment met elkaar omgaan, want Tibo overlegt niet zoveel en Franky ziet het allemaal minder en minder zitten, lijkt het wel...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

ik had even de indruk dat het met Tibo en Franky de goede kant uitging maar zoals ze nu bezig zijn ... :wtf: :?:
0 x
Gesloten