Ach zoo,niet aantrekken meisje,het is idd niet leuk,maar hem kennende zal hy dat niet kwetsend bedoeld hebben,hy zal het er gewoon uitgeflapt hebben zonder er by stil te staan,begryp je wel hoor:-)Kwast schreef:Dat is een lang verhaal, waarschijnlijk zijn er hordes mensen die zich er scheef om lachen maar ik vond het niet tof.het had alles te maken met mijn echte naam.
Dus bij deze....
Marijke Hofkens vroeg naar mijn naam. Ik zei Eef. Mark Willems hoort dat en zegt zodat iedereen het kan horen. "Daar kan ook een T voor" nou om je dood te lachen
Thuis-acteurs in het echt
Forumregels
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
Hier komt alles over bepaalde acteurs en actrices uit thuis. Je kan het hier bijvoorbeeld hebben over de manier waarop ze acteren.
-
lelie
- Nog geen rang
Re: Thuis-acteurs in het echt
Oei ja,ach trek het je niet aan
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Tja, weet je wat het is... als ik er iets uitflap wordt dat ook niet altijd op prijs gesteld. Ik was toen geloof ik een jaar of 18.... nu 25 maar ben het nog altijd niet vergeten haha.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- pnele
- Poster rang 1

- x 8
- x 7
Ik ben Veronique eens tegengekomen in het zwembad van Sunparks in Mol. Ik had haar al gezien bij de kleedkamers maar dat ging zo rap dat ik er niet zeker van was dat zij het was. Later zag ik haar dan in het zwembad zelf en toen was ik er zeker van dat zij het was.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2597
Vandaag Steph Goossens gezien in het centrum van Antwerpen.
Helemaal ingeduffeld, met een dikke muts met zijflappen op...
Je zou hem zo geknuffeld hebben!
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Daar kan ik me echt helemaal iets bij voorstellen..satine schreef:Vandaag Steph Goossens gezien in het centrum van Antwerpen.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Sasha
- Poster rang 1

Woensdag heb ik Maxime de Winne (Tibo) weer eens gezien aan het station van Leuven.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
pnele schreef:Ik ben Veronique eens tegengekomen in het zwembad van Sunparks in Mol. Ik had haar al gezien bij de kleedkamers maar dat ging zo rap dat ik er niet zeker van was dat zij het was. Later zag ik haar dan in het zwembad zelf en toen was ik er zeker van dat zij het was.
0 x
-
Jana_tje
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
In december zag ik Oswald Maes, die vroeger Rogerke speelde, wandelen door de Noordzandstraat in Brugge...
0 x
-
Pippa
- Nog geen rang
bovenstaande tekst is van mij gepost op 9 nov. Vandaag was het op TV.Pippa schreef:Ik wam vandaag buitenopnames van Thuis tegen.
Rafael gespot. Die gaat dus nog een tijdje mee in thuis, want als ik me niet vergis zijn de opnames al maanden op voorhand gemaakt, vooraleer ze uitzenden!
opmerking moderator:
*spoilers in het spoilerhoekje graag*
0 x
-
Rieka
- x 435
Frank uit Thuis wordt kwaad van tv-programma Smaak
donderdag 23 februari 2012
Auteur: Kim Walckiers
'Zeewier, dát is de toekomst.' Pol Goossen (62) is in niets de boerse Frank die hij neerzet in Thuis. De acteur is zelf een overtuigde vegetariër en schaart zich met overgave achter de projecten van onderzeefotograaf Dos Winkel. Tijdens een voordracht dit weekend maken ze diets dat het in de oceaan 'vijf seconden voor twaalf' is.
Zeven jaar is Goossen al vegetarisch. 'Toen ik mijn hond Wap kreeg, ben ik beginnen na te denken. Waarom de hond niet opeten en het varken wel? Ik heb veel te lang geredeneerd: Het ligt toch al bij de beenhouwer. Maar zo hou je de productie natuurlijk in stand. En dat gelul over dat we vlees nodig hebben vanwege de vitamine B12, dat wordt ons aangepraat door de vleesindustrie. Met een beetje kaas heb je dat ook binnen. Sinds ik vegetariër ben, ben ik nooit meer ziek geweest. De meeste non-believers wíllen het niet weten, omdat het toch zo lekker is. Voor de rest hebben ze geen poot om op te staan.'
'Neen, dan kijkt iedereen liever naar kookprogramma's, zoals dat nieuwe: Smaak. (waarin Bruno Wyndaele al op zoek is gegaan naar de beste kip en het beste wild, nvdr.) Smakeloos, dat is het. Kwaad word ik ervan. Omdat het inspeelt op hoe mensen jarenlang zijn opgevoed. Het is commercieel en die instelling vernietigt ons milieu.' Het vegetarisme in Thuis binnen krijgen, gaat echter een stap te ver. 'Frank die vegetarisch wordt: geen kat die dat gelooft. Er staat dus nog wel worst op tafel ten huize Bomans, maar je zal er mij nooit van zien eten.'
Dos Winkel
Zaterdag staat Goossen samen met Dos Winkel in Schoten om ontroerende en komische verhalen te vertellen over dieren. 'Dos verstrekt de informatie en ik entertain. Hoewel er weinig te lachen valt. Maar de opbrengst kan de Sea First Foundation van Dos - waarvan ik peter ben - weer een stukje voorthelpen.'
Pol spreekt klare taal. 'De teloorgang van de oceaan staat voor de deur. Als we zo blijven overbevissen, dan is er in 2040 géén vis meer. Over and out. En als de oceaan doodgaat, gaat de mens dood. De voorbeelden zijn helaas oneindig. Wist je dat er elk jaar 35 miljard kilo vis gewoon naar varkens, kippen, kweekvis en pelsdieren gaat? De zeeën zijn door en door vervuild. De Middellandse Zee, zegt Dos, is als een toilet dat nooit wordt doorgespoeld. Vis zit vol giftige dioxines en andere smeerlapperij. Dat geef je toch niet aan je kinderen? Als ik dan Kris Peeters in De laatste show hoor zeggen dat we allemaal weten dat we meer vis moeten eten... Er is zoveel onwetendheid. Ik kan me zo voorstellen dat er meewarig over zal worden gedaan, maar ik zweer het: zeewier, dát is de toekomst.'
donderdag 23 februari 2012
Auteur: Kim Walckiers
'Zeewier, dát is de toekomst.' Pol Goossen (62) is in niets de boerse Frank die hij neerzet in Thuis. De acteur is zelf een overtuigde vegetariër en schaart zich met overgave achter de projecten van onderzeefotograaf Dos Winkel. Tijdens een voordracht dit weekend maken ze diets dat het in de oceaan 'vijf seconden voor twaalf' is.
Zeven jaar is Goossen al vegetarisch. 'Toen ik mijn hond Wap kreeg, ben ik beginnen na te denken. Waarom de hond niet opeten en het varken wel? Ik heb veel te lang geredeneerd: Het ligt toch al bij de beenhouwer. Maar zo hou je de productie natuurlijk in stand. En dat gelul over dat we vlees nodig hebben vanwege de vitamine B12, dat wordt ons aangepraat door de vleesindustrie. Met een beetje kaas heb je dat ook binnen. Sinds ik vegetariër ben, ben ik nooit meer ziek geweest. De meeste non-believers wíllen het niet weten, omdat het toch zo lekker is. Voor de rest hebben ze geen poot om op te staan.'
'Neen, dan kijkt iedereen liever naar kookprogramma's, zoals dat nieuwe: Smaak. (waarin Bruno Wyndaele al op zoek is gegaan naar de beste kip en het beste wild, nvdr.) Smakeloos, dat is het. Kwaad word ik ervan. Omdat het inspeelt op hoe mensen jarenlang zijn opgevoed. Het is commercieel en die instelling vernietigt ons milieu.' Het vegetarisme in Thuis binnen krijgen, gaat echter een stap te ver. 'Frank die vegetarisch wordt: geen kat die dat gelooft. Er staat dus nog wel worst op tafel ten huize Bomans, maar je zal er mij nooit van zien eten.'
Dos Winkel
Zaterdag staat Goossen samen met Dos Winkel in Schoten om ontroerende en komische verhalen te vertellen over dieren. 'Dos verstrekt de informatie en ik entertain. Hoewel er weinig te lachen valt. Maar de opbrengst kan de Sea First Foundation van Dos - waarvan ik peter ben - weer een stukje voorthelpen.'
Pol spreekt klare taal. 'De teloorgang van de oceaan staat voor de deur. Als we zo blijven overbevissen, dan is er in 2040 géén vis meer. Over and out. En als de oceaan doodgaat, gaat de mens dood. De voorbeelden zijn helaas oneindig. Wist je dat er elk jaar 35 miljard kilo vis gewoon naar varkens, kippen, kweekvis en pelsdieren gaat? De zeeën zijn door en door vervuild. De Middellandse Zee, zegt Dos, is als een toilet dat nooit wordt doorgespoeld. Vis zit vol giftige dioxines en andere smeerlapperij. Dat geef je toch niet aan je kinderen? Als ik dan Kris Peeters in De laatste show hoor zeggen dat we allemaal weten dat we meer vis moeten eten... Er is zoveel onwetendheid. Ik kan me zo voorstellen dat er meewarig over zal worden gedaan, maar ik zweer het: zeewier, dát is de toekomst.'
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Pol zet zich nog voor meer goeie zaken in oa, asiels, Gaia, Hobokense Polders (Natuurpunt) ...
0 x
-
Ilsemieke
- Nog geen rang
Ze moet geen openbaar bezit zijn. Maar ze zat heel de tijd op het terras met haar 'vriendinnen' terwijl de rest binnenzat en het contrast met haar man was groot. Die was heel vriendelijk en maakte een babbelke met de 'niet bv' meute. En neen zij moet dat niet doen. Ik ben niet het type dat absoluut met bv's wil babbelen hoor. Maar die negeerde gewoon iedereen. Bij een gewoon mens noemen ze dat 'niet beleefd'. Bij een bv is dat blijkbaar normaal volgens sommigen. Het is niet dat je bv bent dat je niet beleefd moet zijn hé. Het is voor mijn buurmeisje denk ik ook niet leuk dat ze mensen uitnodigt die het gross van haar gasten negeert. Hoe zou je zelf zijn.Rieka schreef:Ik kan wel begrijpen dat ze zich met vrienden en vriendinnen wil bezighouden.lelie schreef:Zo ken ik Sally-Jane,die negeert de 'gewone mens' totaal,wij zijn nie goe genoeg voor madame,zy gaat enkel om met mensen van haar soort,waarmee ik bedoel,andere bv's en mensen die iet of wat met de acteurswereld te maken hebben,begryp nie dat zy nog fans heeft!
Waarom zou een bv altijd en overal openbaar bezit moeten zijn?
0 x
- Thuisforum
- Administrator

- x 9
- x 63
De bedoeling van dit topic is niet dat het een roddelhoekje wordt. 
0 x
- Leah_Nora_fannetje
- Nog geen rang
Vandaag naar 'Steel Magnolias' gaan kijken in Antwerpen (Theater aan de Stroom). Echt een mooi stuk met o.a Vanya Wellens en Nora Tilley (speelde vroeger Betty in thuis).
0 x
Marianne rules!!!
-
Evapierco
- Nog geen rang
Zij werkt nu in de Think Twice in Leuven :pEliselicious schreef:Mijn leerkracht woord en drama (Margot Vyverman) speelde enkele maanden terug Saartje in Thuis :3
0 x