Vervolgverhaal
Forumregels
Hier worden allerlei spelletjes gespeeld die niet met Thuis te maken hebben.
Hier worden allerlei spelletjes gespeeld die niet met Thuis te maken hebben.
- Sarita Therror
- Poster rang 3

Re: Vervolgverhaal
er komt straks een windje opzetten die ons een halve reis diesel zal besparen. Of rijdt ons busje op benzine?
Heb ik daarnet de correcte vloeistof getankt?"
Daffy wist het even niet meer... "Nee," antwoordde Rieka, " je hebt helemaal niets getankt". Er weerklonk een zucht van Daffy.
En Rieka die wat gevoel voor timing aan het aankweken was, vervolgde; " je hebt Sarita de opdracht gegeven om Diesel te tanken".
Alle ogen werden gericht op Sarita die net de slang weer op het machine klikte. "Loodvrije diesel, toch?" "Van het jaar '98?"
Daffy wist het even niet meer... "Nee," antwoordde Rieka, " je hebt helemaal niets getankt". Er weerklonk een zucht van Daffy.
En Rieka die wat gevoel voor timing aan het aankweken was, vervolgde; " je hebt Sarita de opdracht gegeven om Diesel te tanken".
Alle ogen werden gericht op Sarita die net de slang weer op het machine klikte. "Loodvrije diesel, toch?" "Van het jaar '98?"
0 x
Je suis la!
-
Rieka
- x 435
Okee, starten maar, als de bus niet ontploft hebben we kans dat ie gewoon start.Sarita Therror schreef:er komt straks een windje opzetten die ons een halve reis diesel zal besparen. Of rijdt ons busje op benzine?
We moeten positief blijven denken, dan lossen problemen vanzelf op, toch?
Waar is de chauffeur nu weer gebleven...
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

hij is die krantenwinkel binnen gelopen om een pakje sigaretten maar hij is er niet meer. Hoe lossen we dit op?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Sarita had ook een rijbewijs om een busje in de goede richting te rijden en kroop zonder aarzelen achter het stuur.
Even checken of de stoel wel voldoende aan de vooropgestelde eisen, waaraan een stoel moet voldoen, voldeed en de sleutel werd resoluut omgedraaid. Wat er toen gebeurde tart elke vorm van verbeelding;...
Even checken of de stoel wel voldoende aan de vooropgestelde eisen, waaraan een stoel moet voldoen, voldeed en de sleutel werd resoluut omgedraaid. Wat er toen gebeurde tart elke vorm van verbeelding;...
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Rieka
- x 435
Als je dag in dag uit met Sarita samenleeft, verbaas je je niet rap meer.daffy duck schreef:Sarita had ook een rijbewijs om een busje in de goede richting te rijden en kroop zonder aarzelen achter het stuur.
Het stuur vloog door de vooorrruit naar buiten, buitelde over het dak en belandde in de achteruit.
Terwijl alle hoofden zich naar achter bogen, nam Sarita gewoon het reservestuur dat ze altijd in haar rugzak zitten heeft en...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
ze paste hem perfect op de stuurkolom. Voila! We kunnen vertrekken. Het pedaal werd plankgas ingeduwd en iedereen in de bus vloog met de neus tegen de voorganger. Genen paniek! We zijn vertrokken richting....
0 x
-
Rieka
- x 435
Richting? Met de voorganger op kop, makkelijk bij een volgende botsing, die zal de schok wel breken als 't zover is.daffy duck schreef:ze paste hem perfect op de stuurkolom. Voila! We kunnen vertrekken. Het pedaal werd plankgas ingeduwd en iedereen in de bus vloog met de neus tegen de voorganger. Genen paniek! We zijn vertrokken richting....
Sarita schoof de gps ook door naar die voorganger en liet de bus gewoon in "point mort" meerijden.
Onze reis werd meteen een stuk goedkoper qua "nafte".
We hebben al veel geleerd van onze noorderburen, die...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
de benzine met een druppenteller in hun wagen doen, dus alles leek oké!
tot...
tot...
0 x
-
Rieka
- x 435
Slimme Daffy opeens zag dat de bus geen benzine nodig had, maar Diesel.daffy duck schreef:de benzine met een druppenteller in hun wagen doen, dus alles leek oké!
tot...
Gelukkig maar dat we een druppelteller gebruikt hadden, nu bleef de...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
schade beperkt! Lang leve onze Noorderburen!
En nu plankgas, richting einddoel.
Ze waren nog maar aan de hoek van de straat toen ze een verschrikkelijk geluid hoorden.....
Ze waren nog maar aan de hoek van de straat toen ze een verschrikkelijk geluid hoorden.....
0 x
-
Rieka
- x 435
Daffy was aan het denken geslagen. Wie dat nog nooit eerder meemaakte schrikt zich een ongeluk want die verroeste hersenen maken een ongelooflijk griezelig lawaai als ze zich in gang draaien.daffy duck schreef:schade beperkt! Lang leve onze Noorderburen!
Sarita had dit nog nooit eerder gehoord en natuurlijk ...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
keek ze om. Maar geen paniek, als die boven kamer bij mama tilt slaat, was er een grote graad van gelijkvormigheid. Dus voorruit met de geit en richting autostrade. Daar geraakten ze eindelijk op dreef tot ze plots zagen dat ze de afrit gemist hadden. ......
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Dus zat er niets anders op dan een donderse U turn te maken en een stukje spook te rijden om zodoende alsnog de goede afslag te pakken. Ware het niet dat op dat moment de Flikken ook over de autostrade aan het sjeesen waren na een overdosis koffie uit Ghana.
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"
You can have it all, my empire of dirt
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
" Gaan we aan phantome driving doen?": klonk de boze, krakende stem uit de combi. Sarita, behulpzaam als altijd, viste direct de hoestsiroop uit haar tas om die brave flik wat te helpen met z'n kriebelkeel. "Ik moet dit niet': brulde hij, ik wil alleen maar....
0 x
- Kwast
- Poster rang 5

Fishermann's Friend van Rieka! Die zijn precies magisch. De spookrijders waren ondertussen op weg naar God mag weten waar en kregen niets mee van de constantie. Tot Mama in haar spiegels een kudde blauwlichten zag opduiken. Ze trok verschrikt wit weg en zei
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß