Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Gesloten
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Bericht door Kwast »

Misschien was die actie om meer op te trekken met Paulien ook een manoeuvre om dichter bij Femke te komen. Je kan het zo gek niet verzinnen of Rafael bedenkt het wel. Het zou mij dus niets verbazen als dat part of the plan was. Wat natuurlijk ook kan is dat hij nu hij zijn medicatie niet meer slikt hij weer terugvalt in zijn oude patroon. In elk geval vond ik die glimlach op zijn gezicht, toen Peter wegging misselijkmakend. Hij keek net alsof hij een belangrijke zege had geboekt. Volgens mij kunnen we nog allerlei duistere dingen verwachten van onze Rafael!
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kwast schreef:Misschien was die actie om meer op te trekken met Paulien ook een manoeuvre om dichter bij Femke te komen. Je kan het zo gek niet verzinnen of Rafael bedenkt het wel. Het zou mij dus niets verbazen als dat part of the plan was.
Dat denk ik ook. Gewoon een manier om Femke "jaloers" te maken...
Of hij echt duistere dingen gaat doen dat vraag ik me af. Op dit moment lijkt het erop dat de enige die zich daar zorgen moet maken, Femke is. Alleen al omdat hij sowieso haar leven om zeep probeert te helpen als hij haar niet kan krijgen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Arrogant manneke, zoals hij tegen Peter zei "en gij steeds minder zeker ..?"

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

eddy en nancy schreef:Arrogant manneke, zoals hij tegen Peter zei "en gij steeds minder zeker ..?"

Eddy
Ik vermoed dat wij nu eindelijk de echte "Rafael" gezien hebben. Hij wil Femke en de loft. En heb je zijn blik (heel efkens) gezien toen hij samen stond met Paulien toen Femke die, hij zogenaamd negeerde, de deur achter zich toetrok. Ik heb Rafael nooit vertrouwd.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Volgens mij vertrouwd niemand Rafael, op Paulien en Nancy na :wtf:
0 x

eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Dit draait uit op pure incest, alhoewel ik nog altijd niet geloof dat ze bloedverwanten zijn.

Eddy
0 x

Viva Hércules !

Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

eddy en nancy schreef:Dit draait uit op pure incest, alhoewel ik nog altijd niet geloof dat ze bloedverwanten zijn.

Eddy

Hoezo? volgens mij is er niets gebeurd. Rafael kroop gewoon in bed bij Femke die aan het slapen was. T zou dan enkel kunnen uitdraaien op verkrachting maar hij kan dan nog altijd claimen dat hij last heeft van slaapseks :crazy: De incest is er volgens mij in Spanje al geweest - als we er vanuit gaan dat hij haar halfbroer is natuurlijk. Mij zou het niet verbazen dat de Thuisschrijvertjes in herhaling vallen ==> eerst Femke met haar vader en dan met haar halfbroer :-? En als hij dan toch haar halfbroer niet is dan moeten ze dat wel eens dringend laten weten anders worden hier nog veel mensen kierewiet :D
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Rafaël weet haarfijn hoe hij Femke moet bespelen. Toen hij met zijn tas richting de deur liep wist hij best dat ze hem ging vragen niet te vertrekken. Rafaël weet zich perfect van de domme te houden. Hij weet donders goed dat Femke het niet leuk vindt dat hij bij haar in bed is gekropen. Zijn kinderachtige manier van doen was echt te triest voor woorden vind ik. De manier waarop hij vroeg wat hij dan wel mocht en wat niet. Haar knuffelen... de foto's die hij heeft gemaakt van Femke. Ik vind dat echt heel erg vreemd. Ik ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat Femke ontdekt dat Rafaël haar voor het lapje heeft gehouden. Rafaël wil, zo lijkt het, iedereen bij Femke uit de buurt houden. Ik begin er ook in te geloven dat hij Paulien enkel "gebruikt" heeft of Femke jaloers te maken of haar te doen geloven dat hij zijn eigen leven kan leiden. Wel erg sneu voor Paulien die naar mijn inziens wel wat meer voor Rafaël voelt.
0 x

Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Kwast schreef:Ik ben heel benieuwd hoe lang het nog gaat duren voordat Femke ontdekt dat Rafaël haar voor het lapje heeft gehouden.
Als ze dat nu nog niet door heeft, dan wil ze het gewoon niet zien volgens mij...
Ze doet geen DNA test voordat ze haar geld weggeeft, hij vermoordt haar bijna in een brand onder het motto dat ze dan voor altijd bij hem is, hij blijkt al die tijd gelogen te hebben over zijn galerij in Spanje en hij kan duidelijk maar met moeite zijn handen thuis houden. De bewijzen van zijn bedrog liggen er zo overduidelijk! Femke moet op z'n minst iets in de gaten hebben.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Die familieband hé. :)
Nee, ik begrijp ook niet dat ze hem na dat "bed-incident" niet direct de deur gewezen heeft, maar ze laat zich wel iedere keer inpakken door z'n emotionele truukjes.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

was wel even een spannend moment toen Paulien bijna die foto's van Femke ontdekte. :)
maar denk dat Paulien nu ook wel door heeft dat ze er toch niet 100% op kan rekenen. als ze al plannen had natuurlijk voor een relatie ofzo.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Als Paulien slim is, kan ze die foto's toch nog recupereren door een speciaal programma. En Rafael : het wordt hoog tijd dat hij in een depressieve bui onder een trein loopt of zoiets. Maar dan bedenken de scenarioschrijvers waarschijnlijk nog een ambetanter personage :( en zo moet het in een soap - je lekker ergeren !

Eddy
0 x

Viva Hércules !

satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

lord F. schreef:was wel even een spannend moment toen Paulien bijna die foto's van Femke ontdekte. :)
maar denk dat Paulien nu ook wel door heeft dat ze er toch niet 100% op kan rekenen. als ze al plannen had natuurlijk voor een relatie ofzo.
Waarom? Rafael zou waarschijnlijk meteen gezegd hebben dat 'het een probeerseltje met haar camera was'.
Dit bewijst toch niks?
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

eddy en nancy schreef:Als Paulien slim is, kan ze die foto's toch nog recupereren door een speciaal programma. En Rafael : het wordt hoog tijd dat hij in een depressieve bui onder een trein loopt of zoiets. Maar dan bedenken de scenarioschrijvers waarschijnlijk nog een ambetanter personage :( en zo moet het in een soap - je lekker ergeren !

Eddy
Foei, Eddy, zoiets wens je niemand toe.
Laat hem maar gewoon nog wat meer Femke ambeteren, zodat ze tot 't besef komt dat ie in de kliniek thuishoort! Er hoeven helemaal geen slachtoffers te vallen. :boo:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Toch wel freaky al die brandende kaarsen gisteren in de loft. En zoals Rafael keek toen hij die ene kaars aanstak. Ben nog niet vergeten hoe hij letterlijk met vuur speelde in de vorige reeks (dat hij zich opzettelijk brandwonden veroorzaakte).
0 x
Gesloten