tja, mannen steken anders ineen dan vrouwen hé.Ganja schreef:Wat ik raar vin is het feit dat het recent nogal slecht ging tussen Franky en Bram en dat het nu vanuit het niets allemaal terug oké is. Eerst deed Franky een hele tijd nors tegen Bram en kon hij hem precies niet meer goed hebben. En nu ineens boem patat vanuit het niets zijn ze terug dikke vriendjesen gaan ze met fritjes naar elkaar gooien
Oké moet kunnen maar dan denk ik toch raar zo vriendschap tussen mannen - omdat ik er vanuit ga dat vrouwen die even nors doen tegen elkaar er dan tenminste even over praten voor ze terug lol maken met elkaar. Maar ja ik zal wel weer te veel willen zeker en daar is geen tijd voor in Thuis hé
Mja, maar dat komt bij vrouwen ook voor: dat ze ruzie maken en dat het na verloop van tijd weer koek en ei is!lord F. schreef:tja, mannen steken anders ineen dan vrouwen hé.Ganja schreef:Wat ik raar vin is het feit dat het recent nogal slecht ging tussen Franky en Bram en dat het nu vanuit het niets allemaal terug oké is. Eerst deed Franky een hele tijd nors tegen Bram en kon hij hem precies niet meer goed hebben. En nu ineens boem patat vanuit het niets zijn ze terug dikke vriendjesen gaan ze met fritjes naar elkaar gooien
Oké moet kunnen maar dan denk ik toch raar zo vriendschap tussen mannen - omdat ik er vanuit ga dat vrouwen die even nors doen tegen elkaar er dan tenminste even over praten voor ze terug lol maken met elkaar. Maar ja ik zal wel weer te veel willen zeker en daar is geen tijd voor in Thuis hé
echt waar? we hebben nog niet mogen zien wat die daar in hun slaapkamer uitspoken ...martha schreef:Ze slapen met het licht uit