Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Gesloten
Sandertje
Poster rang 1
Poster rang 1
x 15

Re: Rafael Campo (Maarten Claeyssens)

Bericht door Sandertje »

Hij zei in een vorige aflevering dat hij zijn spullen in Spanje heeft achtergelaten.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat denk ik ook. Waarschijnlijk in zijn (niet bestaande) kunstgalerij :lol:
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

eddy en nancy schreef:Als mijn halfzus (die ik niet heb) mij zou proberen te laten sterven in een brand, zou ik haar waarschijnlijk niet langer steunen - ziek of niet.
Het is natuurlijk handig dat hij dat kan steken op z'n ziekte, dat hij niet op tijd z'n pillen genomen heeft ofzo. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

lord F. schreef:
eddy en nancy schreef:Als mijn halfzus (die ik niet heb) mij zou proberen te laten sterven in een brand, zou ik haar waarschijnlijk niet langer steunen - ziek of niet.
Het is natuurlijk handig dat hij dat kan steken op z'n ziekte, dat hij niet op tijd z'n pillen genomen heeft ofzo. :)
Dat is waar, daar is hij maar al te goed in. Maar inmiddels is dat lang niet het enige meer wat hij misdaan heeft. Hij gaat vrolijk verder met liegen en bedriegen, ook nu hij inmiddels pillen gebruikt en zijn "ziekte" dus al helemaal niet meer als excuus zou mogen gelden.
satine schreef:Ik begrijp niet dat Femke voor hem 'vecht' - door hem was ze bijna dood geweest, ze heeft haar levensdroom door hem in rook zien opgaan, hij kost maar minstens 1 keer per week onenigheid met Peter, ze wéét dat hij gewoon doodleuk verder gaat met liegen.....
Hoeveel bewijzen moet ze nog hebben voor ze beseft dat haar 'broertje' een manipulator is, die ze beter kwijt dan rijk is?
Hier sluit ik me voor de volle 100% bij aan. Onbegrijpelijk dat Femke hem nog steeds blijft steunen!
Ik hoop niet dat hij voor de moord op Fien op gaat draaien, want dat gun ik Guy niet en bovendien zou het totaal niet eerlijk zijn. Maar ik hoop wel dat het uitkomt dat hij achter de brand in Ter Smissen zit én dat Femkes oogkleppen eindelijk eens af gaan vallen. 't Zou tijd worden...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

er zijn er wel meer die door de mazen van het net glippen: Luc heeft zich nooit hoeven te verantwoorden voor de vermoedelijke doodslag op Freddie (hij mag dan zat geweest zijn maar die duw was er waarschijnlijk te veel aan), Guy zou moeten boeten voor doodslag op Fien en Rafaël mag ook gestraft worden voor de brandstichting in Ter Smissen
maar ik zie dat allemaal nog niet zo snel gebeuren :mrgreen:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Natuurlijk dat het niet snel zal gebeuren, we hebben nog 7 maanden de tijd eer het eind mei is :mrgreen:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

martha schreef:Natuurlijk dat het niet snel zal gebeuren, we hebben nog 7 maanden de tijd eer het eind mei is :mrgreen:
en tegen dan zitten we meer dan drie maand in spanning te bengelen aan de "cliffhanger" zeker? Haast en spoed is zelden goed, in thuis hebben ze dat té goed begrepen :lol:

Rafaël die Bram aflost in de gevangenis, nu nog zien of de dames van de wet ook tot het besluit komen dat hij niets met de verdwijning van Fien te maken heeft, zou wel eens langer dan een nachtje kunnen duren, vergt tenslotte enig denkwerk en een objectieve kijk op de dingen ;)
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wallanderjunior schreef:Rafaël die Bram aflost in de gevangenis, nu nog zien of de dames van de wet ook tot het besluit komen dat hij niets met de verdwijning van Fien te maken heeft, zou wel eens langer dan een nachtje kunnen duren, vergt tenslotte enig denkwerk en een objectieve kijk op de dingen ;)
Inderdaad... Deze keer is er ook geen alibi wat hen op een presenteerblaadje wordt aangeboden. :|
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Rafaël kreeg het precies benauwd toen de sterke arm der wet arriveerde. Ik ben wel heel benieuwd hoe hij zich hier uit gaat redden. Stom dat hij loog over zijn alibi. Nu heeft hij alle schijn tegen. Wie weet komt Nancy weer met één van haar ludieke acties om hem te redden. :lol:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

"Ik wil ook dat Fien boven water komt" zei Rafael gisteren. Als ze binnenkort de auto van Fien uit het kanaal halen, zullen de flikken dat zien als een verspreking van Rafael.

Eddy
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

eddy en nancy schreef:"Ik wil ook dat Fien boven water komt" zei Rafael gisteren. Als ze binnenkort de auto van Fien uit het kanaal halen, zullen de flikken dat zien als een verspreking van Rafael.

Eddy
:laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling: :laughing-rolling:
Zo stom gaan die toch niet zijn, zeker, dat ze denken dat een zieke geest op die manier "werkt"?
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

eddy en nancy schreef:"Ik wil ook dat Fien boven water komt" zei Rafael gisteren. Als ze binnenkort de auto van Fien uit het kanaal halen, zullen de flikken dat zien als een verspreking van Rafael.

Eddy
haha zo goed gevonden, daar had ik zelfs niet bij stil gestaan: "Als Fien boven water komt"

:text-lol: :text-worthless: :text-lol: :thumbup:
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Kimmeke
Poster rang 4
Poster rang 4
x 1

Bericht door Kimmeke »

Eddy
Had het ook meteen door. Even een verkeerde woordkeuze
0 x
Kabilla
Nog geen rang

Bericht door Kabilla »

Rafael is misbegrepen. Jammer dat hij zo wordt aangepakt nu. Hij is geen grotere manipulator dan een Tom hoor.
0 x
If we don't believe in freedom of expression for people we despise, we don't believe in it at all - Noam Chomsky
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Wat me wel tegenvalt aan Rafael (naast de vele andere dingen natuurlijk :)) >> hij leek door veel met Paulien op te trekken zich wat los te maken van Femke, maar da's nu precies allemaal voorbij.
(niet dat we het Julia willen aandoen dat ze onder één dak zit met én Guy én Rafael ;))
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Gesloten