kunnen de papa en de zoon zich niet eens verzoenen?
nee en ik hoop eerlijk gezegd dat het homo-zijn van Franky nog eens voor een paar ferme ruzies zorgt (waarna hij naar nonkel Luc vlucht, die misbruik van hem maakt en dan loopt hij terug naar mama & papa als ik de scenaristen een beetje ken)Wallanderjunior schreef:ze mogen inderdaad wel eens uit een ander vaatje tappen, deze wijn is wat over datum![]()
kunnen de papa en de zoon zich niet eens verzoenen?
Ik vond dat Franky op dat moment een pak rammel verdiende.martha schreef:Euh, ik vond het gedrag van Franky gisterenavond niet mooi : wachten tot zijn moeder samen met Yvette weg is en dan lelijk beginnen doen tegen Frank en dat is niet de eerste keer. Frank heeft al een geste gedaan om te blijven eten en zich kalm te houden en dan zit Franky hem uit te dagen, neen het personage Franky is momenteel hier
En ik hoop dat ie gauw leert hoeChristel schreef:Ook ik sluit me daarbij aan, niet mooi van Franky om zich zo te gedragen. Ik hoop dat hij tevreden is dat hij zo weer een beetje in achting gestegen is bij "Nonkel Luc"...
dat komt nog wel, Franky zal de echte nonkel Luc nog wel leren kennenRieka schreef:En ik hoop dat ie gauw leert hoeChristel schreef:Ook ik sluit me daarbij aan, niet mooi van Franky om zich zo te gedragen. Ik hoop dat hij tevreden is dat hij zo weer een beetje in achting gestegen is bij "Nonkel Luc"...zijn lieve nonkel Luc echt is.