Vermoorde Fien in 'Thuis' is zwanger
In 'Thuis' heeft Fien de brutale aanranding door Guy niet overleefd. Actrice Lotte Lesage is opgelucht. 'Eindelijk hoef ik niet meer te liegen tegen de mensen.' En er is nog goed nieuws: Lotte (25) is zwanger.
Thuis stuurde haar kijkers niet met een warm gemoed het weekend in, vorige vrijdag. Fien, de vriendin van Jens (gespeeld door Jelle Cleymans) ontfermt zich over Guy (Erik Goris), die door zijn vrouw Mayra verlaten werd voor dokter Ann. Maar eens in zijn appartement, slaan bij Guy de stoppen door. Hij ziet Fien voor Mayra en vermoordt haar.
'Van in het begin lag die moord vast', vertelt actrice Lotte Lesage. 'Eerst zou ik maar drie maanden in de reeks spelen. Het zijn er uiteindelijk acht geworden. Even is er geopperd dat ik zou blijven, want Fien bleek geliefd bij de kijker. Maar toen was ik al zwanger, en dat paste echt niet in het verhaal. Bovendien wilde ik echt voor die zwangerschap gaan. Ik ben nu vijf maanden ver.'
Lotte heeft dit weekend de reacties op het internet gevolgd. 'Op straat hebben mensen me niet aangesproken, want we hebben het hele weekend hard gewerkt in ons huisje. Maar op internet schrok ik. Voor veel kijkers komt de moord blijkbaar erg onverwacht. Het doet deugd als ze zeggen: Jammer dat Fien eruit is, het was een frisse wind. Maar ik ben ook een beetje blij. Mijn laatste opname dateert van juni en al die tijd heb ik moeten liegen tegen de mensen. Hoe, ben je niet aan het draaien nu? Dan mompelde ik telkens iets als: Neen, voorlopig niet.'
Op dit moment geeft Lotte les aan de kunsthumaniora in Antwerpen en begeleidt ze de eerstejaars aan het conservatorium. 'Daarnaast spreek ik reclamespotjes in, maar ik zou volgend schooljaar dolgraag weer acteren.'
Bron: nieuwsblad.be
Artikel over Fien op nieuwsblad.be
-
sarah1990
- Nog geen rang
- martha
- Poster rang 5

- x 1002
- x 585
Re: Artikel over Fien op nieuwsblad.be
Ach, het was daarom dat ze "dikke" wangetjes kreeg. Ik vond dat goed bij haar staan vooral als ze lachtte. Ze straalde gewoon de laatste weken. Maar wat ik nog altijd niet kan begrijpen hoe mensen fictie met werkelijkheid verwarren.
0 x