Leo Vertongen (Walter Moeremans)
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Re: Leo Vertongen (Walter Moermans)
Ik heb Leo met Yvette altijd een grappige combi gevonden, ze passen langs geen kanten bij elkaar eigenlijk, maar dat maakt het voor ons wel leuk om naar te kijken.
Maar het is zeker geen 'goed' koppel, hoewel ik soms wel denk dat het met Jenny na een tijdje net hetzelfde wordt als nu met Yvette.
Maar het is zeker geen 'goed' koppel, hoewel ik soms wel denk dat het met Jenny na een tijdje net hetzelfde wordt als nu met Yvette.
0 x
- Matthi
- Administrator
- x 3
- x 2
Denk ook dat Leo en Jenny relatief snel weer uiteen zullen zijn.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik twijfel er zelfs aan of ze ooit "officieel" bij elkaar gaan komen eigenlijk. Het zou me helemaal niet verbazen als Leo uiteindelijk niet mans genoeg is om echt voor Jenny te kiezen, zeker na wat er nu met Yvette aan de hand is...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Ganja
- Poster rang 3
Ik twijfel of dat iets te maken heeft met mans genoeg zijn.Christel schreef:Ik twijfel er zelfs aan of ze ooit "officieel" bij elkaar gaan komen eigenlijk. Het zou me helemaal niet verbazen als Leo uiteindelijk niet mans genoeg is om echt voor Jenny te kiezen, zeker na wat er nu met Yvette aan de hand is...
Ik denk dat het in zo een situatie super moeilijk is om je relatie te stoppen en te kiezen voor iemand anders.
Denk wel dat het nog lang kan duren voor Leo knopen door hakt gezien de situatie met Yvette, of.....
het moet zijn dat Yvette plots dood gaat... maar dat zal wel niet zeker.
En aja bedenk me plots stel dat Yvette er slecht uit komt dat ze bv verlamd is of in een rolstoel komt,
denk dat Leo dan helemaal niets meer gaat zeggen omdat hij zich te schuldig zal voelen, tuurlijk geen reden om samen te blijven maar langst de andere kant ik zou niet graag in Leo zijn schoenen staan, waarmee ik wil zeggen zo een situatie lijkt me super moeilijk. Hij had eigenlijk veel sneller voor Jenny moeten kiezen want ze waren toch al een tijdje aan het flirten. En Leo en Jenny lijkt me een mooi koppel maar ja of het iets worden zal en het blijft duren??????
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Dat alleen al bewijst in mijn ogen dat Leo enorm laf (en dus niet mans genoeg) is. Dat Yvette nu plotseling ziek geworden is, staat daar wat mij betreft helemaal buiten. Nu is de situatie voor hem inderdaad praktisch onmogelijk geworden, aangezien Yvette die schok absoluut niet aankan. Maar dat geflirt met Jenny duurt inderdaad echt al tijden, dus hij weet sowieso al tijden dat het met Yvette scheef zit. Toch ben ik er bijna zeker van dat hij zonder dat met Jenny, nooit wat tegen Yvette gezegd zou hebben. Als je al ziet wat voor moeite het nu moest kosten..Ganja schreef:Hij had eigenlijk veel sneller voor Jenny moeten kiezen want ze waren toch al een tijdje aan het flirten.

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Leo wordt gewoon de 2e Victor. Jenny dient volgens mij alleen te blijven in de serie. Elke aanzet moet altijd snel in de kiem gesmoord worden. Weet ook niet waarom.
En inderdaad Leo heeft al tijden een 'boon' (?) voor Jenny en Yvette heeft het daar altijd moeilijk mee gehad. Dus het is een bekend gegeven, waar nooit iets mee gedaan werd. Pas toen Jennie mogelijk naar Marokko zou gaan werd de boel opgeschud. Nou van mij mag ze alsnog gaan hoor. Ik vind het gedoe met Leo die inwoont bij Frank en Simonne eigenlijk wel lollig. Franky noemt hem ook opa enzo. Er gaat een heleboel dynamiek verloren als hij het met Jenny aanlegt. Huize Bomans wordt er dan ook niet leuker op.
En waar moeten ze dan gaan wonen --- allemaal in de garage?
En inderdaad Leo heeft al tijden een 'boon' (?) voor Jenny en Yvette heeft het daar altijd moeilijk mee gehad. Dus het is een bekend gegeven, waar nooit iets mee gedaan werd. Pas toen Jennie mogelijk naar Marokko zou gaan werd de boel opgeschud. Nou van mij mag ze alsnog gaan hoor. Ik vind het gedoe met Leo die inwoont bij Frank en Simonne eigenlijk wel lollig. Franky noemt hem ook opa enzo. Er gaat een heleboel dynamiek verloren als hij het met Jenny aanlegt. Huize Bomans wordt er dan ook niet leuker op.
En waar moeten ze dan gaan wonen --- allemaal in de garage?
0 x
Bíonn dhá insint ar scéal agus dhá leagan déag ar amhrán
There are two sides to every story & (at least) twelve versions of every song
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
"Leuk"heb ik huize Bomans ook zelden gezien. Het is altijd ellende 

0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
- x 1
satine schreef:Ik heb Leo met Yvette altijd een grappige combi gevonden, ze passen langs geen kanten bij elkaar eigenlijk, maar dat maakt het voor ons wel leuk om naar te kijken.
Leoleoleoleoleoleoleoleo (ik wil naar Spanje!)
Lang geleden dat we die nog gehoord hebben

0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Zie ik dat nu goed, is Leo echt bezig zich van Jenny los te maken. Het was wel apart zoals ze allebei in de eigen ruimte aan het werk waren en elkaar konden zien, maar er was absoluut geen kontakt. Missch. heeft Simonne wel gelijk met wat ze tegen Frank zei over dat Leo en Jenny aan het breken zijn? Hij was daarna snel thuis en echt heel lief met Yvette. Maar ja, dat ie verliefd is geworden op Jenny zegt natuurlijk niet dat ie niet meer van Yvette houdt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik denk ook dat Simonne gelijk had, en dat kan volgens mij 2 redenen hebben:Amiche schreef:Zie ik dat nu goed, is Leo echt bezig zich van Jenny los te maken. Het was wel apart zoals ze allebei in de eigen ruimte aan het werk waren en elkaar konden zien, maar er was absoluut geen kontakt. Missch. heeft Simonne wel gelijk met wat ze tegen Frank zei over dat Leo en Jenny aan het breken zijn? Hij was daarna snel thuis en echt heel lief met Yvette. Maar ja, dat ie verliefd is geworden op Jenny zegt natuurlijk niet dat ie niet meer van Yvette houdt.
1. Leo maakt zich los van Jenny omdat hij toch nog teveel van Yvette houdt
of
2. Leo maakt zich los van Jenny omdat hij gewoon niet genoeg lef heeft om (eindelijk!) eerlijk voor haar te kiezen.
Persoonlijk ga ik voor optie 2...

0 x
-
- x 435
Ik ga voor optie 3: Leo heeft teveel schuldgevoelens tov Yvette. En Yvette laat hem ook nog niet koud!Christel schreef:Ik denk ook dat Simonne gelijk had, en dat kan volgens mij 2 redenen hebben:Amiche schreef:Zie ik dat nu goed, is Leo echt bezig zich van Jenny los te maken. Het was wel apart zoals ze allebei in de eigen ruimte aan het werk waren en elkaar konden zien, maar er was absoluut geen kontakt. Missch. heeft Simonne wel gelijk met wat ze tegen Frank zei over dat Leo en Jenny aan het breken zijn? Hij was daarna snel thuis en echt heel lief met Yvette. Maar ja, dat ie verliefd is geworden op Jenny zegt natuurlijk niet dat ie niet meer van Yvette houdt.
of
2. Leo maakt zich los van Jenny omdat hij gewoon niet genoeg lef heeft om (eindelijk!) eerlijk voor haar te kiezen.
0 x
- Ganja
- Poster rang 3
Rieka schreef:Ik ga voor optie 3: Leo heeft teveel schuldgevoelens tov Yvette. En Yvette laat hem ook nog niet koud!Christel schreef:Ik denk ook dat Simonne gelijk had, en dat kan volgens mij 2 redenen hebben:Amiche schreef:Zie ik dat nu goed, is Leo echt bezig zich van Jenny los te maken. Het was wel apart zoals ze allebei in de eigen ruimte aan het werk waren en elkaar konden zien, maar er was absoluut geen kontakt. Missch. heeft Simonne wel gelijk met wat ze tegen Frank zei over dat Leo en Jenny aan het breken zijn? Hij was daarna snel thuis en echt heel lief met Yvette. Maar ja, dat ie verliefd is geworden op Jenny zegt natuurlijk niet dat ie niet meer van Yvette houdt.
of
Ik ga voor optie 4: Leo heeft goed verstaan wat Jenny zegde: 'Ik wil geen vent die zijn zieke vrouw in de steek laat'.
Mss als Yvette helemaal geneest dat hij wél voor Jenny durft kiezen, want ik denk niet dat Leo zijn gevoelens voor Jenny over zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
ik ga voor optie 5 - Yvette en Jenny dumpen hem allebei, want ze hebben geen van de twee een tuin om die kabouter in te zetten.
Het siert hem dat hij zo voor Yvette zorgt, maar hij is toch altijd nét iets te snel weg als hij de kans krijgt.
Ik denk dat als de druk van buitenaf niet zo groot was, hij allang mee in de garage kampeerde.

Het siert hem dat hij zo voor Yvette zorgt, maar hij is toch altijd nét iets te snel weg als hij de kans krijgt.
Ik denk dat als de druk van buitenaf niet zo groot was, hij allang mee in de garage kampeerde.
0 x
-
- x 435
satine schreef:ik ga voor optie 5 - Yvette en Jenny dumpen hem allebei, want ze hebben geen van de twee een tuin om die kabouter in te zetten.![]()

you win, Satine!
0 x
- Amiche
- Poster rang 2
Wat ik raar vond is de reaktie van Jenny, dat ze niet anders zou willen dan dat hij Yvette nu niet in de steek laat en haar de waarheid vertelt, en meteen daarop 'maar hoe zit het dan met mij?'
Wat voor antwoord kan Leo daar nou op geven? Ja ik ben verliefd op je, maar ik moet nu voor Yvette zorgen. Enne ... dat wisten we toch al? Dat was toch ook haar keus. Ze zei het juist zelf.
Heel krom allemaal.
Wat voor antwoord kan Leo daar nou op geven? Ja ik ben verliefd op je, maar ik moet nu voor Yvette zorgen. Enne ... dat wisten we toch al? Dat was toch ook haar keus. Ze zei het juist zelf.
Heel krom allemaal.
0 x