Stijn De Belder (Kwinten Van Heden)

Gesloten
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Stijn De Belder (Kwinten Van Heden)

Bericht door Crackers »

Ik vind dit het slechtste personage dat ooit in thuis heeft meegespeeld
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Sasha
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Sasha »

Rieka schreef:
Sasha schreef:Ik was vergeten hoeveel ik dit personage haat.
En eerlijk gezegd van ik ook wel dat de acteur verschrikkelijk slecht acteert. :thumbdown:
Eigenlijk bewijst het feit dat je dat personage haat, het tegendeel van wat je schrijft.
Moest ie echt slecht acteren, dan zou je hem waarschijnlijk niet haten. :lol:
Ik wat je wilt zeggen , maar zo bedoel ik het niet.
Ik vind Stijn op zich geen goede acteur , hij probeert te fel. In mijn ogen , het gaat hier natuurlijk over mijn eigen mening , geen feit. Het komt allemaal geforceerd over. Daarboven op vind ik het personage dat hij neerzet een verschrikkelijk irritant en ondankbaar personage. Hoe hij tegen iedereen doet en vooral tegen Jens dan. En Tim onder zijn duiven schieten enzo. Dat bedoel ik dus als ik zeg dat ik het personage haat.
Ik vind het echt een van de slechtste personages in thuis , en hij brengt in mijn ogen niks aan de verhaallijn.

Mike bijvoorbeeld , die een paar jaar geleden de vader van Femke speelde. Dat was een schurk. Dat personage had ik niet graag omdat het een ronduit slecht persoon was. Sofie vermoorden onder andere. MAAR die acteur vond ik wel zeer goed spelen , waardoor ik het personage wel kon waarderen. :)

Snap je wat ik wil zeggen ?
:wave:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

Sasha schreef: Ik wat je wilt zeggen , maar zo bedoel ik het niet.
...
Mike bijvoorbeeld , die een paar jaar geleden de vader van Femke speelde. Dat was een schurk. Dat personage had ik niet graag omdat het een ronduit slecht persoon was. Sofie vermoorden onder andere. MAAR die acteur vond ik wel zeer goed spelen , waardoor ik het personage wel kon waarderen. :)
Ja, hoor, helemaal! ;)
0 x
Nickos
Poster rang 2
Poster rang 2
x 1
x 7

Bericht door Nickos »

Sasha schreef:
Rieka schreef:
Sasha schreef:Ik was vergeten hoeveel ik dit personage haat.
En eerlijk gezegd van ik ook wel dat de acteur verschrikkelijk slecht acteert. :thumbdown:
Eigenlijk bewijst het feit dat je dat personage haat, het tegendeel van wat je schrijft.
Moest ie echt slecht acteren, dan zou je hem waarschijnlijk niet haten. :lol:
Ik wat je wilt zeggen , maar zo bedoel ik het niet.
Ik vind Stijn op zich geen goede acteur , hij probeert te fel. In mijn ogen , het gaat hier natuurlijk over mijn eigen mening , geen feit. Het komt allemaal geforceerd over. Daarboven op vind ik het personage dat hij neerzet een verschrikkelijk irritant en ondankbaar personage. Hoe hij tegen iedereen doet en vooral tegen Jens dan. En Tim onder zijn duiven schieten enzo. Dat bedoel ik dus als ik zeg dat ik het personage haat.
Ik vind het echt een van de slechtste personages in thuis , en hij brengt in mijn ogen niks aan de verhaallijn.

Ik ga akkoord, het is een irritant personage en dat is het gevolg van irritante acteerprestaties ^^.
0 x
eddy en nancy
Poster rang 3
Poster rang 3
Contacteer:

Bericht door eddy en nancy »

Vandaag heeft Stijn zich van zijn slechtste kant laten zien, kan hij niet gewoon zwijgen over zijn avontuurtje met Katrien - echt een jaloers manneke dat niet tegen zijn verlies kan.
0 x
Groetjes van Eddy, Nancy en Macho.

Viva Hércules !

http://www.bloggen.be/mobielehonden - (bijna) dagelijkse soap
Claartje
Nog geen rang

Bericht door Claartje »

Inderdaad. Ik hoop dat hij deruit gaat en er uit blijft! En dat katrien niet met hem naar Londen gaat!
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

eddy en nancy schreef:Vandaag heeft Stijn zich van zijn slechtste kant laten zien, kan hij niet gewoon zwijgen over zijn avontuurtje met Katrien - echt een jaloers manneke dat niet tegen zijn verlies kan.
Heerlijk vond ik dat... Tim zijn kop :lol:
0 x
Wallanderjunior
x 435

Bericht door Wallanderjunior »

nogal kleingeestig van Stijn en hij heeft Katrien daarmee ook nog eens in de problemen gebracht!
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad heel kleingeestig van Stijn, maar eigenlijk lag dat in de lijn van de verwachting - hij IS nu eenmaal geen nice guy, want dan zou hij zijn broer niet blijven opzadelen met schuldgevoelens over iets wat al heel lang geleden is EN een ongeluk was.

Tim heeft dit niet verdiend vind ik.
Ok, hij is misschien te braaf, ook wel een beetje saai, maar Katrien heeft hem ook nooit duidelijk gemaakt dat ze niet meer gelukkig was met de situatie.
Dat Katrien daarmee in de problemen komt: she had it coming.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Ja idd, zeker omdat Stijn er nog een schep bovenop deed tegen Tim. :)
Enfin, Katrien had er kunnen aan denken dat hij zoiets zou doen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
interrupted
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door interrupted »

lord F. schreef:Ja idd, zeker omdat Stijn er nog een schep bovenop deed tegen Tim. :)
Enfin, Katrien had er kunnen aan denken dat hij zoiets zou doen.
Ik vond het nogal kinderachtig .. precies een klein kind dat niet tegen zijn verlies kan. Snap niet wat Katrien daar heeft in gezien :crazy:
0 x
Jealously in technicolor
Fear by name, love by numbers
Streetlamp amber, wanderlust
Hide her in a blunderbuss

(Arctic Monkeys)
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

komt deze kwal nog terug? zijn verhaallijn is zo bruusk gestopt, mist Katrien hem dan niet meer? :|
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Hij is niet dood en zijn broer speelt nog steeds mee, dus bestaat die kans altijd natuurlijk. Als Jens ook zou verhuizen, is die kans kleiner. We zullen moeten afwachten. Maar zit je er op te wachten ? Ik niet alleszins.
0 x
Kwast
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Kwast »

Ik hoop van harte dat die gochem nooit meer terugkeert in Thuis. Kanonnen wat een kansloos personage. Om van te janken! :thumbdown:
0 x
"Die Nacht öffnet ihren Schoß
Das Kind heißt Einsamkeit
Es ist kalt und regungslos
Ich weine leise in die Zeit"

You can have it all, my empire of dirt
Gesloten