Wat een rare uitspraakjohan1969 schreef:Dat hij zich daar op zijn leeftijd nog mee moet bezighouden !

Alsof oudere mensen geen liefdes of seks leven mogen of kunnen hebben!!!!
Wat een rare uitspraakjohan1969 schreef:Dat hij zich daar op zijn leeftijd nog mee moet bezighouden !
Dat zeg ik niet, maar op die leeftijd moet je toch niet meer 'fladderen'.Ganja schreef:Wat een rare uitspraakjohan1969 schreef:Dat hij zich daar op zijn leeftijd nog mee moet bezighouden !![]()
Dat moeten die mensen zelf weten vind ik. Wie zijn wij om dat te zeggen ?johan1969 schreef:Dat zeg ik niet, maar op die leeftijd moet je toch niet meer 'fladderen'.Ganja schreef:Wat een rare uitspraakjohan1969 schreef:Dat hij zich daar op zijn leeftijd nog mee moet bezighouden !![]()
Lichtelijk? Ik vind het vreselijk dat het als iets normaals, iets waar je voor moet gaan, wordt voorgesteld!Omega schreef:Fladderen is geen gedrag dat moet aangemoedigd of goedgekeurd worden! Dat voortdurende gewissel van partners in Thuis is toch ook iets waar ik mij lichtelijk aan erger.
Ja, hoe vaak wordt er niet gezegd: " ga ervoor!". Gisteren, Stijn nog tegen Jens. Terwijl die toch met Fien is? En Jens steunt opeens ook Stijn met zijn pogingen om toch nog verder aan te dringen bij Katrien.satine schreef:Vinden jullie dan dat 'fladderen' in Thuis aangemoedigd wordt?
Neen het moet zeker niet worden aangemoedigd of zomaar goedgekeurd.Omega schreef:Fladderen is geen gedrag dat moet aangemoedigd of goedgekeurd worden! Dat voortdurende gewissel van partners in Thuis is toch ook iets waar ik mij lichtelijk aan erger.
Ben het er helemaal mee eens. Die drie relaties sloegen van in het begin op niets.satine schreef:Tja, Yvette en Leo kon je moeilijk de ideale relatie noemen, Jens en Fien ook niet, Katrien en Tim nog minder.
Zo'n dingen gebeuren IRL ook, ik vind niet dat ze moeten doodgezwegen worden.
Daar ben ik het op zich helemaal mee eens, maar ik vind het wel apart dat men in Thuis eerst altijd vreemd moet gaan om erachter te komen dat de huidige relatie niet bevalt. Er is er niet één die er uit zichzelf op een eerlijke en fatsoenlijke manier achterkomt, het is blijkbaar de normaalste zaak van de wereld om "in te ruilen". Ik begrijp wel dat het voor de verhaallijnen/kijkcijfers misschien "spannender" is op deze manier, maar de laatste tijd vind ik toch ook dat het wel heel vaak voorkomt...satine schreef:Tja, Yvette en Leo kon je moeilijk de ideale relatie noemen, Jens en Fien ook niet, Katrien en Tim nog minder.
Zo'n dingen gebeuren IRL ook, ik vind niet dat ze moeten doodgezwegen worden.
En Leo doet stom met Jenny, mijn gedacht!lord F. schreef:Denk ook niet dat Paulien en Jens rap zullen terug samenkomen.
Paulien zit nog teveel met Bram in haar hoofd.