Aspe
Forumregels
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
Hier kan je praten over allerlei andere tv-programma's.
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Aspe
Sinds gisteren een nieuwe reeks begonnen.
Zijn er nog forummers die kijken ?
Zijn er nog forummers die kijken ?
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Re: Aspe
Inderdaad, dat is erg jammer.wietkel schreef:Ik wil het heel graag kijken maar wordt helaas niet uitgezonden in Nederland
Ik vind het zelf ook heel jammer dat ik vanuit België geen RTL kan nemen en geen gtst kan kijken (via tv).
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Mona'ke
- Poster rang 2

Hier ook een Aspe-kijker. Ik vind het nog altijd één van de beste politieseries. 
Als ik nu een boek van Aspe lees, is dat dus altijd Herbert, Lucas en Francesca dat ik zie. Mijn fantasie kan niet meer een gezicht op de personages kleven (wat ik bij Toni Coppers, Piet Baete,... wel heb aangezien die hun boeken nog niet verfilmd zijn).
Als ik nu een boek van Aspe lees, is dat dus altijd Herbert, Lucas en Francesca dat ik zie. Mijn fantasie kan niet meer een gezicht op de personages kleven (wat ik bij Toni Coppers, Piet Baete,... wel heb aangezien die hun boeken nog niet verfilmd zijn).
0 x
- Duimelijntje
- Poster rang 2

- x 33
- x 11
- Contacteer:
ik ben sinds vorige week beginnen kijken en ik heb dus al welgeteld één aflevering gezien
maar ik moet zeggen dat ik direct voor was dus ik ben wel van plan om te blijven kijken.
Ik heb vrij lang gewacht met kijken omdat ik nooit fan geweest ben van de boeken, maar ik moet zeggen dat het op tv best meevalt.
Ik heb vrij lang gewacht met kijken omdat ik nooit fan geweest ben van de boeken, maar ik moet zeggen dat het op tv best meevalt.
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Vroeger stond er veel op youtube, maar dat is nu allemaal verwijderd. Verder zou ik niet weten waar je het kan vinden.wietkel schreef:Weet iemand een site waar je gratis Aspe kan terug kijken en zonder dat je het download?
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Ja, er komt een nieuw seizoen. het is alleen nog niet bekend waneer, maar hij komt !
0 x