Paulien en katrien

Gesloten
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Re: Paulien en katrien

Bericht door Ganja »

Allee nu gaat Katrien toch niet op Stijn vallen zekers :crazy:
Dat kind weet ook niet wat ze wil :crazy:
Eerst bedriegt ze Tim met hare leraar :crazy:
Dan wil ze persé Tim terug,,,, dan heeft ze hem,,, en nu gaat ze zitten twijfelen over Stijn :crazy:
De jeugd van tegenwoordig :crazy: serieuze en lange relaties zijn blijkbaar uit de mode :crazy:
En eigenlijk is dat wel heel kinderachtig zo van die is verliefd op mij dus zal ik ook wel verliefd zijn of worden :crazy:
Ze gaat het haar nog beklagen als ze Stijn kiest.
Mijn gedacht past ze beter bij Tim omdat zij een tikkeltje domi is en hij softie :mrgreen:
En met Stijn zouden dat dan twee dominantjes zijn da past nie samen da botst alleen maar.
De beste koppels zijn altijd 1 is domi en 1 is softie, da's mijn gedacht ge moet het niet delen :P :bye:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Ik denk niet dat ze voor Stijn zal kiezen, zo graag heeft ze hem nu ook weer niet lijkt mij.
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tim en Katrien zijn al eens uiteen geweest he - de reden was toen een gebrek aan 'spanning' en in bed 'werkte' het ook niet.
Ik kan mij voorstellen dat de relatie van T&K eentje is waar snel sleur op zit, Tim werkt ook meer uren dan goed is voor zijn relatie.

Ik denk dat Katrien vooral het 'nieuwe' interessant vindt, Stijn die vlakaf zegt dat hij verliefd is op haar.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

satine schreef:Tim en Katrien zijn al eens uiteen geweest he - de reden was toen een gebrek aan 'spanning' en in bed 'werkte' het ook niet.
Ik kan mij voorstellen dat de relatie van T&K eentje is waar snel sleur op zit, Tim werkt ook meer uren dan goed is voor zijn relatie.

Ik denk dat Katrien vooral het 'nieuwe' interessant vindt, Stijn die vlakaf zegt dat hij verliefd is op haar.
Zal wel rap over zijn als ze hem wat beter leert kennen.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Ganja
Poster rang 3
Poster rang 3

Bericht door Ganja »

satine schreef: Ik denk dat Katrien vooral het 'nieuwe' interessant vindt, Stijn die vlakaf zegt dat hij verliefd is op haar.
lord F. schreef: Zal wel rap over zijn als ze hem wat beter leert kennen.
Blijkbaar dus niet :crazy:
Ik snap Katrien niet hoor. Eerst wil ze met alle geweld Tim terug hebben. Nu heeft ze hem. Saai of niet ze wou hem. En nu valt ze voor dien Stijn typ omdat die toevallig verliefd is op haar, en plots voelt zij ook iets :crazy: kan het nog kinderachtiger :o maar ja da zal de bedoeling zijn zekers omdat ze het zgn jonge grut van Thuis zijn!!!! Schoon voorbeeld :crazy: :thumbdown:

En Paulien :crazy: die kan wel overdrijven met dat Bram altijd naar haar pijpen moet dansen en moet opspringen gelijk een hondje als zij iets in haar kopje heeft. Als ze zo verder doet zegt Bram straks foert en zoekt hij een ander grietje om zich mee te amuzeren :P da kind moet is dringend wat minder dominant zijn en Bram had groot gelijk dat hij haar sms stuurde dat hij niet meer kon komen.
0 x
kristien
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door kristien »

Wat kan Katrien nu in godsnaam in Stijn zien? :crazy:
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

kristien schreef:Wat kan Katrien nu in godsnaam in Stijn zien? :crazy:
als aanstomende verpleegster misschien de perfecte patient :eh:
0 x
dylan
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door dylan »

das grof crackers :P

ik vind dat ie wel een zielige blik heeft soms
beetje als een gewond puppytje
mss vind katrien dat opwindend?
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

dylan schreef:das grof crackers :P

dat is niet grof er is werk genoeg aan die kerel, alleen weet ik niet op welke afdeling je hem moet leggen, psychiatrie is misschien nog het beste
0 x
Cataclysm Child
Poster rang 1
Poster rang 1

Bericht door Cataclysm Child »

Crackers schreef:
dylan schreef:das grof crackers :P

dat is niet grof er is werk genoeg aan die kerel, alleen weet ik niet op welke afdeling je hem moet leggen, psychiatrie is misschien nog het beste
:lol: episch
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

dylan schreef:ik vind dat ie wel een zielige blik heeft soms
als het een gewond puppytje was zou ik nog begrijpen dat het een likje mag geven aan Katrien, ik zou het zelf ook toestaan.

Maar het was wel Stijn die haar een likje gaf he :chores-chopwood:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ganja schreef:
satine schreef: Ik denk dat Katrien vooral het 'nieuwe' interessant vindt, Stijn die vlakaf zegt dat hij verliefd is op haar.
lord F. schreef: Zal wel rap over zijn als ze hem wat beter leert kennen.
Blijkbaar dus niet :crazy:
Ik snap Katrien niet hoor. Eerst wil ze met alle geweld Tim terug hebben. Nu heeft ze hem. Saai of niet ze wou hem. En nu valt ze voor dien Stijn typ omdat die toevallig verliefd is op haar, en plots voelt zij ook iets :crazy: kan het nog kinderachtiger :o maar ja da zal de bedoeling zijn zekers omdat ze het zgn jonge grut van Thuis zijn!!!! Schoon voorbeeld :crazy: :thumbdown:

En Paulien :crazy: die kan wel overdrijven met dat Bram altijd naar haar pijpen moet dansen en moet opspringen gelijk een hondje als zij iets in haar kopje heeft. Als ze zo verder doet zegt Bram straks foert en zoekt hij een ander grietje om zich mee te amuzeren :P da kind moet is dringend wat minder dominant zijn en Bram had groot gelijk dat hij haar sms stuurde dat hij niet meer kon komen.
Ben ik het helemaal mee eens!
Zo belachelijk dat Katrien zich zo vlug laat overhalen door Stijn. Bovendien had het feit dat Stijn binnen de kortste keren (zonder schaamte) onder Tims duiven probeert te schieten, terwijl die hem direct in huis nam toen hij naar België kwam, voor Katrien toch wel een seintje kunnen zijn dat hij niet bepaald "vriendelijk" en fatsoenlijk in elkaar zit. Onbegrijpelijk... :shock:

En Paulien is compleet haar eigen ruiten aan het ingooien met haar gedrag... Had dat bezoekje aan haar vader nou niet 1 dagje kunnen wachten? :roll:
Beide zussen zijn behoorlijk dom bezig! :wtf:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Omega
x 435

Bericht door Omega »

Paulien heeft het gedrag van een 14-jarige, vooral haar taalgebruik illustreert dat. Hoeveel keren op een aflevering zegt ze wel niet 'kei....' Een echte 18-jarige zal dat echt niet zeggen.
0 x
lord F.
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door lord F. »

Omega schreef:Paulien heeft het gedrag van een 14-jarige, vooral haar taalgebruik illustreert dat. Hoeveel keren op een aflevering zegt ze wel niet 'kei....' Een echte 18-jarige zal dat echt niet zeggen.
In de Hogeschool destijds zaten er ook een aantal Antwerpenaars in m'n klas en die zeiden niet anders dan dat. :)
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Bericht door Crackers »

Bij 12-jarigen is het nog keipopulair :violence-duel:
0 x
Gesloten