Inhouden seizoen 16
-
Shabba
- Poster rang 1

Re: Spoilers 25.05.2011 tot 27.05.2011
Het kan meespelen, maar denk dat hij ook echt iets voor Franky kan voelen en ik hoop dat ze van Bram eerder iemand maken die van "mensen" houdt ( bi dus) en daardoor de hokjesmentaliteit uit onze maatschappij beetje kan bannen.
Hij ziet Paulien graag, maar is liever bij Franky. Bij Franky ging het gewoon niet echt met vrouwen.
Hij ziet Paulien graag, maar is liever bij Franky. Bij Franky ging het gewoon niet echt met vrouwen.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Ik vind het eerlijk gezegd nogal vergezocht.
Bram heeft met Paulien zijn eerste echte 'liefje' - hij houdt heel veel van haar, maar nu is ze zwanger en dat zorgt voor problemen.
En omdat het misloopt zou macho Bram beslissen om dan maar met Franky iets te beginnen, ook al weet hij dat overal waar hij komt hij dezelfde reacties/beledigingen/kwetsende opmerkingen kan verwachten als hij zelf aan Franky gegeven heeft?
En dan bedoel ik niet alleen van de personages die wij kennen, hij zal toch nog wel eens een pint gaan pakken ook - hij komt ook bij klanten.
En dat allemaal omdat hij een slechte ervaring heeft met 1 liefje, niet eens uit verliefdheid?
Het lijkt me sterk, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en het blijft Thuis natuurlijk.
Bram heeft met Paulien zijn eerste echte 'liefje' - hij houdt heel veel van haar, maar nu is ze zwanger en dat zorgt voor problemen.
En omdat het misloopt zou macho Bram beslissen om dan maar met Franky iets te beginnen, ook al weet hij dat overal waar hij komt hij dezelfde reacties/beledigingen/kwetsende opmerkingen kan verwachten als hij zelf aan Franky gegeven heeft?
En dan bedoel ik niet alleen van de personages die wij kennen, hij zal toch nog wel eens een pint gaan pakken ook - hij komt ook bij klanten.
En dat allemaal omdat hij een slechte ervaring heeft met 1 liefje, niet eens uit verliefdheid?
Het lijkt me sterk, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit en het blijft Thuis natuurlijk.
0 x
-
Shabba
- Poster rang 1

Ik denk alleen: Franky die een gebroken Bram troost in een seizoensfinale. Daar zal wel meer dan een kopje thee of frisse pint aan te pas komen. Zeker nadat het homoverhaal toch wel de verhaallijn van dit seizoen was.
Bert Verbeke zei ook iets tijdens de persconferentie: vele jonge homo's hopen uiteraard dat het iets wordt tussen Bram en Franky en over Max zijn ze minder te spreken. Was dat een subtiel tipje van de sluier?
Ja, Bram kan overal kwetsende opmerkingen krijgen, maar misschien zijn gevoelens voor iemand die zoveel voor je heeft gedaan ( steekpartij), je ondanks alles blijft steunen, voor jou door een vuur zou gaan, sterker dan: wat gaan de mensen van me denken?
Bert Verbeke zei ook iets tijdens de persconferentie: vele jonge homo's hopen uiteraard dat het iets wordt tussen Bram en Franky en over Max zijn ze minder te spreken. Was dat een subtiel tipje van de sluier?
Ja, Bram kan overal kwetsende opmerkingen krijgen, maar misschien zijn gevoelens voor iemand die zoveel voor je heeft gedaan ( steekpartij), je ondanks alles blijft steunen, voor jou door een vuur zou gaan, sterker dan: wat gaan de mensen van me denken?
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1678
- x 2598
Al die dankbaarheid is nog geen verliefdheid.Shabba schreef: Ja, Bram kan overal kwetsende opmerkingen krijgen, maar misschien zijn gevoelens voor iemand die zoveel voor je heeft gedaan ( steekpartij), je ondanks alles blijft steunen, voor jou door een vuur zou gaan, sterker dan: wat gaan de mensen van me denken?
Maar we zullen moeten afwachten
en terug ontopic gaan misschien?
Haha, het trouwfeest van Luc en Rosa wordt dan een 'feest om de liefde van Waldek en Rosa te vieren'?Shabba schreef: Aflevering 2999 - 26.05.2011
Peggy legt Julia op de rooster. Leo doet een bod op Ter Smissen. Waldek en Rosa willen hun liefde vieren met al hun vrienden. Het gaat helemaal niet goed met Rafael. Paulien brengt Bram in grote problemen.
Bron: http://www.showbizzsite.be
Wat moeten ze anders met al dat eten doen
0 x
- kristien
- Poster rang 1

Zou Rafael iets met die brand in Ter Smissen te maken kunnen hebben? Ik denk alleszins van wel.Shabba schreef: Het gaat helemaal niet goed met Rafael.
0 x
-
charlie
- Nog geen rang
- kristien
- Poster rang 1

Dat werd hier ergens in het spoilertopic gesuggereerd, maar weet niet meer waarcharlie schreef:brand in Ter Smissen?
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

ja hij zal er wel iets mee te maken hebben of zelfs heel veel. In het filmpje voor deze avond op de website van één zie je hem al met een aansteker spelenkristien schreef:Dat werd hier ergens in het spoilertopic gesuggereerd, maar weet niet meer waarcharlie schreef:brand in Ter Smissen?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
- Sigz
- Nog geen rang
- Contacteer:
Kortsluiting vanwege den ouwe electriciteit?
0 x
http://rossevonk.blogspot.com/
And I'm counting on a moment of truth
I'm on the edge of glory
And I'm counting on a moment of truth
I'm on the edge of glory
- Crackers
- Poster rang 5

dat denk ik niet er is toch een vakman komen kijken? een electricien die een offerte heeft gemaakt, als de electrische leidingen er zo slecht aan toe zouden zijn zou hij toch op onmiddellijke vernieuwing aangestuurd hebben? en die electrische leidingen in ter smissen (café en hotel en keuken en stallen en buitenverlichting) kan onmogelijk allemaal op hetzelfde circuit zitten, dus kortsluiting kan maar op een beperkt deel van het gebouw voor komen.Sigz schreef:Kortsluiting vanwege den ouwe electriciteit?
0 x
- dylan
- Poster rang 1

de kortsluiting zelf wel ja maar vuur verspreid zich snel
de al geopperde mogelijkheden voor de brand zijn:
brandstichting door:
Luc (door rosa en waldek)
marriane (psycho geworden door verraad beste vriending)
rafaël (speelde met vuur en omdat hij femke zo graag wil)
kortsluiting
en dat is het zo wel
brandstichting door:
kortsluiting
en dat is het zo wel
0 x
So come along, it won't be long 'til we return happy
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
Shut your eyes, there are no lies in this world we call sleep
Let's desert this day of work, tomorrow we'll be free
Let's not fight, I'm tired, can't we just sleep tonight?
- Crackers
- Poster rang 5

de laatste weken komt het anders ook vaak voor door een weggegooide sigaretdylan schreef:de kortsluiting zelf wel ja maar vuur verspreid zich snel
brandstichting door:
kortsluiting
en dat is het zo wel
Maar in Thuis rookt er natuurlijk niemand, heel representatief voor de bevolking
0 x
- Leah_Nora_fannetje
- Nog geen rang
Marianne zal haar eigendom wel niet zelf in de fik steken zeker?dylan schreef:de kortsluiting zelf wel ja maar vuur verspreid zich snel
brandstichting door:
kortsluiting
en dat is het zo wel
0 x
Marianne rules!!!
- kristien
- Poster rang 1

Dat denk ik nu ook niet. Als het al opzettelijk door iemand aangestoken wordt, dan denk ik niet meteen aan de vaste personages maar eerder aan Rafael (zoals ik eerder al eens vermeldde)Leah_Nora_fannetje schreef:Marianne zal haar eigendom wel niet zelf in de fik steken zeker?dylan schreef:de kortsluiting zelf wel ja maar vuur verspreid zich snel
brandstichting door:
kortsluiting
en dat is het zo wel
0 x
- Crackers
- Poster rang 5

kristien schreef: Dat denk ik nu ook niet. Als het al opzettelijk door iemand aangestoken wordt, dan denk ik niet meteen aan de vaste personages maar eerder aan Rafael (zoals ik eerder al eens vermeldde)Nog beter zou zijn als het gewoon iemand is die we totaal niet verwachten.
ja het zal door een tijdelijk personage of door toeval (elektriciteit, sigaret, kampvuur, vuurkorf, vuurwerk, ... ) zijn
0 x