lord F. schreef:blijkbaar een onderbetaalde grafisch vormgever!Crackers schreef:lord F. schreef:Ik vind het nog wel een schoon kapsel.En dat voor een grafisch vormgever

Maar Pauliens kapsel vind ik ook wel leuk eigenlijk.

lord F. schreef:blijkbaar een onderbetaalde grafisch vormgever!Crackers schreef:lord F. schreef:Ik vind het nog wel een schoon kapsel.En dat voor een grafisch vormgever
Officieel wordt een zwangerschap gerekend vanaf de eerste dag van de laatste maandstonden.Shabba schreef:Paulien is 5 weken zwanger en exact 5 weken geleden waren Bram en Franky op survival....
Maar wil Julia dat wel?satine schreef:Als Paulien het dan toch allemaal zoveel beter weet, zou ze dan niet beter een appartementje zoeken?![]()
Ja...en uit van die soaps daarrond blijkt dan dat al die grootmoeders er heel blij mee zijn en dat meteen zien zitten. Me hoela, voor de camera is alles pijs en vree maar in het écht!!!!!!!!!!! (mja heb zo is paar keer naar van die soaps over tienerzwangerschappen gezien niet te doen)Sigz schreef:Dat is het geval bij de meeste tienermoeders, dan mag de bomma er voor zorgen...
Maar Julia wil 'gewoon' een abortus.satine schreef:Dat weet ik niet, ik weet wel dat Julia een kleintje erbij niet ziet zitten.
Paulien zou het kunnen voorstellen misschien - het zou in ieder geval toch méér aangeven dat ze de situatie wél aan kan, dan in de zetel blijven liggen mokken.