Thuisdag 2011
- Crackers
- Poster rang 5

Re: Thuisdag
Ik vind het echt stom, kunnen we niet massaal protesteren tegen de locatie? Puyenbroeck 
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
-
Rieka
- x 435
Thuisdag is in de eerste plaats een ontmoetingsplaats tussen kijkers en personages van "Thuis".Crackers schreef:Belachelijk! Wat is er nu op Domein Puyenbroeck te doen van attracties! Helemaal niets!Het huis schreef:En hier het nieuws:
Zondag 29 mei in Wachtebeke, Domein Puyenbroeck!
29 maart 2011 in algemeen | 14 reacties
Zopas van de buren vernomen dat het grote jaarlijkse feest er komt op de laatste zondag van mei, en op dezelfde plaats als de voorbije twee jaren: het mooie Domein Puyenbroeck in Wachtebeke (Oost-Vlaanderen). Alle details over ticketverkoop, programma enzovoort zullen later volgen. Ik kijk er nu al naar uit om jullie misschien te ontmoeten!!
Van de Blog van Ellie. Dus het gaat weer in Wachtebeke plaats vinden.
Als je attracties wil, moet je niet naar een Thuisdag, mijn gedacht!
0 x
- Matthi
- Administrator

- x 3
- x 2
Misschien moeten we een thuisforumdag organiseren en dan kunnen we zelf de locatie bepalen, hahaha.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
- Luc
- Poster rang 4

Waarom hahaha ? Is hier in het verleden al gebeurd hoor...Matthi schreef:Misschien moeten we een thuisforumdag organiseren en dan kunnen we zelf de locatie bepalen, hahaha.
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Mét attracties.Luc schreef:Waarom hahaha ? Is hier in het verleden al gebeurd hoor...Matthi schreef:Misschien moeten we een thuisforumdag organiseren en dan kunnen we zelf de locatie bepalen, hahaha.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Rieka
- x 435
Ach, ja, want IK was er!lord F. schreef:Mét attracties.Luc schreef:Waarom hahaha ? Is hier in het verleden al gebeurd hoor...Matthi schreef:Misschien moeten we een thuisforumdag organiseren en dan kunnen we zelf de locatie bepalen, hahaha.
0 x
- Jussi
- Poster rang 1

- Contacteer:
Idd heel veel attracties!lord F. schreef:Mét attracties.Luc schreef:Waarom hahaha ? Is hier in het verleden al gebeurd hoor...Matthi schreef:Misschien moeten we een thuisforumdag organiseren en dan kunnen we zelf de locatie bepalen, hahaha.
0 x
"Slagen in de liefde is nu wel het moeilijkste dat er is." (Jenny Verbeeck)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
"Weet je wat 't is? De wereld zit verkeerd ineen, dat is 't!" (Frank Bomans)
"Dieje van Sanitechniek heeft een fuite" (Angèle Backx)
- Crackers
- Poster rang 5

Akkoord akkoord akkoord natuurlijk, maar een helikoptervlucht met Pol Goossen is nu net iets anders dan te staan aanschuiven voor een handtekening van hem in de Weba. Ik wil maar zeggen, de Thuisdag in Bellewaerde was nu toch ietsiepietsiemienie leuker dan "een barbecue" in Puyenbroeck.Rieka schreef:Thuisdag is in de eerste plaats een ontmoetingsplaats tussen kijkers en personages van "Thuis".
Als je attracties wil, moet je niet naar een Thuisdag, mijn gedacht!
0 x
-
lord F.
- Poster rang 5

Walibi verzinkt in het niets hierbij!Jussi schreef:Idd heel veel attracties!lord F. schreef:Mét attracties.Luc schreef:Waarom hahaha ? Is hier in het verleden al gebeurd hoor...Matthi schreef:Misschien moeten we een thuisforumdag organiseren en dan kunnen we zelf de locatie bepalen, hahaha.
0 x
Sponsor dit onderschrift voor slechts €6,-/maand!
-
Rieka
- x 435
Wat een enthousiasme hier, maar niemand die de poll in het off-topicgedeelte aanvult....lord F. schreef:Walibi verzinkt in het niets hierbij!Jussi schreef:Idd heel veel attracties!lord F. schreef:Mét attracties.Luc schreef:Waarom hahaha ? Is hier in het verleden al gebeurd hoor...Matthi schreef:Misschien moeten we een thuisforumdag organiseren en dan kunnen we zelf de locatie bepalen, hahaha.
Waar blijven de suggesties daar??? En wie wil die meeting organiseren, want daar staat ook al 1 stem bij die optie...
http://www.thuisonline.be/viewtopic.php?f=8&t=6537
0 x
-
Omega
- x 435
De Thuisacteurs zijn de attractie. Ik ben het overigens niet eens met de kritiek, Puyenbroeck is een erg mooi domein.Crackers schreef:Belachelijk! Wat is er nu op Domein Puyenbroeck te doen van attracties! Helemaal niets!Het huis schreef:En hier het nieuws:
Zondag 29 mei in Wachtebeke, Domein Puyenbroeck!
29 maart 2011 in algemeen | 14 reacties
Zopas van de buren vernomen dat het grote jaarlijkse feest er komt op de laatste zondag van mei, en op dezelfde plaats als de voorbije twee jaren: het mooie Domein Puyenbroeck in Wachtebeke (Oost-Vlaanderen). Alle details over ticketverkoop, programma enzovoort zullen later volgen. Ik kijk er nu al naar uit om jullie misschien te ontmoeten!!
Van de Blog van Ellie. Dus het gaat weer in Wachtebeke plaats vinden.
0 x
- Luc
- Poster rang 4

- Crackers
- Poster rang 5

maar ik heb ook nog niemand gehoord die vol lof isLuc schreef:Ik denk niet dat er zoveel kritiek is eigenlijk.
0 x
-
linniethepooh
- Nog geen rang
Tickets zouden vanaf vandaag beschikbaar zijn, maar ik zie nergens iets. Weet iemand waar ze al bestelbaar zijn?
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Onder andere HIER op Sherpa.be..linniethepooh schreef:Tickets zouden vanaf vandaag beschikbaar zijn, maar ik zie nergens iets. Weet iemand waar ze al bestelbaar zijn?
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..