Ik ga uit van wat ik zie:

Maar eigenlijk heeft Dominique dus ontzettend veel mensenkennis.
LucGanja schreef:Ben alvast benieuwd wat Dominique nog allemaal gaat doen.
Behalve zich met Nina moeien zou ze ook nog tijdelijk ne vent aan de haak slaan????
Zeer goed idee dan smijt Rosa em buitenAdmin schreef:LucGanja schreef:Ben alvast benieuwd wat Dominique nog allemaal gaat doen.
Behalve zich met Nina moeien zou ze ook nog tijdelijk ne vent aan de haak slaan????
Vrijdag gaat ze er samen uit met Nina!Crackers schreef:Weet er iemand tot wanneer Dominique nog meespeelt in Thuis
Je zou haast denken dat sommige scenaristen van Thuis er ook geld zitten hebben. Het is al niet de eerste keer dat die ter sprake komen in Thuis.Luc schreef:De Caaymaneilanden: man, man, het wordt met de dag absurder in Thuis.
Die constructie klopt wel ja... Peter kanLuc schreef:Ah ja, al vergeten. Zie je dat ik niet veel onthoud van Thuis, maar ja, constructie zal wel kloppen zeker ? Allez het is te hopen voor Dominique en Nina.
Niet slim van Peter - zijn 'verloofde' heeft al eens geprobeerd vals te spelen met het appartement van Madeleine en nu zou ze zomaar aan rekeningen kunnen, waar 600.000 euro opstaat?Christel schreef:Die constructie klopt wel ja... Peter kanLuc schreef:Ah ja, al vergeten. Zie je dat ik niet veel onthoud van Thuis, maar ja, constructie zal wel kloppen zeker ? Allez het is te hopen voor Dominique en Nina.
naar zijn geld, als die 2 hun plannen doorzetten.