Shabba schreef:Vraag me af hoe Franky zijn gevoelens aan Bram zal duidelijk maken, met woorden of met daden???
Hopelijk voor hem in woorden... anders maakt hij vast en zeker kennis met de vloer.
Shabba schreef:Vraag me af hoe Franky zijn gevoelens aan Bram zal duidelijk maken, met woorden of met daden???

we hebben het hier over de soap thuis.Shabba schreef:Ik hoop dat de schrijvers voor het vervolgverhaal een beetje verrassender uit de hoek gaan komen.

Dat Tom de vader van Sandrine is dat lag toch voor de hand, dat werd hier thuis al gezegd nog voor zijn vliegtuig geland was.Shabba schreef:Evenals het feit dat Tom de vader was van Sandrine, had ik lang niet zien aankomen.
Had ook nooit gedacht dat Rosa nog iets met Luc zou beginnen.
Nu ja, een echt verrassende verhaallijn zou bijvoorbeeld zijn: Nancy die zich laat verbouwen tot man en een relatie met Yvette begint.
- Dat Mike de vader was van Femke.Dyl957 schreef:we hebben het hier over de soap thuis.Shabba schreef:Ik hoop dat de schrijvers voor het vervolgverhaal een beetje verrassender uit de hoek gaan komen.
geef 1 verassende verhaallijn in de laatste 5 jaar :p

RuneThandy schreef:- Dat Mike de vader was van Femke.Dyl957 schreef:we hebben het hier over de soap thuis.Shabba schreef:Ik hoop dat de schrijvers voor het vervolgverhaal een beetje verrassender uit de hoek gaan komen.
geef 1 verassende verhaallijn in de laatste 5 jaar :p
- De "moord" op Luc en dat hij heel de tijd samenspande met Marie.
- Dat Eric een moordenaar kan zijn.
- Dat Waldek en Rosa gingen scheiden.
- Dat Swerts een verkrachter was.
oh nee! bespaar ons dat, teveel miserie voe de franky is teveel hé er zijn grenzen, ook niet erg bemoedigend voor homo-jongeren die naar thuis kijken. da heeft zo iets van: "out u niet, of u vader smijt u buiten!" no thx :sRuneThandy schreef: Wat niet verrassend is:
Dat Franky en Frank terug bij elkaar zijn. Als Franky zich straks gaat outen, zal Frank in het begin moeilijk gaan doen, maar naar verloop van tijd gaat hij dat accepteren. Het zou pas verrassend zijn als hij z'n zoon nooit meer wil zien.