Inhouden seizoen 16

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Re: 10/01/2011 - 21/01/2011

Bericht door satine »

Christel schreef: Eerlijk gezegd kan ik me inmiddels niet meer herinneren waarom ik het ook alweer leuk vond dat ze die personages terug gingen brengen. :?
Waarschijnlijk omdat we dachten dat het nog steeds dezelfde leuke en onbezonnen personages waren als vroeger? :wink:
Alles wat hen vroeger toffe personages maakte hebben ze in Canada achtergelaten denk ik :roll:
Ik vind zelfs Bianca sympathieker dan Tom en Peggy nu en dàt is een hele prestatie! :lol:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:
Christel schreef: Eerlijk gezegd kan ik me inmiddels niet meer herinneren waarom ik het ook alweer leuk vond dat ze die personages terug gingen brengen. :?
Waarschijnlijk omdat we dachten dat het nog steeds dezelfde leuke en onbezonnen personages waren als vroeger? :wink:
Alles wat hen vroeger toffe personages maakte hebben ze in Canada achtergelaten denk ik :roll:
Ik vind zelfs Bianca sympathieker dan Tom en Peggy nu en dàt is een hele prestatie! :lol:
:roll2:
Dat wil wel wat zeggen ja! :lol:
Maar ik denk er ook zo over... ;) Eigenlijk snap ik ook niet zo goed dat Bianca en Mo eruit geschreven worden i.v.m. gebrek aan nieuwe verhaallijnen, terwijl Peggy en Tom blijven. Ik hoop maar dat dat niet is omdat ze die laatste 2 om hun kinderen kunnen laten "vechten". :help:
Ik vraag me sowieso af hoe ze heel die toestand rond Sandrine nog recht gaan breien... Nu ook weer met dat bezoekrecht. :roll:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1678
x 2597

Bericht door satine »

Ik begin mij ook af te vragen hoe Tom zich hier echt bij voelt.
Hij mist 'zijn' kind ook, even erg als Peggy - maar over Robin wordt met geen woord gerept.
Mist hij die dan niet?

(o wat erger ik mij aan die man, nog veel meer dan aan Peggy - hoe hij daar altijd staat met zijn hemd net iets te krap over die 'vaderlijke' pens en altijd zijn hoofd een beetje schuin naar voren, alsof hij net een whiplash heeft gekregen...) :roll:
0 x
Rieka
x 435

Bericht door Rieka »

satine schreef:Ik begin mij ook af te vragen hoe Tom zich hier echt bij voelt.
Hij mist 'zijn' kind ook, even erg als Peggy - maar over Robin wordt met geen woord gerept.
Mist hij die dan niet?

(o wat erger ik mij aan die man, nog veel meer dan aan Peggy - hoe hij daar altijd staat met zijn hemd net iets te krap over die 'vaderlijke' pens en altijd zijn hoofd een beetje schuin naar voren, alsof hij net een whiplash heeft gekregen...) :roll:
Hint: drink een lekkere cocktail en je vind alles kluchtig. Wiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef:Ik begin mij ook af te vragen hoe Tom zich hier echt bij voelt.
Mist hij die dan niet?

Volgens mij mist Tom tegenwoordig elk gevoel voor andere mensen, zijn kinderen inclusief. Hij leeft alleen voor Peggy en de rest kan hem verder (blijkbaar) gestolen worden. Erg enthousiast is hij toch niet. Ook dat deel van die verhaallijn rammelt nogal vind ik, aangezien hij in eerste instantie wel uit zichzelf Robin wilde erkennen. En nu: niks meer... Omdat "Peggy dat niet wil". :roll:

Ook ik vind Tom irritant. Inderdaad heel zijn houding, maar ook de manier waarop hij praat. Dat gehakkel en gezucht! Hij krijgt geen enkele zin zijn mond uit zonder "moeilijk" te klinken... Maar Peggy doet voor mij niet onder wat dat betreft. Vreselijk, allebei!

Kom maar op met die cocktail! :cheer: :lol:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 697
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik loop mee in de protestmars,zal een spandoek maken.
Het hoofd en de hele houding van Tom ben ik ook meer dan zat. Maar of hij nu zoveel om Peggy geeft betwijfel ik ook.
Toen ze na de operatie aan het bijkomen was in het ziekenhuis, was meneer toch maar naar zijn werk gegaan en zat hij tegen Peter te klagen dat hij ZO MOE was. Nee, onze Tom houdt maar van een persoon en dat is hij zelf.
0 x
RuneThandy
Nog geen rang

Bericht door RuneThandy »

Ik heb Wim Stevens vanaf het begin de verkeerde acteur voor Tom gevonden. Bovendien voegt Tom absoluut niets toe aan Thuis.
Daar hadden ze veel betere verhaallijnen voor kunnen verzinnen met een betere acteur.
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Spoilers 24 januari tot en met 4 februari.

Bericht door Matthi »

Afbeelding Afbeelding
Afbeelding Afbeelding

• 24 januari 2011 (aflevering 2911)
Marianne zwijgt in alle talen over haar bezoekje aan Robin. Bianca confronteert Mo met zijn houding. Femke weigert Nancy te helpen. Bram leeft mee met Franky. Simonne maakt zich zorgen om haar zoon.

• 25 januari 2011 (aflevering 2912)
Nancy gaat zelf op zoek naar nieuwe inkomsten. Bianca is teleurgesteld in Mo. Bram houdt Franky gezelschap, maar verwaarloost daard! oor Paulien. Rosa is opgelucht wanneer ze Waldek terugziet.
• 26 januari 2011 (aflevering 2913)
Frank en Simonne leggen hun problemen bij. Waldek geeft toe dat hij Rosa gemist heeft. Jenny besluit zelf eens met Mo te gaan praten. Frank heeft nog een appeltje te schillen met Luc.

• 27 januari 2011 (aflevering 2914)
Mo kan weinig begrip opbrengen voor de verzoeningspogingen van Bianca. Peter zoekt toenadering tot Femke. Bram slaagt erin de plooien weer glad te strijken. Nancy heeft last van vervelende bijwerkingen. Luc kan zijn jaloezie niet meer verstoppen.

• 28 januari 2011 (aflevering 2915)
Jenny vindt dat Mo en Bianca zich gedragen als kleine kinderen. Franky verwacht niets meer van zijn vader. Bram wil Paulien niet teleurstellen. Femke wordt op heterdaad betrapt. Nancy raakt betrokken in een ongeval.

• 31 januari 2011 (aflevering 2916)
Marianne gaat de schade opmeten in T! er Smissen. Yvette lijdt zwaar onder de breuk tussen Frank en Franky. Julia probeert te bemiddelen tussen Bram en Katrien. Ann klaagt over aanhoudende buikpijn. Rosa probeert afstand te houden van Waldek.

• 01 februari 2011 (aflevering 2917)
Leo organiseert een partijtje darts in Taxi Ter Smissen. Nancy wordt op het matje geroepen door Marianne. Peggy en Tom genieten van hun tijd met Sandrine. Nina gaat op zoek naar een gepaste huwelijksdatum.

• 02 februari 2011 (aflevering 2918)
Waldek en Jenny hebben een idee om de problemen van Nancy op te lossen. Frank verwerkt de confrontatie met zijn zoon. Peter is allesbehalve enthousiast over de huwelijksdatum die Nina heeft uitgekozen. Julia is het gekibbel van haar dochters meer dan beu.

• 03 februari 2011 (aflevering 2919)
Door de situatie van Ann, komt Bianca tot een opmerkelijke conclusie. Waldek lucht zijn ha! rt bij Frank. De benefietveiling in Ter Smissen zorgt voor hee! l wat op merkelijke combinaties. Luc paait Franky door hem zakelijk advies te vragen.

• 04 februari 2011 (aflevering 2920)
Tim is allesbehalve tevreden met zijn 'date'. Rosa tempert meteen alle verwachtingen van Waldek. Bianca heeft een belangrijke vraag voor Mo. Bram en Paulien vallen te pas en te onpas binnen bij Franky.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Het huis
x 435

Re: Spoilers 17 januari tot en met 4 februari.

Bericht door Het huis »

Dat zijn spannende kortjes voor de komende 2 weken. Ik kan niet meer wachten of Bram ooit nog de waarheid gaat zeggen tegen Frank. En we gaan ook al richting de Seizoensfinale (daar moet ik nog niet aan denken).
0 x
Matthi
Administrator
Administrator
x 3
x 2

Bericht door Matthi »

De seizoenfinale is nog 5 maanden ofzo. Aangezien dit hele seizoen al zo slecht was, denk ik dat er echt pas de laatste weken een verhaallijn daarvoor zal ontstaan.
0 x
Houd de thuisfansite in de gaten voor alle nieuwtjes rondom 'thuis'. | Volg ons via facebook om steeds op de hoogte te blijven van het recentste ‘thuisnieuws’.
Luc
Poster rang 4
Poster rang 4

Bericht door Luc »

Tuurlijk zal Bram dat nog vertellen of zal de waarheid nog uitkomen, dat zijn ze nu aan het opbouwen.
0 x
Het huis
x 435

Spoilers 07-02-2011 tot 18-02-2011

Bericht door Het huis »

Aflevering 2921 – 07.02.2011
Jenny vreest voor de reactie van Tom en Marianne. Ann kijkt vol ongeduld uit naar de komst van Sandrine. Bram probeert de brokken te lijmen. Peter en Nina strijken de plooien glad. Bianca wil een gesprek met Tom.

Aflevering 2922 – 08.02.2011
Peggy heeft het moeilijk om afscheid te nemen van Sandrine. Yvette is heel erg jaloers op het afspraakje van Leo en Jenny. Tom lucht zijn hart bij Marianne. Waldek raapt de moed bij elkaar om Rosa uit te nodigen. Femke zet Peggy zwaar onder druk.

Aflevering 2923 – 09.02.2011
Bram doet Franky een zeer interessant voorstel. Ann constateert dat Peggy overwerkt is. Tom heeft een compromis uitgewerkt voor Bianca. De aanbidder van Julia zorgt voor een smakelijke verrassing. Leo krijgt onverwacht bezoek.

Aflevering 2924 – 10.02.2011
Tom en Bianca komen tot een overeenkomst. Simonne en Julia willen weten wat er met Femke aan de hand is. Julia twijfelt of ze naar het afspraakje zal gaan. Peggy begint zich terug wat beter te voelen.

Aflevering 2925 – 11.02.2011
Nancy krijgt weer slecht nieuws te verwerken. Bianca en Mo zetten een belangrijke stap, en ook Tom krijgt zijn zin. Femke blijft voor problemen zorgen in de Noorderzon. Julia krijgt een verlossend telefoontje.

Aflevering 2926 – 14.02.2011
Julia verheugt zich op de terugkeer van Cois. Peggy zit in de put over de Noorderzon. Franky leent zijn appartement uit aan Bram. Jens krijgt een onverwachte, maar zeer aangename klant in de taxi.

Aflevering 2927 – 15.02.2011
Bram denkt dat Franky jaloers is. Julia is helemaal van de kaart. Ondanks het gepest van Luc, blijft Waldek volhouden. Tom en Peggy maken weer ruzie over Sandrine. Rosa wil weten waarom Femke zich zo vreemd gedraagt.

Aflevering 2928 – 16.02.2011
Nina is niet geïnteresseerd in de verzoeningspoging van haar moeder. Tom vindt dat Ann overdrijft. Jens ontdekt dat zijn toevallige ontmoeting toch niet zo toevallig was. Nancy vreest dat Femke financiële problemen heeft.

Aflevering 2929 – 17.02.2011
Waldek neemt Rosa mee naar een gezellig Pools restaurantje. Tom gaat er van uit dat alles in orde zal komen met Peggy. Nina ontdekt het verhaal achter het geschenk van haar moeder. Bram en Franky leggen het bij.

Aflevering 2930 – 18.02.2011
Rosa tempert het enthousiasme van Waldek. Julia keert terug uit Spanje. Franky gaat door een moeilijke periode, gelukkig is Bram er om hem op te vangen. Femke verontschuldigt zich bij Peggy.
0 x
Het huis
x 435

Re: Spoilers 07-02-2011 tot 18-02-2011

Bericht door Het huis »

Het huis schreef:Aflevering 2921 – 07.02.2011
Jenny vreest voor de reactie van Tom en Marianne. Ann kijkt vol ongeduld uit naar de komst van Sandrine. Bram probeert de brokken te lijmen. Peter en Nina strijken de plooien glad. Bianca wil een gesprek met Tom.

Aflevering 2922 – 08.02.2011
Peggy heeft het moeilijk om afscheid te nemen van Sandrine. Yvette is heel erg jaloers op het afspraakje van Leo en Jenny. Tom lucht zijn hart bij Marianne. Waldek raapt de moed bij elkaar om Rosa uit te nodigen. Femke zet Peggy zwaar onder druk.

Aflevering 2923 – 09.02.2011
Bram doet Franky een zeer interessant voorstel. Ann constateert dat Peggy overwerkt is. Tom heeft een compromis uitgewerkt voor Bianca. De aanbidder van Julia zorgt voor een smakelijke verrassing. Leo krijgt onverwacht bezoek.

Aflevering 2924 – 10.02.2011
Tom en Bianca komen tot een overeenkomst. Simonne en Julia willen weten wat er met Femke aan de hand is. Julia twijfelt of ze naar het afspraakje zal gaan. Peggy begint zich terug wat beter te voelen.

Aflevering 2925 – 11.02.2011
Nancy krijgt weer slecht nieuws te verwerken. Bianca en Mo zetten een belangrijke stap, en ook Tom krijgt zijn zin. Femke blijft voor problemen zorgen in de Noorderzon. Julia krijgt een verlossend telefoontje.

Aflevering 2926 – 14.02.2011
Julia verheugt zich op de terugkeer van Cois. Peggy zit in de put over de Noorderzon. Franky leent zijn appartement uit aan Bram. Jens krijgt een onverwachte, maar zeer aangename klant in de taxi.

Aflevering 2927 – 15.02.2011
Bram denkt dat Franky jaloers is. Julia is helemaal van de kaart. Ondanks het gepest van Luc, blijft Waldek volhouden. Tom en Peggy maken weer ruzie over Sandrine. Rosa wil weten waarom Femke zich zo vreemd gedraagt.

Aflevering 2928 – 16.02.2011
Nina is niet geïnteresseerd in de verzoeningspoging van haar moeder. Tom vindt dat Ann overdrijft. Jens ontdekt dat zijn toevallige ontmoeting toch niet zo toevallig was. Nancy vreest dat Femke financiële problemen heeft.

Aflevering 2929 – 17.02.2011
Waldek neemt Rosa mee naar een gezellig Pools restaurantje. Tom gaat er van uit dat alles in orde zal komen met Peggy. Nina ontdekt het verhaal achter het geschenk van haar moeder. Bram en Franky leggen het bij.

Aflevering 2930 – 18.02.2011
Rosa tempert het enthousiasme van Waldek. Julia keert terug uit Spanje. Franky gaat door een moeilijke periode, gelukkig is Bram er om hem op te vangen. Femke verontschuldigt zich bij Peggy.
Zal er dan toch weer iets gaan bloeien tussen Rosa en Wakdek? Ik weet toch wel dat het weer gebeurd.
0 x
Het huis
x 435

Spoilers 21.02.2011 tot 25.02.2011

Bericht door Het huis »

Aflevering 2931 – 21.02.2011
Femke werkt zich steeds meer in nesten. Franky komt een bekend gezicht tegen tijdens een van zijn klusjes. Katrien en Paulien maken zich zorgen om hun moeder. Tom probeert met Peggy te praten.

Aflevering 2932 – 22.02.2011
Leo biedt Dominique een job aan. Tom probeert Rosa aan zijn kant te krijgen. Femke wordt onder druk gezet. Rosa en Jenny strijken de plooien weer glad. Franky krijgt een interessante uitnodiging.

Aflevering 2933 – 23.02.2011
Leo stort zijn hart uit bij Jenny. Peter licht Nina in over zijn afspraak met Femke. Rosa kan Peggy overtuigen om in therapie te gaan. Franky twijfelt over het aanbod van Max. Julia doet haar best om Cois te vergeten.

Aflevering 2934 – 24.02.2011
Dominique gaat in op het aanbod van Leo. Peter ontdekt dat Femke serieus in de problemen zit. Peggy gaat naar haar eerste therapiesessie bij Geert. De nieuwe interim-kracht bij Sanitechniek zorgt voor serieus wat spanningen.

Aflevering 2935 – 25.02.2011
Marianne wil absoluut achterhalen waarom Peggy bij Geert zat, maar iedereen zwijgt. Julia wil haar leven een nieuwe wending geven. Bram weigert terug te gaan werken. Peter laat Femke weten dat hij nog altijd bereid is haar te helpen.

Dit zijn de kortjes voor eind februari.
0 x
Crackers
Poster rang 5
Poster rang 5

Re: Spoilers 21.02.2011 tot 25.02.2011

Bericht door Crackers »

Ik lees: Franky twijfelt over het aanbod van Max.

Wie is Max?

Concurrentie voor Bram?
0 x
Na de Thuisdag, de grote ThuisForum-meeting!
Gesloten